ΡΟΛΟΙ

Ο Γιάννης Αντετοκούμπο είναι το νέο πρόσωπο της Breitling

Η ελβετική ωρολογοποιία ανακοίνωσε πως ο κορυφαίος μπασκετμπολίστας στον κόσμο είναι πλέον μέλος της Breitling Squad.

Και τώρα; Τι θ’ απογίνει η πλούσια συλλογή του σε Rolex και Patek Philippe; Μετά την ανακοίνωση – έκπληξη της περασμένης εβδομάδας, όπου η Breitling υποδέχτηκε τον Γιάννη Αντετοκούμπο ως μέλος της Breitling Squad, δίπλα στους Brad Pitt, Charlize Theron, Misty Copeland, Kelly Slater και Adam Driver, όχι μόνο θα σταματήσουμε να τον βλέπουμε με ρολόι άλλης μάρκας στον καρπό του, αλλά είναι πολύ πιθανό να δούμε ακόμη και μέσα στο 2022 ένα μοντέλο σχεδιασμένο ειδικά γι’ αυτόν.

Είναι μία ακόμη από τις κινήσεις – κλειδιά που έχει κάνει τα τελευταία χρόνια η Breitling, προκειμένου να καθιερωθεί ανάμεσα στις πολυτελείς ελβετικές φίρμες, με σαφή σκοπό ν’ ανεβεί τουλάχιστον ένα σκαλί στη συνείδηση των φίλων της ωρολογοποιίας.

«Ένας από τους πιο κουλ και προσγειωμένους τύπους»


Breitling

Συζητήσαμε πρόσφατα τη στρατηγική της εταιρείας με τον Διευθύνοντα Σύμβουλό της, Georges Kern (όλη η συνέντευξη εδώ), και μας έλεγε χαρακτηριστικά «προφανώς κι έχουμε φιλόδοξες δραστηριότητες μάρκετινγκ, αλλά τα ρολόγια μας έχουν την ποιότητα, τις επιδόσεις και τον σχεδιασμό που να τους αξίζουν οι δραστηριότητες αυτές», εξηγώντας πως η ποιοτική αναβάθμιση της μάρκας είναι λογικό να φέρει και πιο εντυπωσιακές συνεργασίες, όπως αυτή με το Γιάννη.

Για τη συγκεκριμένη κίνηση, ο Georges Kern είπε την περασμένη βδομάδα, συνοδεύοντας την ανακοίνωση της εταιρείας του: «Η θέληση, η αφοσίωση, το ακλόνητο όραμα του Γιάννη και η  επιθυμία του να επιστρέφει κάτι στον κόσμο τον καθιστούν έμπνευση. Επίσης, είναι ένας από τους πιο κουλ και προσγειωμένους τύπους που θα γνωρίσετε ποτέ. Όταν φέρνουμε κάποιο μέλος στη Squad μας, δεν είναι μόνο επειδή είναι κορυφαίος σε αυτό που κάνει, αλλά κι επειδή δίνει χαρακτήρα και ακεραιότητα σ’ οτιδήποτε κάνει».

Δεν θα μπορούσε να έχει περιγράψει καλύτερα τον Γιάννη Αντετοκούμπο. Ας τον υποδεχτούμε κι εμείς, λοιπόν, στην Breitling Squad -όπως αρέσει στον κ. Kern να ονομάζει την ομάδα πρεσβευτών της μάρκας του- κι ας ελπίσουμε πως η έλευσή του σύντομα θα οδηγήσει σε ένα νέο μοντέλο με έντονο το ελληνικό στοιχείο.

Exit mobile version