Τι κοινό έχουν ο Γιώργος Καράβας, ο Δημήτρης Κυρσανίδης και ο Ηλίας Μπόγδανος;
- 29 ΙΟΥΝ 2022
Γιώργος Καράβας, Δημήτρης DK Κυρσανίδης και Ηλίας Μπόγδανος μίλησαν στον Άλεξ Κάβδα για τη ζωή τους και το στιλ τους και το δικό μας κέρδος είναι μερικά μικρά μαθήματα ζωής αλλά και μερικά πολύ χρήσιμα μαθήματα στιλ, από τους τρεις πρωταγωνιστές της νέας καμπάνιας H&M, Wear That Feeling.
Τις συνεντεύξεις των τριών πρωταγωνιστών και όσα έγιναν σε αυτή την ενέργεια θα τα βρεις στο Wear that Feeling microsite που ετοιμάσαμε για την H&M.
Πάμε όμως να δούμε τι μάθαμε από τον κάθε έναν ξεχωριστά.
Ο Γιώργος Καράβας είναι το συνώνυμο του laid back ανδρικού στιλ, ένας άνδρας πρότυπο για το πώς ντύνεται και πώς συνδυάζει ρούχα και κυρίως αξεσουάρ στην καθημερινότητά του. Τα τελευταία χρόνια τον έμαθαν και οι πέτρες με την τηλεοπτική του παρουσία αλλά ανέκαθεν ο Γιώργος ήταν και είναι ένας άνδρας που δεν χρειαζόταν κάτι εντυπωσιακό για να ξεχωρίσει. Στην συνέντευξη με τον Άλεξ, μίλησε για την καθημερινότητά του, τα δικά του habits, εκείνους που εμπιστεύεται να τον συμβουλεύσουν αλλά και τα τρία απαραίτητα αντικείμενα στην ντουλάπα ενός άνδρα.
Ο Δημήτρης Κυρσανίδης από την άλλη εκπροσωπεί μία μεγάλη κοινότητα ανθρώπων που αγαπούν το αθλητικό και το χαλαρό ντύσιμο τόσο στην προσωπική τους ζωή όσο και στην προπόνησή τους. Πρωταθλητής στο free running και το parkour, πολυβραβευμένος και τρομερά inspirational, ο Δημήτρης γνωστός και ως DK, μίλησε στον Άλεξ για τις προπονήσεις του, τα ρούχα που τον εκφράζουν, την busy καθημερινότητά του και απάντησε και στα φοβερά διλήμματα που του έβαλε ο Άλεξ.
Τέλος. ο Ηλίας Μπόγδανος με ενέργεια ικανή να φωτίσει το Λας Βέγκας, μίλησε στον Άλεξ για τις πολλές εκφάνσεις της δικής τους ζωής, το πάθος του για το τραγούδι, τα ρούχα που τον κάνουν να αισθάνεται χαρούμενο, το καλοκαίρι αλλά και τον τρόπο με τον οποίο επιλέγει τα outfits του.
Ο Άλεξ Κάβδας είχε το “δύσκολο” έργο να αποσπάσει από αυτούς τους τρεις cool summer dudes πολύτιμες πληροφορίες για το προσωπικό τους στιλ και τα πήγε απλά μαγικά. Δες όλες τις συνεντεύξεις στο ειδικό microsite που στήθηκε για την καμπάνια Wear That Feeling.