Όχι φρου φρου. Μόνο αρώματα.
Αν ισχύει πως συνδέουμε τις αναμνήσεις με μυρωδιές, τα παρακάτω 7 νέα αρώματα φιλοδοξούν να θυμίζουν για πάντα εσένα - σε όποιον βρεθεί αρκετά κοντά σου στη χειμερινή σεζόν που έρχεται.
- 13 ΣΕΠ 2012
Καλοκαίρι σημαίνει ανάλαφρες και δροσερές μυρωδιές, διακριτικά αρώματα που έχουν κάτι από θάλασσα και παραλίες, aftershave και σαπούνια που αναδίδουν φρεσκάδα. Όσο όμως ο καιρός αλλάζει, θα διαπιστώσεις και μόνος σου πως τα παραπάνω “κλωτσάνε” στο γκρίζο αστικό τοπίο, μυρίζουν “παράφωνα” στο γραφείο και δεν δένουν ούτε με την φθινοπωρινή σου γκαρνταρόμπα ούτε με το χειμερινό σου mood. Τώρα οφείλεις να ανακαλύψεις ένα πιο βαρύ και δυναμικό άρωμα, που με την έντονη προσωπικότητά του θα σε συνοδέψει στις καθημερινές περιπέτειες της χειμερινής σεζόν. Η ποικιλία εκεί έξω είναι μεγάλη και η επιλογή πρέπει να γίνει προσεκτικά σύμφωνα με το τι ταιριάζει στο δέρμα σου αλλά και στο τρόπο ζωής σου. Οι παρακάτω 7 νέες αφίξεις, πάντως, θέτουν σοβαρή υποψηφιότητα για να βρεθούν από το ράφι του καταστήματος στο ράφι του μπάνιου σου.
Calvin Klein Encounter
Ο οίκος Calvin Klein μας έχει δώσει στο παρελθόν μερικά από τα πιο ωραία και διαχρονικά αρώματα (Obsession, Eternity) και τώρα φιλοδοξεί να επαναλάβει την επιτυχία με το πιπεράτο Encounter, που περιλαμβάνει νότες κέδρου και όξινου κίτρου, δίνοντας ένα θερμό τελικό αποτέλεσμα, σοβαρό, κομψό και γοητευτικό, όπως οφείλει να είναι άλλωστε και ο άντρας που θα το φορέσει. Ο οίκος δεν θα μπορούσε να βρει ιδανικότερο πρεσβευτή για τα παραπάνω χαρακτηριστικά από τον Alexander Skarsgård, που τον γνωρίζεις από το True Blood και φιγουράρει ως πρόσωπο της καμπάνιας του αρώματος.
Montblanc Legend
Οι εταιρίες σαν τη Montblanc, που δεν εξειδικεύονται στο άρωμα, αλλά απλά γνωρίζουν τον τρόπο να παράγουν ελκυστικά αντρικά προϊόντα – είτε πρόκειται για πένες, αναπτήρες ή οτιδήποτε άλλο -, τις σπάνιες φορές που μπαίνουν στο γήπεδο της αρωματοποιίας το κάνουν με αυτοπεποίθηση και σκοράρουν. Το Legend πράγματι έχει τις δυνατότητες να γίνει ένα θρυλικό άρωμα, καθώς βρίσκεται στον αντίποδα αυτού που θα λέγαμε “τρέντι”: μυρίζει σαν κλασικό, σαν κάτι που νιώθεις πως το έχεις ξαναμυρίσει, ωστόσο δεν μοιάζει με κανένα. Καθαρό αλλά και έντονο (χάρη στο σανταλόξυλο που περιέχει), υπόσχεται να μη σε προδώσει με περιττές υπερβολές στη μυρωδιά του και να μη «μιλάει» πιο δυνατά από εκείνον που το φοράει.
