Τα Adidas Originals ξεφυλλίζουν το αρχείο τους και παρουσιάζουν τη συλλογή «2000s RUNNING»
Αντλώντας έμπνευση από τις αρχές της εποχής των 00s, το brand επαναφέρει στο προσκήνιο iconic sneakers της εποχής.
- 26 ΙΑΝ 2024
Τα adidasOriginals κάνουν βουτιά στο αρχείο του κορυφαίου αθλητικού brand και ξανά συστήνουν τη συλλογή «2000sRunning». Αποτελούμενη από remakesτων πιο εμβληματικών runninglooks της δεκαετίας του 2000, η νέα συλλογή εμπνέεται από τη γενιά του 2000 που τα δημιούργησε, δίνοντας τη σκυτάλη στη γενιά που τα ξαναφέρνει στο προσκήνιο. Η συλλογή συνδέει το «τότε» με το «τώρα» και συμβολίζει τη μετάβαση από τη street και pop κουλτούρα της δεκαετίας του 2000 στο σήμερα. Με οδηγό την πλούσια αθλητική κληρονομιά του brand, η συλλογή «2000sRunning» εξελίσσεται και ξανά συστήνεται χωρίς όμως να ξεχνά την αισθητική της γενιάς που τη δημιούργησε. Σαν μια νοσταλγική μετάβαση από τον αναλογικό στον ψηφιακό κόσμο.
Τρία ξεχωριστά σχέδια από το παρελθόν αναβιώνουν στο σήμερα και συνθέτουν τον κορμό της συλλογής. Το νέο μοντέλο Ozmillen εμπνέεται από το iconicOzweego, αντλώντας τα στοιχεία της εποχής του 2000 που το ανέδειξαν. Μεταλλικές και διχτυωτές λεπτομέρειες, διχρωμία και utility στοιχεία όπως η αντικραδασμική τεχνολογία Adiplus εμπλουτίζουν το εμβληματικό Ozweegoγια να δημιουργήσουν το Ozmillen. Επόμενο μοντέλο της συλλογής είναι το ResponseCL, που χρησιμοποιεί πειραματικά στοιχεία από το αρχείο της adidas. Στοιχεία όπως τα αεριζόμενα πλέγματα, η ενδιάμεση σόλα με μαλακή τεχνολογία EVA αλλά και μια δίχρωμη ακατέργαστη και αυθεντική χρωματική παλέτα χαρακτηρίζουν το ιδιαίτερο ResponseCL. Τέλος, το adiStarCushion, από τα πιο αναγνωρίσιμα και εμβληματικά μοντέλα της δεκαετίας του 2000 ξανά συστήνεται κρατώντας τον φουτουριστικό του χαρακτήρα. Το επάνω μέρος του είναι σχεδιασμένο με τεχνολογία για να αναπνέει το πέλμα, ενώ διαθέτει μεταλλικά στοιχεία και αντικραδασμική προστασία Adiprene.
Το global λανσάρισμα της συλλογής συνοδεύεται από την καμπάνια με τίτλο “TwoThousandStories”.Δύο εποχές συνδέονται μέσω δύο δημιουργών του σήμερα και του χθες, οι οποίοι αφηγούνται ιστορίες σε σχέση με τη διαχρονική θέση που είχε η adidas στον πολιτισμό. Ο Βρετανός φωτογράφοςEwanSpencer, ο οποίος αναδείχθηκε στα τέλη της δεκαετίας του ’90 και αρχές του 2000 και η σύγχρονη δημιουργός εικόνων SophieJones συναντιούνται και συμβολίζουν τις δύο διαφορετικές εποχές. Το αποτέλεσμα είναι: Δύο εποχές. Δύο φωτογράφοι. Δύο γενιές. Μια καμπάνια!
Τα 3 iconic μοντέλα παπουτσιών καθώς και τα ρούχα της συλλογής «2000sRunning» είναι διαθέσιμα στο www.adidas.gr, στο adidasOriginalsStore (Αθηναϊδος 5, Αθήνα), στο adidasErmoustore και σε συνεργαζόμενα καταστήματα λιανικής.