Το Motomami της Rosalía στις νέες φανέλες της Μπαρτσελόνα για το El Clásico
- 16 ΜΑΡ 2023
Το αποτέλεσμα αυτής της σύμπραξης (η συμφωνία ήταν ύψους 400 εκατομμυρίων ευρώ, σύμφωνα με τα ισπανικά ΜΜΕ) ήταν τον περασμένο Οκτώβριο να δούμε τους Μπλαουγκράνα να αγωνίζονται εναντίον της Ρεάλ Μαδρίτης, όχι με το συνηθισμένο logo του Spotify, την κουκουβάγια, στις φανέλες, αλλά με εκείνο της OVO Sound, της δισκογραφικής εταιρείας του Drake.
Στην προθέρμανση μάλιστα είχαν εμφανιστεί με φανέλες που μπροστά απεικονιζόταν η κουκουβάγια και πίσω η φράση “Drake 50”, τιμώντας τον ράπερ επειδή έγινε ο πρώτος καλλιτέχνης που ξεπέρασε τα 50 δισεκατομμύρια streams στο Spotify.
Τώρα, μόλις έξι μήνες μετά, η Μπαρτσελόνα είναι έτοιμη για μία ακόμα αναμέτρηση με τη Ρεάλ, αλλά και για μία ακόμα εμφάνιση-έκπληξη με μουσικό πρόσημο.
Η Rosalía στο El Clasico
Πριν μερικές ώρες, η Μπαρτσελόνα και το Spotify ανακοίνωσαν ότι το νέο λογότυπο της ομάδας στο προσεχές παιχνίδι με τη Ρεάλ στις 19 Μαρτίου, θα είναι το Motomami της Rosalía – το τελευταίο της άλμπουμ για το οποίο τιμήθηκε με βραβείο Grammy τον Φεβρουάριο.
Η συγκεκριμένη επιλογή έγινε καθώς η 30χρονη πολυβραβευμένη Καταλανή σταρ ανακηρύχθηκε ως η πιο δημοφιλής Ισπανίδα καλλιτέχνιδα στην πλατφόρμα για το 2022, με τα τραγούδια της να είναι εκείνα που είχαν τις περισσότερες ακροάσεις στην πόλη της Βαρκελώνης.
Επίσης, μέσα στον Μάρτιο συμπληρώνεται ένας χρόνος από την κυκλοφορία του δίσκου, που σύμφωνα με το Spotify «διευρύνει τα όρια της σύγχρονης μουσικής».
Όπως συνέβη και με τον Drake, οι παίκτες της Μπάρτσα θα φορέσουν κατά τη διάρκεια του αγώνα τις φανέλες με το logo του Motomami και στην προθέρμανση, εκείνες που θα αναγράφουν στην πλάτη “ROSALÍA 1”.