ΜΟΔΑ

Η καλύτερη capsule collection της χρονιάς φέρει την υπογραφή της Marvel

Η συνεργασία της Primitive με τον Moebius γεννάει ένα αποτέλεσμα αντάξιο για υπερήρωες.

Η πρώτη φορά που ένιωσα μέσα μου την ανάγκη για μία στυλιστική αλλαγή ήρθε στην δευτέρα δημοτικού. Μέχρι εκείνη την ηλικία, όλα μου τα ρούχα ήταν (αποτυχημένες ομολογουμένως) επιλογές του πατέρα μου. Όταν όμως ένα πρωί με πλησίασε ο Γιωργάκης λίγο πριν την προσευχή και μου εκμυστηρεύτηκε ότι το μαγαζί με τα παιδικά ρούχα στη γειτονιά μας έφερε T-shirts με Pokemon, γνώριζα πολύ καλά ότι είχε φτάσει η στιγμή να μάθω τη σημασία του shopping. Όλο αυτό το hype βέβαια κράτησε μέχρι το ίδιο απόγευμα, μέχρι τη στιγμή δηλαδή που μπήκα στο μαγαζί σε ημιάγρια κατάσταση κι αντίκρυσα το λευκό T-shirt που στεκόταν μπροστά μου.

Σε ένα περίεργο crossover episode, όπου τα Pokemon μόλις είχαν γνωριστεί με τον εξπρεσιονισμό, το Pikachu είχε πάθει κάποιο είδος τυμπανισμού, το Jigglypuff είχε ξεκινήσει ολοφάνερα τα στεροϊδή, ενώ ένα πράσινο Charmander δεν είχε καν φωτιά στην ουρά του. Και γιατί να έχει μωρέ; Σιγά. Έτσι κι αλλιώς, το μόνο που έκανε αυτή η φωτιά είναι να κρατάει το Charmander ζωντανό.

Από εκείνη την αποφράδα μέρα των παιδικών μου χρόνων έως το σήμερα, η κουλτούρα των comics, των cartoon και των anime δεν έκανε απλά άλματα στον χώρο της μόδας, αλλά υπερατλαντικά ταξίδια. Brands με τεράστια ιστορία στον χώρο του menswear στήριξαν ολόκληρες collections τους πάνω σε κάποιον χαρακτήρα από comix, ενώ άλλα brands δημιουργήθηκαν αποκλειστικά γι’ αυτό το target group. Κι εμείς που γίναμε μάρτυρες της μόδας των νεκρών Charmander, βλέπαμε αυτή την εξέλιξη, χαμογελούσαμε καρτερικά και περιμέναμε την πραγματική αποκάλυψη. Κι αυτή αποφάσισε να έρθει εν μέσω καραντίνας στην καλύτερη capsulle collection της χρονιάς!

H Primitive, ένα από τα πιο ξεχωριστά brands στον χώρο του skate fashion, κυκλοφόρησε πριν από λίγες μέρες της νέα της capsulle collection σε συνεργασία με τη Marvel, αφήνοντας μας με το στόμα ανοιχτό. Τι κάνει τόσο ξεχωριστή αυτή τη συνεργασία όμως, από τη στιγμή που αμέτρητα brands έχουν δώσει κατά καιρούς τα χέρια με τη Marvel, χωρίς να τους δικαιώνει πάντα το αποτέλεσμα; Η πραγματική επιτυχία της σειράς κρύβεται πίσω από το όνομα Moebius.

O Moebius, κατά κόσμο Jean Gireaud, υπήρξε ένα από τα μεγαλύτερα κεφάλαια της κουλτούρας της επιστημονικής φαντασίας, όντας ένας από τους πιο σημαντικούς συγγραφείς, καλλιτέχνες και σχεδιαστές των τελευταίων δεκαετιών. Το 1988 συνεργάστηκε για πρώτη φορά με τον Stan Lee και τη Marvel, σχεδιάζοντας μία ιστορία του Silver Surfer. Το ιδιαίτερο του style ξεχώρισε αμέσως, αφού συνήθιζε να χρησιμοποιεί περισσότρες σκιές στα έργα του και να δίνει στους ήρωες του μία πιο καθημερινή διάσταση. Η όλη αισθητική θύμιζε μία εξαιρετικά καλοσχεδιασμένη δυστοπία κι όλοι θεώρησαν ότι ήταν ακριβώς αυτό που έλειπε.

Θεωρώντας ότι αυτή η μοναδική αισθητική θα ταιριάξει ιδανικά με το style του brand, η Primitive προχώρησε στην απόλυτη συνεργασία της χρονιάς, πέρνοντας σχέδια του Moebius με τους μεγαλύτερους ήρωες της Marvel, όπως τον Iron Man, τον Punisher, τον Spiderman, τον Silver Surfer, τον The Thing ή άλλους, και δημιούργησε μία collection γεμάτη με t-shirts, hoodies, skate decks και το καλύτερου jacket που φτιάχτηκε ποτέ.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

@marvel x @moebius_production AVAILABLE NOW primitiveskate.com #PrimitiveApparel #PrimitiveSkate

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Primitive Apparel (@primitiveapparel) στις 6 Απρ, 2020 στις 5:12 μμ PDT

Το urban ύφος των ρούχων και τα σχέδια του Moebius έδεσαν άψογα, με αποτέλεσμα να έχουμε στη διάθεση μας όλα εκείνα τα ρούχα που ικανοποιούν τόσο τον nerd, όσο και τον fashion jungie που κρύβουμε μέσα μας. Μη μου πεις ότι δεν σκέφτεσαι ήδη το t-shirt με τον Spiderman ή το hoodie με τον Punisher! Οριακά σκέφτομαι να ξεκινήσω το skate για να έχω την δικαιολογία που χρειάζομαι για να πάρω την σανίδα με τον Ironman!

Η συγκεκριμένη capsule collection είχε πολλά if με τα οποία ίσως ήρθε αντιμέτωπη πριν κυκλοφορήσει. Το να παίρνεις μία ιδέα που ξεκίνησε από ένα μικρό κοινό κι εξελίχθηκε στο μεγαλύτερο εμπορικό φαινόμενο των ημερών μας και να την υιοθετείς σεβόμενος και τα δύο target groups, είναι από μόνο του εξαιρετικά δύσκολο. Όταν παρουσιάζεις όμως δημιουργίες που έχουν σχεδιαστεί με στόχο να ξεχωρίσουν, είναι το καλύτερο δυνατό πρώτο βήμα.