Κοιτάμε όλοι τις στάσεις λεωφορείων, ίσως κάποιος μας στέλνει μήνυμα!
Γνωστό Brand σοκολάτας, σε συνεργασία με μεγάλη εταιρεία υπαίθριας διαφήμισης, συνδύασαν τα social media, με Outdoor προβολή σε στάσεις λεωφορείων, δίνοντας ένα δια δραστικό χαρακτήρα στην καμπάνια.
- 25 ΦΕΒ 2014
Γνωστό Brand σοκολάτας, σε συνεργασία με μεγάλη εταιρεία υπαίθριας διαφήμισης, συνδύασαν τα social media, με Outdoor προβολή σε στάσεις λεωφορείων, δίνοντας ένα δια δραστικό χαρακτήρα στην καμπάνια.
Ο πρωταγωνιστής της καμπάνια ήταν το κοινό, που επικοινώνησε αφιερώσεις και μηνύματα αγάπης, μέσα από τα social media και στη συνέχεια αναρτήθηκαν σε στάσεις λεωφορείων, που επέλεξε το ίδιο το κοινό.
Το concept ξεπέρασε τα προσδοκόμενα και αντί για μια διαφημιστική λεζάντα, αυτή τη φορά «δημιούργησε» το κοινό, με αυθόρμητα, απλά και από καρδιάς μηνύματα.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η πλατφόρμα ονομάζεται “wishu.gr ” και η νέα αυτή εφαρμογή, θα «ανοίξει» επίσημα σε λίγες μέρες για όλη την αγορά, όχι μόνο για τους διαφημιζόμενους αλλά και για το κοινό, έχοντας όλοι μας τη δυνατότητα να απολαύσουμε τις «προσωπικές» μας καμπάνιες, σε στάσεις λεωφορείων, που θα επιλέξουμε.