‘Your Future is not mine’
Τα adidas Originals συνεργάζονται με 4 νέους Αθηναίους και μας προ(σ)καλούν να δημιουργήσουμε το δικό μας μέλλον.
- 26 ΦΕΒ 2016
Τον Ιανουάριο του 2016, τα adidas Originals έκαναν για ακόμη μία φορά την έκπληξη, αμφισβητώντας την αβέβαιη εικόνα του μέλλοντος μέσα από την καμπάνια “Future”. Η νέα καμπάνια του brand, που διαμορφώνει και εξελίσσει το streetwear style παγκοσμίως, έχει στόχο να εμπνεύσει τη νέα γενιά να δημιουργήσει ελεύθερα το μέλλον της με γνώμονα τις δικές τις αναζητήσεις και επιθυμίες.
Η καμπάνια στην Ελλάδα παίρνει σάρκα και οστά μέσα από τη συνεργασία με μερικούς από τους πιο ξεχωριστούς cultural δημιουργούς. Μέσα από ένα φιλμ μικρού μήκους, παρακολουθούμε τους νέους δημιουργούς να αδιαφορούν για το status quo, να αμφισβητούν κάθε είδους πρόβλεψη και να βαδίζουν με αυτοπεποίθηση προς το μέλλον. Οι Μαρία-Φλώρα Παπαπαναγιώτου (σχεδιάστρια μόδας), Ιάσονας Μανδηλάς (ηθοποιός), Πάνος Γεωργίου (φωτογράφος) και Δημήτρης Νασιούλας (ηθοποιός), όλοι νέοι και πολλά υποσχόμενοι δημιουργοί, προσαρμόζουν στοιχεία από το παρελθόν και διαμορφώνουν το μέλλον τους μέσα από δικά τους βιώματα και φιλοδοξίες. Από τη μόδα και το styling, μέχρι το θέατρο και τη φωτογραφία, o κάθε ένας από αυτούς αμφισβητεί την εικόνα του μέλλοντος, μέσα από τη δική του τέχνη και δημιουργία και δείχνει αποφασισμένος να χαράξει τη δική του πορεία, βαδίζοντας μόνο μπροστά.
Καθ’ όλη τη διάρκεια του βίντεο, παρακολουθούμε την προοδευτική κίνηση των νέων δημιουργών να ολοκληρώνεται από τα Tubular, τα πιο progressive fashion sneakers του σύγχρονου street style. Για τη σεζόν Άνοιξη/ Καλοκαίρι 2016, τα Tubular επιστρέφουν δυναμικά και χαρακτηρίζονται από τον ιδιαίτερα τολμηρό και high-end σχεδιασμό τους που αποτυπώνεται πάντα στα πιο premium υλικά. Με σαφείς επιρροές από την κληρονομιά των adidas Originals αλλά με το βλέμμα πάντα στραμμένο στο μέλλον, τα νέα Tubular, διαθέσιμα για άντρες και γυναίκες, συνεχίζουν να διαμορφώνουν το μέλλον του high-fashion streetwear.
Δείτε το βίντεο της καμπάνιας: