PUBLI

TOMS One for One

Μια παγκόσμια πρωτοβουλία ευαισθητοποίησης με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Όρασης

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Όρασης (10 Οκτωβρίου) η TOMS ανέλαβε μια παγκόσμια πρωτοβουλία ευαισθητοποίησης του κοινού απέναντι στους ανθρώπους που αντιμετωπίζουν προβλήματα όρασης και τύφλωσης.

Έτσι προσκάλεσε τον κόσμο να φορέσει γυαλιά ηλίου μέσα σε κλειστό χώρο και να βγάλει φωτογραφίες που θα τις μοιραστεί με τους φίλους τους σε όλα τα social media (facebook, twitter, instagram, Google+, Youtube, PInterest) γράφοντας #BESHADY #TOMSGreece και #WorldSightDay.

Στην Ελλάδα εκατοντάδες κόσμος υποστήριξε την καμπάνια ευαισθητοποίησης της TOMS και φωτογραφήθηκε με γυαλιά ηλίου TOMS για καλό σκοπό μεταξύ των οποίων οι: Βίκυ Καγιά, Ζέτα Μακρυπούλια, Μιχάλης Χατζηγιάννης, Μαρία Μπεκατώρου, Αποστόλης Τότσικας, Ρούλα Ρέβη, Εύα Καϊλή, Τζένη Μπαλατσινού, Μαίρη Συνατσάκη, Μαρία Σολωμού, Σταματίνα Τσιμτσιλή, Γιώργος Πυρπασόπουλος, Δημήτρης Σκαρμούτσος, Λυδία Παπαϊωάννου.

Την ίδια ημέρα  στο κατάστημα Kokkoris Optics στην Πλ. Εσπερίδων στη Γλυφάδα, πραγματοποιήθηκε η παρουσίαση της νέας φθινοπωρινής συλλογής γυαλιών ηλίου TOMS όπου το κοινό και πολλοί fashion bloggers είχαν την ευκαιρία να φωτογραφηθούν με τα υπέροχα μοντέλα της νέας συλλογής και να ανεβάσουν τις φωτογραφίες στα social media.

Τι λένε οι αριθμοί:

285 εκατομμύρια άνθρωποι παγκοσμίως αντιμετωπίζουν προβλήματα όρασης ή είναι τυφλοί.

80% των περιπτώσεων μπορούν να θεραπευθούν.

9 στους 10 ανθρώπους που έχουν προβλήματα όρασης βρίσκονται σε αναπτυσσόμενες χώρες.

Οι άνθρωποι που έχουν χάσει την όρασή τους συχνά αναγκάζονται να εγκαταλείψουν την εργασία τους με αποτέλεσμα να μην έχουν οικονομικούς πόρους διαβίωσης.

Πάνω από 12 εκατομμύρια παιδιά παγκοσμίως αντιμετωπίζουν προβλήματα όρασης που θα μπορούσαν να λυθούν με ένα ζευγάρι γυαλιά οράσεως.

2/3 των τυφλών ανθρώπων είναι γυναίκες.

Για περισσότερες πληροφορίες  επισκεφθείτε: www.toms.com/world-sight-day