PUBLI

Το μπουκάλι της Coca-Cola έκλεισε τα 100 στο εντυπωσιακό Coca-Cola Pop-Up Store

Παρέα με πολλούς φίλους και τον έναν και μοναδικό Σάκη Ρουβά.

Η Coca-Cola φέτος γιορτάζει τα 100 χρόνια του γυάλινου μπουκαλιού της, και πρόσφερε μια ακόμα μοναδική εμπειρία απόλαυσης και χαράς σε όλους τους φίλους της που βρέθηκαν στο Coca-Cola Pop-Up Store, από τις 29 Αυγούστου έως και τις 6 Σεπτεμβρίου. Για 9 ολόκληρες μέρες, η Μαρίνα Φλοίσβου φιλοξένησε μια μεγάλη γιορτή με εκπλήξεις που ενθουσίασαν μικρούς και μεγάλους, με αποκορύφωμα την επίσκεψη του Σάκη Ρουβά, κεντρικού προσώπου της καμπάνιας “Kiss Happiness” στη χώρα μας. Ακόμη, οι επισκέπτες έγιναν και οι ίδιοι αρωγοί στην προσπάθεια της Coca-Cola να μοιράσει ακόμα περισσότερα χαμόγελα, αφού μέρος των εσόδων από τις πωλήσεις που πραγματοποιήθηκαν από τους καταναλωτές καθ’ όλη τη διάρκεια λειτουργίας του Coca-Cola Pop-Up Store θα προσφερθεί για την κάλυψη των αναγκών της ΜΚΟ «ΜΠΟΡΟΥΜΕ».

Πέρα από τα συλλεκτικά Coca-Cola αντικείμενα που μπορούσε κανείς να αποκτήσει αποκλειστικά στο Coca-Cola Pop-Up Store, οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να δημιουργήσουν το δικό τους, προσωποποιημένο μπουκάλι Coca-Cola, να διακοσμήσουν τα ήδη χρησιμοποιημένα μπουκάλια με τη βοήθεια καλλιτεχνών στον πάγκο του 2nd Life, και να τους δώσουν έτσι μια δεύτερη ζωή και φυσικά να απολαύσουν άφθονη, παγωμένη Coca-Cola. Για κάθε μπουκάλι που φιλοτεχνήθηκε, η Coca-Cola θα προσφέρει επιπλέον 1 ευρώ στη ΜΚΟ «ΜΠΟΡΟΥΜΕ».

 

Αποκορύφωμα, η επίσκεψη στο Coca-Cola Pop-Up Store του κορυφαίου Έλληνα σταρ Σάκη Ρουβά, ο οποίος αποτελεί το κεντρικό πρόσωπο της καμπάνιας “Kiss Happiness” στη χώρα μας. 50 υπερτυχεροί οι οποίοι συμμετείχαν στο διαγωνισμό της Coca-Cola στο Facebook, έζησαν τη μοναδική εμπειρία του να συναντήσουν από κοντά τον πιο «πολυφιλημένο» Έλληνα καλλιτέχνη! Οι νικητές του διαγωνισμού μεταφέρθηκαν μυστικά στη Μαρίνα Φλοίσβου και είχαν την ευκαιρία να «φιλήσουν» από κοντά τον Σάκη Ρουβά, να φωτογραφηθούν μαζί του και να συμμετάσχουν στα γυρίσματα του βίντεο κλιπ για το νέο του τραγούδι «Φίλα με».

Ανάμεσα στα highlights, η παρουσία διάσημων DJs και παραγωγών που «έντυσαν» με τις μελωδίες τους τις βραδιές στη Μαρίνα Φλοίσβου, αλλά και αγαπημένων καλλιτεχνών που πραγματοποίησαν τις αγορές τους, ενισχύοντας έτσι το έργο της ΜΚΟ «ΜΠΟΡΟΥΜΕ».

Twitter | Coca-colablog

Exit mobile version