Netflix
SQUID GAME

Η στιλιστική έκρηξη του Squid Game

Το ρετρό athleisure look των πρωταγωνιστών της κορεάτικης σειράς του Netflix έχει γίνει η απόλυτη τάση της χρονιάς.
Cool αθλητικές φόρμες -ίδιο τζάκετ με ίδιο παντελόνι- με ρετρό αισθητική συνδυασμένες με λευκά T-shirts και άνετα, πάνινα slip-ons στην ίδια, ουδέτερη απόχρωση συνθέτουν cool και κομψά athleisure looks, που ταξιδεύουν το αθλητικό στυλ πίσω στα 80s και 90s. 

Η μικρή οθόνη μόλις «γέννησε» ένα από τα μεγαλύτερα fashion trends της χρονιάς και οι στιλιστικές επιλογές των πρωταγωνιστών του Squid Game έρχονται με φόρα για να διεκδικήσουν τη δική τους θέση στη σύγχρονη γκαρνταρόμπα.

Η κορεάτικη σειρά του Netflix δεν αποτελεί απλά ένα τηλεοπτικό φαινόμενο (έχει στρογγυλοκαθίσει στην κορυφή του Top10 παγκοσμίως και όπως όλα δείχνουν θα γίνει η πιο επιτυχημένη σειρά στην ιστορία του Netflix).

Η επιδραστικότητά της επεκτείνεται και στη βιομηχανία της μόδας, καθώς σύμφωνα με δημοσίευμα του GQ, όλοι θέλουν να ντυθούν σαν τους διαγωνιζόμενους που συμμετέχουν στο παιχνίδι επιβίωσης για το έπαθλο των 32.871.877 ευρώ.

Το στιλιστικό φαινόμενο του Squid Game

Από τις 17 Σεπτεμβρίου, όταν ξεκίνησε να προβάλλεται το Squid Game στο Netflix, οι ρετρό πράσινες φόρμες με τη λευκή ρίγα στο πλάι σε τζάκετ και παντελόνι έγιναν από τα best sellers κομμάτια στο Amazon. 

Παράλληλα, οι πωλήσεις στα λευκά slip-ons της Vans σημείωσε άυξηση 7.800%, σύμφωνα με το ηλεκτρονικό κατάστημα The Sole Supplier. 

Το Lyst με τη σειρά του, μία από τις μεγαλύτερες πλατφόρμες μεταπώλησης ρούχων, υποδημάτων και αξεσουάρ στον κόσμο, έδωσε στη δημοσιότητα εξής ενδιαφέροντα στοιχεία: οι αναζητήσεις για τις αθλητικές φόρμες, γενικότερα αυξήθηκαν κατά 97%, για τα sneakers κατά 145%, ενώ για τις ολόσωμες φόρμες, όπως τις κόκκινες που φορούν οι φύλακες, οι κακοί της υπόθεσης, κατά 62%. 

Όπως αναφέρει το GQ, δεδομένου ότι στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού γιορτάζεται προσεχώς το Halloween, οι συγκεκριμένοι αριθμοί αναμένεται να σημειώσουν περαιτέρω αύξηση. Κάτι ανάλογο είχε συμβεί και τα προηγούμενα χρόνια με τις στολές των ηρώων του Casa de Papel.


netflix

Το hype του Squid Game, ωστόσο, δεν εξαντλείται στις online αναζητήσεις και πωλήσεις των κοστουμιών του. Η εισβολή του στον κόσμο της μόδας συνέβη με έναν ακόμα τρόπο, πιο haute couture. 

Πρόσφατα, έγινε γνωστό ότι η Jung Ho-yeon, η Κορεάτισσα ηθοποιός και ένα από τα διασημότερα μοντέλα της Ασίας, που υποδύεται την παίκτρια με τον αριθμό 067, είναι η νέα μούσα του οίκου Louis Vuitton. «Είναι ένα φοβερό ταλέντο, ένας χαρισματικός χαρακτήρας», ανέφερε ο καλλιτεχνικός διευθυντής του LV, Nicolas Ghesquiere για την 27χρονη που πριν το Squid Game είχε 410 χιλιάδες followers στο Instagram και τώρα, μετρά σχεδόν 19 εκατομμύρια. 

Η ποπ κουλτούρα φαίνεται να «γεννά» τα δικά της fashion trends, να επαναπροσδιορίζει το ενδιαφέρον του κοινού για τη μόδα και να ανακατεύει την τράπουλα των πρωταγωνιστών της.

To Squid Game, λοιπόν, δεν θα μπορούσε να λείπει από τον χορό.

Exit mobile version