iStock
GROOMING

Τα 5 προϊόντα περιποίησης προσώπου που αγοράζουν περισσότερο οι Ευρωπαίοι

Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα, οι άντρες στην Ευρώπη περιποιούνται όσο ποτέ άλλοτε το πρόσωπό τους, επενδύοντας σε προϊόντα που αφορούν τον έλεγχο της λιπαρότητας, την απολέπιση και τη φροντίδα μετά το ξύρισμα.

Το 2024 εξελίχθηκε στη χρονιά που οι άντρες αυτού του πλανήτη «κανονικοποίησαν» τη χρήση προϊόντων ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας – και δη με αντιγηραντική δραση. Τάση που ξεκίνησαν οι Ασιάτες και γνώριζαν για χρόνια τον χλευασμό όλων των άλλων φυλών/ηπείρων.

Από πού προκύπτει αυτό; Από την αύξηση που έχει σημειωθεί ήδη στις πωλήσεις και είναι μεταξύ 15 και 20%, συγκριτικά με το 2023 όταν είχε διαφανεί τι θα γίνει φέτος.

Σύμφωνα με το Euromonitor, ποσοστό μεγαλύτερο του 40% αντρών καταναλωτών ανέφερε πέρυσι ότι χρησιμοποιεί ενυδατική κρέμα ή λοσιόν και κρέμα για τα μάτια – δεν ήταν όμως οι μόνες αγορές. Να είναι βέβαια καλά η Gen Z που έχει επιδοθεί σε σειρά απενοχοποιήσεων και το γεγονός ότι μετά την πανδημία οι άντρες φαίνεται να κατάλαβαν πως όπως προσέχουν το σώμα τους είναι χρήσιμο να προσέχουν και το μεγαλύτερο όργανο που ‘χει πάνω του.

Σύμφωνα με εκτιμήσεις, η αξία της σχετικής αγοράς έφτασε στα 15,2 δισεκατομμύρια ευρώ το 2024 και έως το 2033 θα είναι στα 26.579.120.000 ευρώ. Στην Ευρώπη έχει αναφερθεί αύξηση αγορών στην Big 5, με τη Μεγάλη Βρετανία να είναι στο 67%, τη Γερμανία στο 35.4%, τη Γαλλία στο 24%, την Ιταλία στο 9.2% και την Ισπανία στο 7.7%.

Μια στάση εδώ.

Μην πάρεις την κρέμα της συντρόφου σου

Επειδή μπορεί να μην έχεις εικόνα, το δέρμα των γυναικών διαφέρει από αυτό των αντρών σε διάφορα επίπεδα. Για την ακρίβεια, σε πάχος, παραγωγή ελαίων, επίπεδα κολλαγόνου, υγρασίας και pH, υφή, πόρους, τρίχες και πρόοδο γήρανσης. Γι’ αυτό και η επιδερμίδα σου έχει ανάγκη από ειδικά προϊόντα, προσαρμοσμένα στις δικές σου ανάγκες.

  • Το πιο παχύ δέρμα με υψηλότερα επίπεδα κολλαγόνου των αντρών έχει ως αποτέλεσμα την καθυστερημένη αλλά πιο έντονη γήρανση.
  • Το πιο λιπαρό δέρμα οδηγεί σε περισσότερη ακμή και μεγάλους πόρους, ειδικά στα πρότερα χρόνια.
  • Οι τρίχες του προσώπου και το ξύρισμα προσθέτουν άλλο ένα στρώμα πολυπλοκότητας στο αντρικό δέρμα -λόγω ερεθισμών και ευαισθησίας.

Οι γυναίκες, αντίθετα, τείνουν να βλέπουν τις λεπτές γραμμές νωρίτερα, αλλά βιώνουν σταδιακή λέπτυνση του δέρματος και απώλεια κολλαγόνου πιο γρήγορα, ειδικά μετά την εμμηνόπαυση.

