3 κουρέματα από το κόκκινο χαλί του Asteroid City στις Κάννες
- 26 ΜΑΙ 2023
Κάθε κόκκινο χαλί που στρώνεται για κάθε μα κάθε ταινία του Wes Anderson, από τα 90s και την Οικογένεια Τένενμπαουμ μέχρι σήμερα, είναι από αισθητικής άποψης σαν να έχει βγει από τους μοναδικής ομορφιάς νοσταλγικούς κινηματογραφικούς κόσμους που χτίζει ο σκηνοθέτης και αποτελούν την υπογραφή του στο σύγχρονο Χόλιγουντ.
Η εικόνα δηλαδή του ίδιου και του καστ των πρωταγωνιστών του είναι πάντα υπέρκομψη, φροντισμένη μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια και ταυτόχρονα κουλ, όσο και παιχνιδιάρικη – παίζουν με τον φακό, βγάζουν selfies, χορεύουν, πειράζουν ο ένας τον άλλον, το διασκεδάζουν και βγαίνει προς τα έξω.
Στις Κάννες, για παράδειγμα, ακόμα θυμούνται το κόκκινο χαλί της πρεμιέρας του The French Dispatch τον Μάιο του 2021, που εκτός από το πιο fun της 74ης διοργάνωσης ήταν μακράν και το πιο stylish με τους Tilda Swinton και Timothée Chalamet να ηγούνται των καλύτερων εμφανίσεων και να περνάνε στο πάνθεον με τους πιο καλοντυμένους σταρ στην ιστορία του θεσμού.
Ο Chalamet χορεύει με την Lyna Khoudri.
Με το φετινό Φεστιβάλ των Καννών να τρέχει ήδη, ο Anderson επέστρεψε στη Γαλλική Ριβιέρα, μετά από ένα χρόνο απουσίας, με τη νέα του ταινία, το Asteroid City και την πολυαναμενόμενη παγκόσμια πρεμιέρα του που έγινε την Τρίτη (23/05).
Η υπόθεση της sci-fi δραμεντί μας μεταφέρει στο 1955 και ακολουθεί μία ομάδα μαθητών και γονέων που συγκεντρώνονται σε μία φανταστική αμερικάνικη πόλη της ερήμου, την Asteroid City για να συμμετάσχουν στο ετήσιο συνέδριο Junior Stargazer και να κάνουν διακοπές.
Στο κόκκινο χαλί των Καννών, εκτός από τον ίδιο τον σκηνοθέτη, έδωσαν το παρών πολλά από τα μεγάλα ονόματα του καστ: από τον Tom Hanks, τον Jason Schwartzman, τον Jeffrey Wright και τη Scarlett Johansson μέχρι τους Steve Carell, Adrien Brody, Matt Dillon και Bryan Cranston. Οι τέσσερις τελευταίοι μάλιστα έδειξαν τον δρόμο για το αντρικό στυλ του φετινού καλοκαιριού, όσον αφορά τις τάσεις στα μαλλιά και στα μουστάκια.
Το pompadour, το bro flow, το crew cut
Ξεκινάμε από τις κλασσικές αξίες στα αντρικά κουρέματα και το πάντα επίκαιρο crew cut του Carell, που είναι το πιο απλό και εύκολο -δεν χρειάζεται κανένα απολύτως styling- κούρεμα. Είναι ουσιαστικά η λίγο πιο μακριά εκδοχή του buzz cut, που φλερτάρει με το εντελώς ξυρισμένο κεφάλι. Το στρογγυλεμένο σχήμα διατηρείται, όπως και το ίδιο μήκος των μαλλιών σε όλο το κεφάλι.
Συνεχίζουμε με το pompadour, ένα από τα πιο ρετρό κουρέματα, που έγινε μόδα στα 50s από τον Elvis Presley και μέχρι σήμερα, δεν έχει χάσει τη δημοφιλία του. O Adrien Brody δείχνει τη σύγχρονη εκδοχή του, με τα μαλλιά να είναι πυκνά και μακριά σε όλο τους το μήκος, αλλά πολύ περισσότερο στην κορυφή, ώστε να μπορεί να σχηματιστεί το λεγόμενο quiff/λοφίο.
Κλείνουμε με τον Matt Dillon και με ένα ακόμα κούρεμα με vintage αισθητική, το 80s bro flow που έχει κάτι από την καλτ χαίτη (μουλέτι) και είναι ό,τι λέει και το όνομά του: ένα haircut με φυσική κίνηση και επιμελώς ατημέλητο στυλ.
Το τσιγκελωτό μουστάκι του Bryan Cranston
Πέρα από τις επιλογές σε αντρικά κουρέματα, στο κόκκινο χαλί του Asteroid City ανακαλύψαμε και το μουστάκι της σεζόν στο πρόσωπο του Bryan Cranston. Δεν είναι ούτε το beardstache που μας είχε συνηθίσει την εποχή μετά το Breaking Bad, ούτε και το αλά Tom Selleck, που είχε υιοθετήσει κάποια στιγμή αργότερα.
Τώρα, ο 67χρονος προτίμησε μεν το πυκνό και μακρύ μουστάκι, αλλά με το τσιγκελωτό στυλ. Υπέροχος, όπως πάντα.