Μπλε του πάγου και στο νέο ρολόι της Breitling
- 3 ΜΑΡ 2022
Αυτή τη φορά η συνεργασία είναι μεταξύ της Breitling και της Triumph, αλλά το χρώμα είναι σχεδόν το ίδιο. Έχουμε, φαίνεται, μια νέα μόδα που δεν την είχα πάρει είδηση.
Στις προβλέψεις μου για τις τάσεις του 2022, μιλούσα για «το τέλος του μπλε» και την αντικατάστασή του από το πράσινο και το πορτοκαλί, αλλά απ’ ότι φαίνεται ήταν το τελευταίο σπουδαίο ρολόι του 2021, το Patek Philippe που βγήκε σε συνεργασία με την Tiffany & Co. στο χρώμα της τελευταίας, που θα κρατήσει για λίγο ακόμη καιρό το μπλε στην επιφάνεια, απλά σε καινούργιες, διαφορετικές αποχρώσεις από το κλασικό, σκούρο μπλε που το είχαμε συνηθίσει.
Πίσω, όμως, στο Breitling Top Time Triumph.
Μία μοτοσικλέτα, ένα ρολόι, ένα χρώμα
Το καντράν του έρχεται με σχέδιο «Ζορό». Πρόκειται για μια υποκατηγορία του σχεδίου «Πάντα» (δηλαδή των μαύρων υποκαντράν σε ανοιχτό καντράν, που θυμίζουν το συμπαθές αρκουδάκι), μόνο που στο «Ζορό» τα μάτια του πάντα κρύβονται πίσω από μια «μάσκα», σαν του δημοφιλούς ήρωα. Μια μάσκα που, στην περίπτωση του Top Time Triumph, μιξάρει το μπλε του πάγου με ένα μπλε που φέρνει πάρα πολύ έντονα σε Tiffany’s Blue και μπλέκει, έτσι, όλες τις χρωματικές μόδες υπέροχα.
Το λογότυπο της Breitling κάθεται κάτω από το 12 και αυτό της Triumph πάνω από το 6, ενώ η εταιρεία κατασκευής μοτοσυκλετών έχει την τιμητική της στην πλάτη της κάσας, αφού η εγχάραξη εκεί είναι απεικόνιση μιας μηχανής της.
Σύμφωνα με την Breitling, πηγή έμπνευσης για το συγκεκριμένο μοντέλο ήταν η μπλε Triumph Thunderbird 6T του 1951 (αλλά και το δικό της Top Time Ref. 815 από τη δεκαετία του ’70).
Ο μηχανισμός του είναι ο Caliber 23 της Breitling, δηλαδή μια προσαρμοσμένη έκδοση του ETA 7753 και η τιμή του κυμαίνεται γύρω στα 5.500 ευρώ.
Εκτός από το συγκεκριμένο μοντέλο, που θα βγει κανονικά στην παραγωγή, θα κυκλοφορήσει και μία ακόμη έκδοση, ειδικά για τους ιδιοκτήτες της Triumph Speed Twin Breitling Limited Edition.
Μόνο 270 τέτοιες μοτοσυκλέτες κυκλοφορούν εκεί έξω, έτσι θα κυκλοφορήσουν και μόνο 270 ρολόγια, που αν θέλει μπορεί να αποκτήσει κατά προτεραιότητα ο ιδιοκτήτης της αντίστοιχης Triumph και να δει τον αριθμό πλαισίου της εγχαραγμένο στην πλάτη της κάσας. Η διαφορά της ειδικής έκδοσης με αυτή του εμπορίου είναι ότι φεύγει το σχέδιο «Ζορό» και μένει μόνο του το «Πάντα» πάνω σ’ ένα καντράν με χρώμα στο μπλε του πάγου.