Μιλήσαμε με τον Στέφανο Θεοχαρόπουλο λίγο πριν τρέξει στο ΕΚΟ Rally Acropolis
Βρέθηκαμε στην παρουσίαση του αγωνιστικού αυτοκινήτου του Στέφανου Θεοχαρόπουλου και συνομιλήσαμε μαζί του λίγο πριν τρέξει στο ιστορικό Rally Acropolis.
- 9 ΣΕΠ 2021
Το αυτοκίνητο είναι για κάποιους απλά ένα μέσο μεταφοράς. Ένας τρόπος να μετακινούνται μέσα στην πόλη γλιτώνοντας πολύ από τον χρόνο που θα έπρεπε να σπαταλήσουν στις μετακινήσεις. Για άλλους όμως η οδήγηση είναι κάτι πολύ περισσότερο. Κάτι που ξεκινάει από την πρώτη φορά που πιάνουν το τιμόνι και για όλο το υπόλοιπο της ζωής τους.
Για αυτούς τους δεύτερους, είναι σίγουρο πως η συμμετοχή σε έναν αγώνα Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ είναι όνειρο ζωής. Ο Στέφανος Θεοχαρόπουλος θα πραγματοποιήσει αυτό το όνειρο μαζί με τον συνοδηγό του, Γιώργο Κότσαλη. Με ένα Ford Fiesta Rally4/R2 και έχοντας τον αριθμό «63» στο καπό θα συμμετάσχουν σήμερα στο ΕΚΟ Rally Acropolis και μάλιστα στην ιστορική επιστροφή του
Ο Στέφανος Θεοχαρόπουλος εκτός από οδηγός, με εμπειρία μάλιστα και σε άλλα Rally Acropolis, έχει και μία δουλειά εξίσου απαιτητική στον τομέα των επιχειρήσεων ως Chief Officer Τεχνολογίας και Λειτουργιών Ομίλου ΟΤΕ. Αν το δει κανείς με μία πρώτη και μάλλον βιαστική ματιά, ο τομέας των επιχειρήσεων από τη μία και ο μηχανοκίνητος αθλητισμός από την άλλη είναι φαινομενικά άσχετοι μεταξύ τους. Ισχύει όμως κάτι τέτοιο;
Το OneMan είχε την ευκαιρία να βρεθεί στις υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις της COSMOTE TV, η οποία έχει αναλάβει να μεταδώσει ζωντανά και αποκλειστικά όλη την αγωνιστική δράση του EKO Rally Acropolis. Εκεί έγινε η παρουσίαση του αγωνιστικού αυτοκινήτου του Στέφανου Θεοχαρόπουλου με τον όποιο μάλιστα είχαμε την ευκαιρία να συνομιλήσουμε για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, το Rally Acropolis αλλά και για τις ταχύτητες του 5G και τον ρόλο της COSMOTE στη νέα εποχή.
«Προσωπικά είχα εμπλοκή με το Rally Acropolis από μικρό παιδί, όταν και πήγαινα ως θεατής να το παρακολουθήσω. Θυμάμαι ότι την πρώτη φορά που μπήκα τυχαία σε ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο μού είπαν ότι δεν πρόκειται να ξαναβγώ και είχαν δίκιο. Η οδήγηση έγινε μέρος της ζωής μου» τονίζει όταν τον ρώτησα πώς φτάσαμε μέχρι εδώ. Όσον αφορά τώρα συγκεκριμένα το Rally Acropolis, δεν πέρασε στιγμή που να το σκεφτεί. «Αφού έχω τη δυνατότητα και την ευτυχία να έχω ανθρώπους που με στηρίζουν, θεώρησα ως υποχρέωσή μου να συμμετάσχω στο Rally Acropolis και σε αυτόν τον εμβληματικό αγώνα».
Ο κ.Θεοχαρόπουλος δεν είναι η πρώτη φορά που συμμετέχει σε Rally Acropolis. Τον ρωτάω αν υπάρχει κάτι που το καθιστά πιο απαιτητικό. «Όλα τα ράλλυ είναι απαιτητικά. Όταν όμως μπαίνω μέσα στο αυτοκίνητο και βάζω την πρώτη ταχύτητα, εκστασιάζομαι. Δεν με πονάει τίποτα, αντέχω τα πάντα, μπορώ να οδηγώ για ώρες. Είναι αυτή η αδρεναλίνη που σου δίνει όλη αυτή η διαδικασία. Τώρα συγκεκριμένα, το θέμα με το Rally Acropolis είναι ότι υπάρχουν αυτά τα μεγαθήρια μπροστά του WRC που δεν ξέρεις τι δρόμο θα σου αφήσουν. Μπορεί να είναι σκαμμένος, μπορεί να έχει κοτρόνες κτλ. Θέλει πολλή προσοχή για να αποφύγεις τις κακοτοπιές».
