Μέσα από τη νέα της καμπάνια , η Amstel μιλάει με χιούμορ στους ανθρώπους που αγαπάνε την μπίρα, αγκαλιάζει την Do-Ιt-Yourself τάση και αναγνωρίζει... ότι κάθε αρχή και δύσκολη!
Νέα ροφήματα με βάση τον espresso: Burnt Caramel Latte, Pistachio & Rose Mocha μια πανδαισία γεύσεων για όλες τις αισθήσεις και αγαπημένη Triple Hot Chocolate μόνο για την εβδομάδα του Αγίου Βαλεντίνου.
Η νέα MACH3, με πιο κοφτερές λεπίδες, που είναι καλύτερη από ένα νέο ξυραφάκι μιας χρήσης, ακόμη και στο 10ο ξύρισμα, γιορτάζει τις αλλαγές στη ζωή ενός άνδρα.
Ως μέρος του Consortium Tour, η adidas μας προσκαλεί να την ακολουθήσουμε σε ένα 12μηνο ταξίδι σε όλο τον κόσμο για να ανακαλύψουμε μερικά από τα limited-edition sneakers της χρονιάς.
Η Αθήνα πήρε μια 'γεύση της αλήθεια' με την αποκλειστική προβολή του 1ου επεισοδίου του νέου κύκλου The X-Files που θα προβάλλεται κάθε Τρίτη 06:15 και 21:50 στο FOX ταυτόχρονα με την Αμερική.
Μετά το πετυχημένο λανσάρισμα του νέου sneaker NMD, τα adidas Originals επιστρέφουν, παρουσιάζοντας το επόμενο και πρώτο μοντέλο της χρονιάς, το NMD_R1.
Σε συνέχεια της μεγάλης επιτυχίας του πρώτου διαγωνισμού, το S.Pellegrino ανακοινώνει την έναρξη του νέου διαγωνισμού για την ανάδειξη του καλύτερου Young Chef στον κόσμο.