Comme des Garçons AmazinGreen
Από άποψη μάρκετινγκ δεν ξέρουμε κατά πόσο είναι σωστό να κλείνεις ένα άρωμα σε ένα καταπράσινο μπουκάλι και από πάνω να το ονομάζεις amazing green. Δηλαδή τι γίνεται σε περίπτωση που κάποιος δεν συμπαθεί το πράσινο; Από την άλλη, αν αναλογιστεί κανείς το eco boom των τελευταίων ετών και κοιτάξει και το υπέροχο μπουκάλι, ίσως δεν είναι τελικά και τόσο κακή ιδέα. Όπως και να έχει, αυτή η «πράσινη» έμπνευση του αντισυμβατικού οίκου Comme des Garçons δικαιολογεί, εν μέρει, το όνομά της από τα συστατικά της, όπως τα φύλλα φοινικόδεντρου, κισσού και το πράσινο πιπέρι αλλά επίσης και με τον οργανικό χαρακτήρα της σύνθεσής της. Όμως τι από όλα αυτά έχει σημασία όταν μιλάμε για ένα από τα πιο ιδιόμορφα, ξεχωριστά και γοητευτικά αρώματα της σεζόν;
Armani Code Ultimate
Άλλοι τα λατρεύουν και άλλοι τα μισούν – το σίγουρο, πάντως, είναι πως τα αρώματα του οίκου Armani δεν προκαλούν χλιαρά συναισθήματα. Το Armani Code ήταν αναμφισβήτητα μια από τις μεγαλύτερες επιτυχίες του των τελευταίων ετών και εδώ, σε αυτή τη φθινοπωρινή παραλλαγή, επιχειρεί να βρει απήχηση και σε ένα νέο κοινό, που αποζητά κάτι πιο έντονο και loud. Αυξάνοντας τις δερμάτινες νότες και προσθέτοντας ζωηρά εσπεριδοειδή στη σύνθεση, όπως μανταρίνι και γκρέιπφρουτ, το Ultimate μοιάζει σαφώς πιο δυναμικό από τον προκάτοχό του – μια upgraded εκδοχή ενός ήδη επιτυχημένου πειράματος.
Azzaro Pour Homme Night Time
Το Azzaro Pour Homme πρωτοεμφανίστηκε στη δεκαετία του ‘70 και έμελλε να γίνει ένα από τα σημαντικότερα best seller αντρικά αρώματα, χάρη στη στιβαρή, αρρενωπή μυρωδιά του, που έχει πλέον αποκτήσει πιστό φανατικό κοινό. Σήμερα, με την προσθήκη Night Time στο όνομά του και μοσχοκάρυδο, vetiver και κέδρο στη σύνθεσή του, γίνεται πιο σκοτεινό και σέξι – ιδανικό, δηλαδή, για τους κρύους μήνες που έπονται. Οι fans του original αρώματος, σπεύσατε.
Tom Ford Noir
«Λατρεύω το μαύρο. Είναι το χρώμα του μυστηρίου. Το Noir είναι ένα πιπεράτο, ξυλώδες, οριεντάλ άρωμα που αποκαλύπτεται σε στρώσεις. Είναι ζεστό και σαγηνευτικό. Το Tom Ford Noir είναι το πιο προσωπικό άρωμα που έχω δημιουργήσει μέχρι σήμερα», δηλώνει ο ιδιοφυής Tom Ford για το Noir, που έρχεται να προστεθεί στην τρομερή συλλογή από τα -ομολογουμένως- φανταστικά αρώματα του σχεδιαστή μόδας. Η αλήθεια είναι πως δεν το μυρίσαμε ακόμα, όμως δεν θα μπορούσε να λείπει από τη λίστα με τις σημαντικές αρωματικές αφίξεις της σεζόν, καθώς ήδη συζητιέται στους κύκλους των cognoscenti ως μια ακόμη τεράστια εμπορική επιτυχία. Ο Ford, άλλωστε, δεν γνωρίζει τι θα πει αποτυχία – και εμείς ανυπομονούμε να φτάσει στα χέρια (και τη μύτη) μας.
Prada Luna Rossa
Μη σε ξεγελάει το μπουκάλι του – το άρωμα ούτε ιδιαίτερα σπορτίφ είναι, ούτε παλιό (παρότι έτσι μοιάζει λόγω της «πολυφορεμένης» κόκκινης γραμμής-trademark του οίκου). Για την ακρίβεια, δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμη και το λανσάρισμά του αναμένεται για την 1η Οκτωβρίου. Αλλά ο οίκος Prada, φειδωλός στην παραγωγή αρωμάτων, υπόσχεται πως θα είναι ένα άρωμα που θα διατηρεί το φρέσκο, αθλητικό χαρακτήρα που υποδηλώνει το όνομά του (από το ομώνυμο ιστιοπλοϊκό του οίκου), σε δεύτερη ανάγνωση, όμως, θα είναι intellectual και αισθησιακό, χάρη στις νότες λεβάντας και των άλλων συστατικών που περιέχει. Το αναμένουμε και αυτό με συγκρατημένη αισιοδοξία.