Πάντως φαινομενικά το χόμπι του μηχανοκίνητου αθλητισμού από τη μία και ο χώρος των επιχειρήσεων από την άλλη μοιάζουν φαινομενικά δύο εκ διαμέτρου διαφορετικές ενασχολήσεις. Για τον Στέφανο Θεοχαρόπουλο όμως αυτό δεν ισχύει. «Για μένα το Rally και ο ρόλος μου ως στέλεχος επιχειρήσεων έχουν πάρα πολλά κοινά. Ως ένα στέλεχος επιχειρήσεων τι κάνεις; Κάνεις ένα πλάνο, μία στρατηγική και βάζεις κάποιους στόχους. Το ίδιο κάνουμε και για το Rally. Πάμε, γράφουμε τη διαδρομή και θέτουμε τους στόχους μας. Έλα όμως που τα πράγματα δεν είναι πάντα έτσι. Μπορείς να βρεις άλλο δρόμο, μπορεί να χτυπήσεις σε πέτρες, μπορεί το αυτοκίνητό σου να πάθει ζημιά. Εκεί πια παίζει ρόλο η ομάδα και η εμπιστοσύνη, πράγματα που χρειάζεσαι και στην καθημερινότητά σου».
Υπάρχει όμως και κάτι ακόμα κοινό. Τόσο η δουλειά όσο και το χόμπι του Στέφανου Θεοχαρόπουλου συνδέονται τελικά με την ταχύτητα. Δεν μπορούσα να μην εκμεταλλευτώ την επαγγελματική του ιδιότητα ρωτώντας για τη νέα εποχή που φέρνει μαζί του το 5G. «Με το 5G θα περάσουμε από τις εποχές που μιλάμε για data connectivity στο always connected. Τα καινούργια φάσματα που έχουμε πια μάς δίνουν άπειρες δυνατότητες. Ας μείνουμε στον χώρο του αυτοκινήτου. Μιλάμε ήδη για connected cars, μιλάμε για autonomous driving, για πολυ συγκεκριμένες πληροφορίες που θα παίρνεις για το αυτοκίνητό σου. Όλα θα αλλάξουν γενικά τη ζωή μας».
Η COSMOTE είναι πρωτοπόρος στην Ελλάδα όσον αφορά αυτή τη νέα εποχή. «Η COSMOTE ήταν η πρώτη που έφερε το 5G στην Ελλάδα. Έχουμε το πλέον εκτεταμένο δίκτυο αυτή τη στιγμή και κάνουμε μάλιστα ένα μεγάλο εκμοντερισμό του. Μέχρι το τέλος του χρόνου θα έχουμε ως εταιρεία κορυφαίο εξοπλισμό, ώστε να μπορούμε να εκμεταλλευτούμε πλήρως τις δυνατότητες του 5G».
Όπως μας εξήγησε ο κ. Θεοχαρόπουλος το COSMOTE 5G είναι το μεγαλύτερο δίκτυο 5G στη χώρα με πανελλαδική πληθυσμιακή κάλυψη πάνω από 50%, ενώ στην Αθήνα έχει ξεπεράσει το 97% και στη Θεσσαλονίκη το 90%. Χάρη στις επενδύσεις της εταιρείας και την εντατική δουλειά των τεχνικών της, το δίκτυο συνεχίζει να αναπτύσσεται δυναμικά, με στόχο 60% πανελλαδική πληθυσμιακή κάλυψη μέχρι το τέλος της χρονιάς.
Τελικά, για να δρέψεις τους καρπούς της ταχύτητας είτε αυτή αφορά ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο είτε το υπερσύγχρονο δίκτυο 5G, οι επενδύσεις είναι απαραίτητη προϋπόθεση. Η COSMOTE, πρωτοπόρος στο δίκτυο 5G και υποστηρικτής της προσπάθειας των Θεοχαρόπουλου-Κότσαλη, σίγουρα το γνωρίζει πολύ καλά αυτό.
Hint: (Η τελετή εκκίνησης του ΕΚΟ Rally Acropolis θα δοθεί σήμερα στην Ακρόπολη και αμέσως μετά θα διεξαχθεί η “COSMOTE 5G ATHENS STAGE”. Πρόκειται για μία ειδική διαδρομή που πραγματοποιείται για πρώτη φορά στην ιστορία του Ράλλυ και θα διεξαχθεί στο κέντρο της Αθήνας, γύρω από την Πλατεία Συντάγματος. Στο τέλος της ειδικής διαδρομής, τα αυτοκίνητα θα σταθμεύσουν στην Πλατεία Συντάγματος, όπου οι θεατές θα μπορούν να τα απολαύσουν από κοντά αλλά και να ζήσουν μοναδικές εμπειρίες και εκπλήξεις στο περίπτερο της COSMOTE)