Η πιο viral αθλητική φόρμα της νέας χρονιάς ανήκει ήδη στο Squid Game
Η Puma μόλις λάνσαρε ρούχα και sneakers, εμπνευσμένα από την 2η σεζόν της σειράς-φαινόμενο του Netflix.
- 31 ΔΕΚ 2024
Πέρασαν τρία χρόνια από την πρεμιέρα του Squid Game στο Netflix για να δούμε φέτος, τη δεύτερη μέρα των Χριστουγέννων, στην εκπνοή σχεδόν του χρόνου, τη συνέχεια της ιστορίας που έγινε παγκόσμιο τηλεοπτικό φαινόμενο.
Η 2η σεζόν της κορεάτικης σειράς στριμάρει στην πλατφόρμα, κατακτώντας την κορυφή του ελληνικού Top10, αλλά και των Top10 σε όλο τον κόσμο, πράγμα που σημαίνει ότι έχουμε ιστορικό ρεκόρ στο Netflix. Ο νέος κύκλος κατάφερε δηλαδή να πετύχει αυτό που δεν είχε καταφέρει ο πρώτος: πρεμιέρα στην πρώτη θέση των προτιμήσεων και στις 93 χώρες/αγορές. Το να βρεθεί μια σειρά στην κορυφή των προτιμήσεων, παράλληλα σε όλες τις χώρες/αγορές, είναι κάτι που δεν έχει ξαναγίνει.
Το hype είναι ξανά τεράστιο για το Squid Game και η αλήθεια είναι ότι αυτό ακριβώς περιμέναμε να συμβεί. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο λοιπόν κι ενώ η 2η σεζόν προβάλλεται εδώ και ούτε μία εβδομάδα, τα κοστούμια των ηρώων βγήκαν από την οθόνη για να βρουν τη θέση τους στη σύγχρονη γκαρνταρόμπα.
Εμπνευσμένη από το ρετρό athleisure look των πρωταγωνιστών, η Puma λάνσαρε τη συλλογή Puma x Squid Game με την πράσινη αθλητική φόρμα-σήμα κατατεθέν της σειράς να πρωταγωνιστεί.
Το T7 Track Jacket και το T7 Track Pants κυκλοφορούν επίσης και σε ανθρακί απόχρωση, με τη συλλογή να εμπλουτίζεται με hoodies, T-shirts, ακόμα και με backpack και sneakers.
Συγκεκριμένα, με το μοντέλο Easy Rider που έχει ντυθεί στα χρώματα του πράσινου και του κόκκινου.
Αξίζει να υπενθυμίσουμε ότι αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που το Squid Game αποδεικνύει την επιρροή του όχι μόνο στον κόσμο της ποπ κουλτούρας, αλλά και σε εκείνον της μόδας. Τη χρονιά της πρεμιέρας του, το 2021, η Jung Ho-yeon, η Κορεάτισσα ηθοποιός και ένα από τα διασημότερα μοντέλα της Ασίας, που υποδύθηκε την παίκτρια με τον αριθμό 067, έγινε η νέα μούσα του οίκου Louis Vuitton.