Με όλα αυτά θέλω να πω ότι καλό είναι να μη χρησιμοποιείς την ενυδατική της συντρόφου/συζύγου σου. Είναι δώρον άδωρον.

Τι αγοράζουν οι Ευρωπαίοι άντρες

Η γενική γνώση είναι ότι χρησιμοποιούν προϊόντα που αφορούν τον έλεγχο της λιπαρότητας, την απολέπιση και τη φροντίδα μετά το ξύρισμα.

Όπως φαίνεται από τα στοιχεία της Euromonitor, η νέα πραγματικότητα περιλαμβάνει και διάφορα άλλα δώρα για το δέρμα, κάποια εκ των οποίων σχετίζονται με συγκεκριμένες περιοχές του προσώπου. Για ό,τι αγοράζει ο Ευρωπαίος, θα δίνουμε και ένα παράδειγμα στον Έλληνα, ώστε να γίνουν οι πρώτες συστάσεις.

Τα τελευταία χρόνια λοιπόν, είναι σε άνοδο οι πωλήσεις ενυδατικών κρεμών. Οι εταιρείες έχουν προβλέψει και για όσους έχουν γένια.

PHARM24.GR

L'oreal Paris Men Expert Barber Club Beard & Skin Moisturiser

Ενισχυμένη ενυδατική κρέμα με αιθέριο έλαιο κέδρου για το πρόσωπο και τα γένια, ειδικά σχεδιασμένη για τις ανάγκες της αντρικής επιδερμίδας, η οποία ενυδατώνει και περιποιείται εντατικά.
13,96€
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ

Τα καθαριστικά προσώπου επίσης έχουν σημειώσει άνοδο, καθώς έχει καταστεί σαφής η ανάγκη της απομάκρυνσης όλων των στοιχείων που εναποθέτει η ατμόσφαιρα στο δέρμα μας, πριν κοιμηθούμε -και ξυπνήσουμε παρέα με σπυριά ή ό,τι άλλο προκαλεί η ρύπανση.

SEPHORA.GR

Sephora Clean skin gel

Gel καθαρισμού χωρίς άρωμα για το πρόσωπο, τα μάτια και τον λαιμό, το οποίο περιέχει πρεβιοτικά και αλόη που επιτρέπουν τη διατήρηση της ενυδάτωσης της επιδερμίδας.
€ 9,99
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ

Το Τop3 συμπληρώνουν οι αντιγηραντικοί οροί/serum και δη αυτοί που έχουν ως στόχο τις ρυτίδες και τις χρωστικές κηλίδες (προκύπτουν λόγω υπερσυσσώρευσης μελανίνης στις ανώτερες στιβάδες του δέρματος και πυροδοτούνται από την αυξημένη έκθεση στον ήλιο, χωρίς αντιηλιακό).

PHARM24.GR

Nivea Men 2in1 Anti-Age Power Serum

Ορός κατά που παρέχει προηγμένη μείωση των ρυτίδων και των κηλίδων με αντιγηραντική δράση.
13,18€
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ

Πολύ «δυνατές» είναι και οι κρέμες ματιών, ιδιαίτερα μετά τα 30 που αρχίζουν να εμφανίζονται οι πρώτες λεπτές γραμμές και ρυτίδες. Υπάρχουν εν τω μεταξύ, προϊόντα που καλύπτουν τις αντιρυτιδικές ανάγκες και του προσώπου και των ματιών.

PHARM24.GR

Korres Maple Anti-Ageing Cream for Men Face & Eyes

Μη λιπαρή κρέμα ελαφριάς υφής με αντιγηραντική δράση, ιδανική για πρόσωπο και μάτια. Το εκχύλισμα καρυδιάς δρα κατά των ρυτίδων και των λεπτών γραμμών έκφρασης και οι φυσικοι πολυσακχαρίτες αυξάνουν την ελαστικότητα και συσφίγγουν την επιδερμίδα.
16,75€
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ

Στο Νο5 των ειδών που έχουν σημειώσει αύξηση στις πωλήσεις είναι τα μη λιπαρά αντηλιακά, με προστασία ευρέος φάσματος. Δηλαδή, μπορούν και να απαλύνουν την όψη των ρυτίδων.

