Τα πιο υπεύθυνα βραβεία για νέους απένειμε η Responsibility Alliance
Στην τελετή ανακοίνωσης των νικητών του Δημιουργικού Διαγωνισμού Νέων 'Άσ’ το πάνω μου'.
- 14 ΔΕΚ 2018
Σε ευχάριστη και γιορτινή ατμόσφαιρα τιμήθηκαν οι νικητές του Δημιουργικού Διαγωνισμού Νέων ‘Άσ’ το πάνω μου’ της Συμμαχίας για την Υπεύθυνη Πώληση Οινοπνευματωδών Ποτών – Responsibility Alliance. Στις 12 Δεκεμβρίου στο Public Café στο Σύνταγμα, εννέα νέοι που εμπνεύστηκαν από την αξία της υπευθυνότητας, έλαβαν βραβείο για τις συμμετοχές τους στις κατηγορίες διήγημα, φωτογραφία και video.
Η εκδήλωση άνοιξε με τους κυρίους Ισίδωρο Ρεβάχ, Πρόεδρο της Ένωσης Επιχειρήσεων Αλκοολούχων Ποτών (ΕΝΕΑΠ) καθώς και Κώστα Ράπτη, Αντιπρόεδρο του Συνδέσμου Ελλήνων Παραγωγών Αποσταγμάτων &Αλκοολούχων Ποτών (ΣΕΑΟΠ), οι οποίοι απηυθύναν χαιρετισμό. Ο κύριος Ρεβάχ ευχαρίστησε όλους τους συμμετέχοντες που ήταν μέρος αυτής της επιτυχημένης πρωτοβουλίας και τόνισε την ανάγκη να αναπτύσσουμε υπεύθυνες πρακτικές σε όλες τις εκφάνσεις της δημόσιας ζωής, μεταξύ αυτών και σε σχέση με το αλκοόλ. Με τη σειρά του, ο κύριος Ράπτης συνεχάρη τους νικητές και τόνισε πως οι νέοι μπορούν να αποτελέσουν παράδειγμα υπευθυνότητας, εάν τους εμπιστευτούμε.
Παρουσία επίλεκτων θεσμικών εκπροσώπων, μεταξύ των οποίων η κυρία Φωτεινή Κουλούρη, Προϊσταμένη της Διεύθυνσης Αντιμετώπισης Εξαρτήσεων της Γενικής Διεύθυνσης Δημόσιας Υγείας και Ποιότητας Ζωής και ο κύριος Σωτήρης Παπασπυρόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος του Εθνικού Διαδημοτικού Δικτύου Υγιών Πόλεων – Προαγωγής Υγείας (ΕΔΔΥΠΠΥ), η κριτική επιτροπή απένειμε τα δώρα στους νικητές.
Οι πρώτοι νικητές της κάθε κατηγορίας κέρδισαν από μία υποτροφία για τα σεμινάρια Φωτογραφίας, Video ή Δημιουργικής Γραφής του Μικρού Πολυτεχνείου και από μία δωροεπιταγή αξίας 500€ από τα καταστήματα Public. Οι δεύτεροι νικητές κέρδισαν ένα κινητό moto g6 play από την Motorola και οι τρίτοι νικητές από μία δωρεοεπιταγή αξίας 200€ από τα καταστήματα Public.
Από τις 17 Σεπτεμβρίου έως τις 21 Νοεμβρίου, ο Διαγωνισμός έδωσε τη δυνατότητα στους νέους από 18 έως 25 ετών, να εκφράσουν τον τρόπο με τον οποίο είναι υπεύθυνοι σε όλες τις εκφάνσεις της ζωής τους. Κατά τη διάρκεια του Διαγωνισμού, 128 συμμετέχοντες ανέδειξαν το ταλέντο τους, ανεβάζοντας τις πρωτότυπες δημιουργίες τους στο site του Διαγωνισμού για να διεκδικήσουν πλούσια δώρα.
Συγκεκριμένα, 70 φωτογραφίες, 45 διηγήματα και 13 βίντεο ‘μίλησαν’ για τη σημασία του να συμπεριφερόμαστε υπεύθυνα σε διάφορες εκφάνσεις της ζωής μας, στους φίλους, τους συντρόφους μας, στην οδήγηση, αλλά και στην κατανάλωση αλκοόλ. Η συγκεκριμένη ενέργεια εντάσσεται στο σύνολο των επικοινωνιακών πρωτοβουλιών της Συμμαχίας για την Υπεύθυνη Πώληση Οινοπνευματωδών Ποτών που απευθύνονται στο καταναλωτικό κοινό, στην επιτόπια κατανάλωση και τα σημεία πώλησης (supermarkets, κάβες, ξενοδοχεία, καφεστίαση κ.λπ.) και στόχο έχουν να ενημερώσουν σχετικά με τα ορθά πρότυπα κατανάλωσης καθώς και τους κινδύνους από την αλόγιστη κατανάλωση αλκοόλ.