Το συναρπαστικό τουρνουά μπάσκετ 3×3 έρχεται στην Ελλάδα και η adidas με το Slamdunk θα είναι εκεί
Η adidas σε συνεργασία με το SLAMDUNK «παίζουν» μπάσκετ και μοιράζουν δώρα στο Hoop District, το πιό διασκεδαστικό τουρνουά μπάσκετ 3×3
- 13 ΜΑΡ 2025
Η adidas σε συνεργασία με το SLAMDUNK «παίζουν» μπάσκετ και μοιράζουν δώρα στο Hoop District, το πιό διασκεδαστικό τουρνουά μπάσκετ 3×3
Ένας πρακτικός οδηγός για την κατανόηση των αναγκών των ατόμων με περιορισμένη όραση και την προσέγγιση των σκύλων οδηγών
Το Antetokounbros, το streetwear fashion brand της οικογένειας Αντετοκούνμπο, ανακοινώνει με ενθουσιασμό τη στρατηγική του συνεργασία με την εταιρεία VETO SA, με σκοπό την ανάπτυξή του στο δίκτυο χονδρικής, διευρύνοντας έτσι την παρουσία του στην athleisure αγορά.
Γιατί τα Coffeeway Coffeebags είναι το νέο μεγάλο hit στον κόσμο του καφέ;
Γνωρίστε τους Valia Calda, Modified Dog και Yiorgos Bereris Trio που την Δευτέρα 26 Μαΐου ανοίγουν την αυλαία του Athens Jazz.
Η Μαρίνα Σάττι πρωταγωνιστεί στη νέα καμπάνια του Chivas “I Rise, We Rise” εξυμνώντας την επιτυχία που μοιράζεται με την ομάδα της.
Οι εκδηλώσεις συνεχίζονται στα Public, προσφέροντάς μας έμπνευση και προβληματισμό!
Σε Α’ προβολή τη νέα τηλεοπτική σεζόν, αποκλειστικά στην COSMOTE TV
Η Ημέρα του Saint Patrick πλησιάζει και το Bushmills Irish Whiskey ετοιμάζει μια σειρά από ανεπανάληπτα parties με αφορμή την πιο ιρλανδέζική ημέρα του χρόνου
Εργαστήρια, αναλόγια, συζητήσεις, δρώμενα – 29 & 30 Μαρτίου – Δημοτική Αγορά Κυψέλης
Ο δημοφιλής ηθοποιός μιλάει για το παιχνίδι Άρης-ΑΕΚ, την Κάτια Δανδουλάκη και τους «κακούς» ήρωες που υποδύεται
Το νέο Navitimer εκπέμπει μια μοναδική λάμψη χάρη στο απαστράπτον καντράν του στο μπλε του πάγου, την πλατινένια στεφάνη, την κάσα από ανοξείδωτο ατσάλι και τον αποκλειστικό μηχανισμό Perpetual Calendar Chronograph της Breitling, γνωστό ως Caliber B19, ο οποίος μέχρι τώρα είχε κυκλοφορήσει αποκλειστικά και μόνο στο πλαίσιο περιορισμένης επετειακής έκδοσης.
Το Public+, το νέο δωρεάν πρόγραμμα ανταμοιβής των Public, γίνεται όλο και πιο δημοφιλές, με πάνω από 600.000+ καταναλωτές να έχουν αναβαθμιστεί σε μέλη μέσα σε λίγους μήνες.
Το δεύτερο all-day συνέδριο του Skroutz έρχεται να παρουσιάσει καινοτόμα εργαλεία και χρήσιμες πληροφορίες για την ανάπτυξη των εμπόρων και των brands.