PHARM24.GR

Frezyderm Sun Screen Velvet Face Cream Spf50+

Χάρη στην επαναστατική καινοτομία Second Skin Technology η μοναδική σύνθεσή του αφήνει μια βελούδινη αίσθηση στην επιδερμίδα, προσφέρει ματ όψη για 6 ώρες απορροφώντας το σμήγμα και απαλύνει την όψη των ρυτίδων.
14,52€
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ

Συχνά οι καταναλωτές προϊόντων ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας αναφέρουν στις μελέτες πως δεν χρησιμοποιούν καλλυντικά μόνο ως ρουτίνα, αλλά γιατί είναι κάτι που τους κάνει να αισθάνονται γενικά καλύτερα. Τα αντιμετωπίζουν ως έναν νέο τρόπο ζωής.

Για όλους αυτούς τους λόγους έχουν μπει στο παιχνίδι πολλοί celebrities. Ο Brad Pitt έχει τη δική του σειρά, ομοίως και οι John Legend, Pharrell Williams και LeBron James, ενώ την περασμένη άνοιξη κυκλοφόρησε τα δικά του προϊόντα ο Dwayne Johnson.

Βοήθησε και το γεγονός ότι τα στοιχεία έδειξαν πως το 6% των καταναλωτών αγοράζουν ό,τι προτείνει ένας celebrity. Ποσοστό που ένα χρόνο νωρίτερα ήταν στο 3%.

Τι αγοράζει η κάθε γενιά

Τα στοιχεία δείχνουν ότι η Gen Alpha αγοράζει προϊόντα που εντάσσονται στο Looksmaxxing, trend που δημιουργήθηκε (μάντεψε;) στο TikTok. Ο όρος που αναφέρεται στη μεγιστοποίηση της φυσικής εμφάνισης. Οι πρακτικές αφορούν τη σωστή υγιεινή, την περιποίηση της επιδερμίδας και των χτενισμάτων, της άσκησης και των trend ρούχων.

H Gen Z αγοράζει περισσότερο προϊόντα για τους φαγέσωρες (ευρύτερα γνωστές ως μπιμπίκια και επί της ουσίας, απόφραξη σε θύλακα τρίχας) και μετά για ατέλειες, ακμή, μαύρους κύκλους και σπυράκια.

Ως προτεραιότητα έχουν τα μπιμπίκια και οι Millennials με τους Gen X, ενώ οι Baby Boomers επενδύουν περισσότερο στα προϊόντα για τη λείανση των ρυτίδων και των λεπτών γραμμών, οι οποίες είναι το δεύτερο ζητούμενο της Gen X (άγχος που δεν έχουν οι Millennials) που όπως και οι Baby Boomers δείχνουν ενδιαφέρον και για το πώς θα εξαφανίσουν τις κηλίδες.

Το πιο πρόσφατο ενδιαφέρον όλων των γενιών, πέραν της Gen Z, είναι η ευαισθησία.

Το πιο πρόσφατο trend στο skin care

Τα αποσμητικά για όλο το σώμα είναι η τελευταία επένδυση των εταιρειών που δημιουργούν προϊόντα προσωπικής φροντίδας. Το γεγονός ότι το #FullBodyDeodorant έχει στο TikTok δεκάδες εκατομμύρια views μάλλον είναι αρκετό για να καταλάβεις τι γίνεται.

Όπως συμβαίνει με τα περισσότερα trends σε αυτήν την πλατφόρμα, δεν επιβεβαιώνεται η ασφαλής χρήση του από την επιστήμη -τουλάχιστον έως τώρα.

Exit mobile version