Johnnie Walker – THE DROP: Καινοτομία και δημιουργικός πειραματισμός στoν κόσμο του ουίσκι
Το “THE DROP” προσκάλεσε τους επισκέπτες σε μια περιήγηση που διαμορφώνει το μέλλον του bartending, επιβεβαιώνοντας τη φήμη του Johnnie Walker ως ουίσκι - πρότυπο για δημιουργικό πειραματισμό
- 11 ΝΟΕ 2024
Με μια νέα προσέγγιση που γεφύρωσε τους χρόνους, το Johnnie Walker συνδέθηκε πρωτοποριακά με την κοινότητα των bartender και των επαγγελματιών της εστίασης, κατά την διάρκεια του Athens Bar Show που πραγματοποιήθηκε στις 5 και 6 Νοεμβρίου, αφήνοντας ένα ξεχωριστό αποτύπωμα, εκείνο του δημιουργικού πειραματισμού, ως απαραίτητο στοιχείο εξέλιξης. Μέσα από τη μοναδική διαδραστική εγκατατάσταση “THE DROP”, το Johnnie Walker προσκάλεσε τους καλεσμένους σε ένα ταξίδι ανακάλυψης νέων γεύσεων μέσα από τις διαφορετικές εμφιαλώσεις του και σε ένα ανατρεπτικό διάλογο γύρω από τη τέχνη, τη δημιουργικότητα και το μέλλον του bartending.
“THE DROP” – ΜΙΑ ΚΑΘΗΛΩΤΙΚA ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
Το “THE DROP” προσκάλεσε τους επισκέπτες σε μια περιήγηση που διαμορφώνει το μέλλον του bartending, επιβεβαιώνοντας τη φήμη του Johnnie Walker ως ουίσκι – πρότυπο για δημιουργικό πειραματισμό. Μέσα από συνεργασίες με προσωπικότητες από το χώρο της μουσικής, της μόδας και της τέχνης, το “THE DROP” παρουσίασε καθηλωτικές εμπειρίες που αγγίζουν όλες τις αισθήσεις και διευρύνουν τα όρια της δημιουργικότητας. Ο σχεδιασμός του χώρου συνδύασε αισθητηριακές εμπειρίες, καινοτόμες προσεγγίσεις στη γεύση μέσα από τα στοιχεία του φωτός και του χρώματος, διαδραστικά έργα τέχνης και πρωτοποριακές συζητήσεις συστήνοντας μια εξολοκλήρου νέα προσέγγιση στην γευστική εμπειρία του ουίσκι.
Η ΔΙΑΔΡΑΣΤΚΗ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ “THE DROP”: ΜΙΑ ΑΙΣΘΗΤΗΡΙΑΚΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΜΕ 4 ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΣΤΑΘΜΟΥΣ
- LIQUID DYNAMICS
Διαδραστικά ψηφιακά τοτέμ με την τέχνη του digital artist Zach Lieberman, πρόβαλλαν την πρωτοποριακή καλλιτεχνική απεικόνιση των διαφορετικών ετικετών του Johnnie Walker, σε συνδυασμό με μηνύματα προβεβλημένα σε LED τοίχο σχετικά με τη βιωσιμότητα και την καινοτομία. Σε αυτό το στάδιο οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν ένα Highball on Tap, βασισμένο στο κορυφαίο Johnnie Walker Black Label ουίσκι.
- FLAVOUR IMMERSION
Μια avant-garde, αισθητηριακή εμπειρία χρωμάτων, φωτισμού και ήχων ανέτρεψε την τυπική διαδικασία απόλαυσης του ουίσκι, επιτρέποντας στους επισκέπτες να ζήσουν ένα μοναδικό ουίσκι tasting. Η παραγωγός ηλεκτρονικής μουσικής Halina Rice και οι digital designers Carlota Nuñez-Barranco & Eva Tisnikar συνεργάστηκαν δημιουργικά προκειμένου να μετουσιώσουν τη γευστική εμπειρία του ουίσκι tasting σε ήχο και εικόνα, προσφέροντας ένα πρωτοποριακό experience. Οικοδεσπότες του ανατρεπτικού αυτού ουίσκι tasting ήταν o Tim Philips, Johnnie Walker Global Ambassador και η Χρυσάνθη Μπίζιου, Diageo Reserve Brand Ambassador.
- BRAND ME
Μια δημιουργική φωτογράφιση με τον διακεκριμένο φωτογράφο και σκηνοθέτη Tarek Mawad πρόσφερε στους bartender-επισκέπτες ένα καλλιτεχνικό πορτρέτο εμπνευσμένο από τον κόσμο του Johnnie Walker, αναδεικνύοντας την σημασία του προσωπικού brand των bartender, προσφέροντάς τους ένα μοναδικό εργαλείο προβολής της εικόνας τους.
- RESET THE BAR
Ένας φιλόξενος χώρος, όπου οι επισκέπτες απόλαυσαν ένα από τα 4 μοναδικά Johnnie Walker cocktails σερβιρισμένο σε ένα bespoke σουβέρ, φτιαγμένο ειδικά για τον κάθε προσκεκλημένο. Ένας οικείος χώρος που ενθάρρυνε τη σύνδεση, την έμπνευση και τη δημιουργικότητα. Σε αυτό το στάδιο οικοδεσπότες του κοινού ήταν τέσσερις καταξιωμένοι Έλληνες bartender και νικητές του World Class Greece οι οποίοι πειραματίστηκαν δημιουργικά με το Johnnie Walker τοποθετώντας το στον πυρήνα κλασικών cocktail:
- HIGHBALL – Χρήστος Κλουβάτος, World Class Greece Winner 2023 – Coterie & Bro, the art of gathering
- NEGRONI – Αχιλλέας Πλακίδας, World Class Greece Winner 2018 – Γορίλας, Hive
- COSMOPOLITAN – Ηλίας Μαρινάκης, World Class Greece Winner 2010 – Quinn’s Bar
- OLD FASHIONED – Ιωσήφ Ζααλούκ, World Class Greece Winner 2022 – Ahoy Dive Bar