Το Ούζο Πλωμαρίου, ‘κρύβει’ μέσα του την παράδοση και ‘ταξιδεύει’ στο εξωτερικό
Αθήνα 21 Οκτωβρίου 2015: Το Ούζο Πλωμαρίου Ισιδώρου Αρβανίτου κυκλοφορεί σε νέες συσκευασίες στα Καταστήματα Αφορολογήτων Ειδών.
- 21 ΟΚΤ 2015
Η Ποτοποιία Πλωμαρίου Ισίδωρος Αρβανίτης, αποδεικνύει για ακόμα μια φορά την εξωστρέφεια που τη χαρακτηρίζει, αναπτύσσοντας νέες συσκευασίες που ανανεώνουν την εικόνα του αγαπημένου, παραδοσιακού αποστάγματος και απευθύνονται αποκλειστικά στο τουριστικό κοινό.
Το Ούζο Πλωμαρίου Ισιδώρου Αρβανίτου παράγεται από την ελληνική οικογενειακή αποσταγματοποιία «Ισίδωρος Αρβανίτης», στο Πλωμάρι της Λέσβου από το 1894. Από τοπικό προϊόν έχει καταφέρει, με τον κατάλληλο σχεδιασμό, προβολή και διανομή, να έχει δυναμική παρουσία όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά και στο εξωτερικό, αποτελώντας πλέον ένα ευρέως γνωστό, «μεσογειακό» προϊόν, το οποίο ξεχωρίζει, για τα ιδιαίτερα, ποιοτικά χαρακτηριστικά του και τον παραδοσιακό τρόπο απόσταξής του. Το αγαπημένο ούζο των Ελλήνων εξάγεται πλέον σε περισσότερες από 35 χώρες παγκοσμίως και οι εξαγωγές αυτές αποτελούν το 50% του συνόλου της παραγωγής της αποσταγματοποιίας.
Η λαογραφία, η μουσική, ο χορός και η γαστρονομία ήταν τα αναπόσπαστα στοιχεία της ελληνικής κουλτούρας και παράδοσης, στα οποία βασίστηκαν οι νέες συσκευασίες του Ούζου Πλωμαρίου. Χαρακτηριστικές, οικείες εικόνες που ανακαλεί στη μνήμη του κάθε Έλληνας αλλά και ευχάριστες αναμνήσεις που αποκτά κάθε τουρίστας που επισκέπτεται τη χώρα μας.
Μια γοργόνα από την ελληνική λαογραφία, ένα παραδοσιακό παραθαλάσσιο ταβερνάκι, παραδοσιακοί χοροί εμπνευσμένοι από τα καλοκαιρινά πανηγύρια στα ελληνικά νησιά, αλλά και μουσικοί με ελληνικά παραδοσιακά μουσικά όργανα, αποτελούν τα θέματα των νέων συσκευασιών. Οι νέες συσκευασίες διατίθενται στα Καταστήματα Αφορολόγητων Ειδών της Ελλάδας και αφορούν στις φιάλες του 1l και των 200ml. Οι συσκευασίες φιλοτεχνήθηκαν από την εικονογράφο Αγγελική Στρούτση. Κάθε ζωγραφικό έργο συμπεριλαμβάνεται και μέσα σε κάθε συσκευασία, σε γκραβούρα, ως δώρο.
Το Ούζο Πλωμαρίου συνεχίζει, με κάθε τρόπο, να προβάλει την εικόνα και την παράδοση του τόπου μας και εκτός συνόρων προσφέροντας ένα προϊόν παραδοσιακό και ανώτερης ποιότητας που «κρύβει» μέσα του εικόνες από Ελλάδα.