Τo BEEFEATER LONDON DRY ακολουθεί την εξέλιξη της πόλης του Λονδίνου
Και παρουσιάζει την ολοκαίνουρια φιάλη του.
- 31 ΑΥΓ 2016
Μπορεί μια εμβληματική συσκευασία να γίνει καλύτερη?
Το Beefeater, το πλέον βραβευμένο Gin παγκοσμίως, απαντά πως ναι!
Τολμώντας να επανασχεδιάσει τη θρυλική φιάλη του, το Beefeater Dry gin, ακολουθεί την εξέλιξη της γενέτειρας πόλης του, του Λονδίνου, το οποίο μετασχηματίζεται χωρίς όμως να χάνει τον μοναδικό του χαρακτήρα! Η νέα φιάλη «ντύνεται» με το χάρτη της Βρετανικής πρωτεύουσας, σε ένα σχέδιο φτιαγμένο στο χέρι ειδικά για το Beefeater!
Η νέα συσκευασία φέρει την σφραγίδα του Beefeater, ως ένα αυθεντικό λονδρέζικο προϊόν, το οποίο παράγεται από το 1820 έως και σήμερα στο κέντρο του Λονδίνου και φιλοδοξεί να αποτελέσει πηγή έμπνευσης για τους λάτρεις του gin, ώστε να ανακαλύψουν την «γεύση» της Βρετανικής πρωτεύουσας μέσα από ένα ποτήρι gin.
Η νέα φιάλη επιτυγχάνει να απεικονίσει μια πανοραμική κάτοψη του Λονδίνου, το οποίο βρίσκεται στο πίσω μέρος της, σχεδιασμένο με το κλασικό κόκκινο χρώμα του Beefeater, λειτουργώντας διαθλαστικά ως σκηνικό για τον Yeoman και το λογότυπο στο προσκήνιο. Ο μοντέρνος χάρτης του Λονδίνου απεικονίζει το τοπίο της πρωτεύουσας από τη σκοπιά του Tower Bridge ενώ και άλλα μνημεία – ορόσημα της πόλης , τραβούν το βλέμμα στο φόντο του μπουκαλιού.
Η κλασική φιγούρα του Υeoman είναι τοποθετημένη πάνω από το λογότυπο του Beefeater, ενώ η υπογραφή του James Burrough έχει τοποθετηθεί στη μπροστινή ετικέτα, για να υπενθυμίζει τη συνεπή δέσμευση στην ποιοτική υπεροχή του gin μας, το οποίο εξακολουθεί να χρησιμοποιεί την ίδια αυθεντική συνταγή που ανάγεται στον 19ο αιώνα.
«Η φιάλη αντικατοπτρίζει τη μεταβολή της κατάστασης του Λονδίνου, απεικονίζοντας τέλεια τον συνδυασμό της παράδοσης και του δυναμισμού που υπάρχει στο Λονδίνο και στο Beefeater. To gin φυσικά έχει παραμείνει το ίδιο όπως είχε φτιαχτεί τότε που ο ιδρυτής μας James Burrough είχε δημιουργήσει την αυθεντική συνταγή. Άλλωστε, είμαστε το πλέον βραβευμένο gin παγκοσμίως, γιατί να την αλλάξουμε», σχολιάζουν οι άνθρωποι της μάρκας…και φυσικά δε μπορούμε παρά να συμφωνήσουμε μαζί τους!