Vodafone Home: Μοναδική εμπειρία επικοινωνίας
Η εταιρεία παρουσιάζει πρωτοποριακές υπηρεσίες Δωρεάν Προσωπική Εξυπηρέτηση & Δωρεάν «Ρεζέρβα Επικοινωνίας».
- 14 ΟΚΤ 2015
Η Vodafone ενσωμάτωσε την hellas online και παρουσιάζει το Vodafone Home, συνδυάζοντας όλα τα προγράμματα σταθερής και Internet της hellas online με νέες δυνατότητες και υπηρεσίες που προσφέρουν μια νέα και απαράμιλλη εμπειρία επικοινωνίας και εξυπηρέτησης. Στην νέα εποχή του Vodafone Home, όλοι οι συνδρομητές της Vodafone που συνδυάζουν πρόγραμμα συμβολαίου κινητής με σταθερό και Internet Vodafone Home, αποκτούν αποκλειστικά δύο πρωτοποριακές υπηρεσίες για τα ελληνικά δεδομένα, τη Δωρεάν Προσωπική Εξυπηρέτηση και τη Δωρεάν «Ρεζέρβα Επικοινωνίας».
Με την υπηρεσία Δωρεάν Προσωπική Εξυπηρέτηση, οι συνδρομητές που συνδυάζουν πρόγραμμα συμβολαίου Vodafone κινητής με σταθερό και Internet Vodafone Home αποκτούν δωρεάν και αποκλειστικά τον προσωπικό τους σύμβουλο, ο οποίος φροντίζει για όλη την επικοινωνία τους, για το σταθερό, το κινητό και το Internet. Μπορούν πλέον να επικοινωνούν απευθείας με τον προσωπικό τους σύμβουλο, που τον γνωρίζουν με το όνομά του, καθημερινά 9πμ με 5μμ, καλώντας στο 13830. Ο προσωπικός σύμβουλος είναι στη διάθεση των συνδρομητών για να τους προσφέρει:
- πληροφορίες για νέα προγράμματα και υπηρεσίες, προτείνοντας τους αυτό που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες τους
- ενημέρωση αναλυτικά για τον λογαριασμό τους και τους διαθέσιμους τρόπους πληρωμής
- προτάσεις για τις κατάλληλες αλλαγές στο πρόγραμμά τους
- βοήθεια για τη μεταφορά της γραμμής τους, σε περίπτωση μετακόμισης.
Όλοι οι συνδρομητές που πληρούν τις προϋποθέσεις θα λάβουν αυτόματα και χωρίς καμία δική τους ενέργεια, το όνομα του δικού τους προσωπικού συμβούλου εξυπηρέτησης μέσω SMS.
Η Δωρεάν «Ρεζέρβα Επικοινωνίας» είναι η νέα υπηρεσία της Vodafone που δίνει τη δυνατότητα στους συνδρομητές, που συνδυάζουν πρόγραμμα συμβολαίου Vodafone κινητής με σταθερό και Internet Vodafone Home, να απολαμβάνουν ομιλία στο σταθερό και Internet στο σπίτι, ό,τι κι αν συμβεί, ακόμα κι αν υπάρχει τεχνικό θέμα.
Σε περίπτωση μη λειτουργίας της τηλεφωνικής γραμμής ή του Ιnternet στο σταθερό λόγω τεχνικού θέματος, οι συνδρομητές της Vodafone μπορούν πλέον να συνεχίζουν να επικοινωνούν και να σερφάρουν ξέγνοιαστα, καθώς η Vodafone προσφέρει δωρεάν χρόνο ομιλίας προς όλα τα εθνικά σταθερά και κινητά και MB στο κινητό με πρόγραμμα Vodafone, μέχρι να επανέλθει η υπηρεσία σταθερής.
Για την ενεργοποίηση της υπηρεσίας Δωρεάν «Ρεζέρβα Επικοινωνίας», οι συνδρομητές χρειάζεται να ενημερώσουν αρχικά για το τεχνικό θέμα, καλώντας στο 13830 και οι τεχνικοί της Vodafone θα προσπαθήσουν να το επιλύσουν άμεσα. Στην αντίθετη περίπτωση, η Vodafone προσφέρει δωρεάν χρόνο ομιλίας στο κινητό, ΜΒ στο κινητό και προώθηση κλήσεων από το σταθερό σε άλλο τηλέφωνο της επιλογής του συνδρομητή μέχρι να επανέλθει η υπηρεσία σταθερής.
O Εμπορικός Διευθυντής Καταναλωτικών Προϊόντων στη Vodafone Ελλάδας, κ. Αχιλλέας Κανάρης, δήλωσε: «Για όλους εμάς στη Vodafone, η παροχή βέλτιστης εμπειρίας εξυπηρέτησης στους πελάτες μας είναι στρατηγική επιλογή. Για το λόγο αυτό εξελίσσουμε και ανανεώνουμε διαρκώς τις υπηρεσίες όσο και τα μέσα που διαθέτουμε στους πελάτες μας, προκειμένου να έχουν άμεση και εύκολη εξυπηρέτηση, όπου και όποτε θελήσουν. Με το Vodafone Home και ειδικότερα με τις υπηρεσίες Δωρεάν Προσωπική Εξυπηρέτηση και Δωρεάν «Ρεζέρβα Επικοινωνίας» ανατρέπουμε όλα τα δεδομένα της αγοράς προς όφελος του καταναλωτή, προσφέροντας στους πελάτες μας μια καινούρια, μοναδική και κυρίως προσωποποιημένη εμπειρία επικοινωνίας και εξυπηρέτησης».
Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος στη Vodafone Ελλάδας, κ. Γλαύκος Περσιάνης & Ο Εμπορικός Διευθυντής Καταναλωτικών Προϊόντων στη Vodafone Ελλάδας, κ. Αχιλλέας Κανάρης
Με άξονα την τεχνογνωσία και την έως σήμερα επιτυχημένη πορεία της Vodafone και της hellas online, τα προγράμματα σταθερής, Internet και συνδρομητικής τηλεόρασης της hellas online ενσωματώνονται κάτω από τη στέγη της Vodafone. Με τον τρόπο αυτόν η Vodafone παρέχει συνολικές υπηρεσίες επικοινωνίας σε συνδυασμό με μια απαράμιλλη εμπειρία εξυπηρέτησης που περιλαμβάνει πλέον ένα σημείο επαφής με τον πελάτη σε λογαριασμό, τηλεφωνικό κέντρο, online και κατάστημα.
Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επισκέπτονται το vodafone.gr/home