H Cush Jumbo δεν είχε ιδέα πως θα έπαιζε στο ‘Good Wife’ για πάνω από 3 επεισόδια
Μιλήσαμε αποκλειστικά με την πρωταγωνίστρια του εξαιρετικό δικαστικού δράματος 'The Good Fight' που μόλις ξεκίνησε τη 2η σεζόν του στο COSMOTE CINEMA 4HD.
- 20 ΜΑΡ 2018
Όταν η Cush Jumbo ταξίδεψε από την Αγγλία στην Αμερική για να παίξει σε λίγα επεισόδια της τελευταίας σεζόν ‘The Good Wife’ δε θα φανταζόταν πως τώρα, μερικά χρόνια μετά, πρωταγωνιστεί σε μια spin-off σειρά στις πλάτες της οποίας έχει λανσαριστεί μάλιστα ένα ολόκληρο ιντερνετικό δίκτυο.
Γεννήθηκε στο Λονδίνο το 1985 και ξεκίνησε να χτίζει μια αξιοπρόσεκτη καριέρα σε θέατρο και τηλεόραση, γράφοντας δικά της plays, ερμηνεύοντας, αποσπώντας μάλιστα και υποψηφιότητα για βραβείο Ολίβιε για την ερμηνείας της ως Μάρκος Αντώνιος στην θεατρική διασκευή του Ιούλιου Καίσαρα το 2012. Και μιας κι είναι γνωστό πως η αμερικάνικη τηλεόραση δεν αγαπάει τίποτα περισσότερο από ταλέντα από την Αγγλία που ενωματώνει με αμερικάνικη προφορά στις σειρές της, σύντομα ήρθε η πρόσκληση και για αυτήν.
Στην τελευταία σεζόν του ‘Good Wire’ είχε έναν άχαρο ρόλο: Να αντικαταστήσει, στην ουσία, την πολυαγαπημένη και πολυβραβευμένη Archie Panjabi που έφυγε από τη σειρά εν μέσω έντονης φημολογίας για backstage σκότωμα με την πρωταγωνίστρια Julianna Margulies. Πώς έρχεσαι στη θέση ενός χαρακτήρα που το κοινό της σειράς αγαπά εδώ και 6 σεζόν; Αν είσαι η Cush Jumbo, εύκολα. Ως Lucca Quinn δεν κέρδισε μόνο τη φιλία της Alicia Florrick, αλλά και την αγάπη των θεατών, κάτι που μεταφράστηκε σε πρόσκληση από τους δημιουργούς της σειράς, Robert και Michelle King, για αναβαθμισμένο ρόλο στη σειρά-σίκουελ που ετοίμαζαν για το ιντερνετικό CBS All Access.
Πριν λοιπόν προλάβει να τα μαζέψει για να γυρίσει στο Λονδίνο, η Jumbo συμφώνησε μαζί με την Christine Baranski να ηγηθούν του καστ της νέας σειράς, η οποία ακολουθεί τις δύο αγαπητές δικηγόρους στις νέες τους θέσεις σε μια άλλη φίρμα του Σικάγο.
Το ‘The Good Fight’, που προβάλλεται κάθε Τρίτη στο COSMOTE CINEMA 4HD, ξεκινά τώρα τη 2η σεζόν του και παραμένει μια από τις πιο απολαυστικές σειρές στην τηλεόραση. Εμείς βρεθήκαμε στη Νέα Υόρκη όπου και συνομιλήσαμε με την Cush Jumbo για τη θέση της Lucca σε αυτή τη νέα σειρά, για το πώς η εκλογή του Trump αλλοίωσε τη σειρά κυριολεκτικά ενώ γυριζόταν το πρώτο επεισόδιο, και πώς τα περνάει παρέα με την Rose Leslie του ‘Game of Thrones’- το οποίο δεν βλέπει.
(Jordan Strauss/Invision/AP)
Ι. Η LUCCA, ΑΠΟ ΤΟ ‘GOOD WIFE’ ΩΣ ΤΟ ‘GOOD FIGHT’
Τι σου αρέσει περισσότερο όταν παίζεις τη Lucca;
Είναι φανταστικός ρόλος! Θεωρώ τον εαυτό μου μια σίγουρη για τον εαυτό της, έξυπνη γυναίκα, αλλά εκείνη είναι πολύ πιο άφοβη από εμένα. Πάντα ένιωθα πως μπορούσα να πω πράγματα σαν Lucca που εγώ ως Cush θα έτρεμα να προσεγγίσω ή να πω. Κάποιες φορές οι φανταστικοί χαρακτήρες μπορούν να σε εμπνέουν. Είδα την 1η σεζόν ξανά αυτό το καλοκαίρι και συχνά κοίταζα το σώμα μου ως σώμα της, και σκεφτόμουν «αυτό δεν είναι το σώμα μου!». Ο τρόπος που στέκεται. Κοιτάω τους ώμους μου και λέω, δεν είναι οι ώμοι μου. Δεν μπαίνω εγώ σε δωμάτια έτσι. Στο θέατρο τα σκέφτομαι συχνά αυτά, στην τηλεόραση όχι τόσο. Ακόμα παλεύω να μπω μέσα της.
Πού βλέπεις τη Lucca στην εξέλιξη των πολύπλοκων γυναικείων πρωταγωνιστικών ρόλων στην τηλεόραση;
Κάποιος με ρώταγε νωρίτερα, αν έχουμε αποκτήσει υπερβολική εμμονή με το να υπάρχουν πάντα Δυνατοί! Γυναικείοι! Ρόλοι! και μιλάγαμε για αυτό. Αλλά ίσως επειδή υπάρχει ανισορροπία για τόσο πολύ καιρό πρέπει να την επαναφέρουμε. Με τον ίδιο τρόπο που για κάποιο διάστημα είχαμε πολλούς ρόλους για μαύρους ανθρώπους που ήταν εντελώς [σσ. γουρλώνει τα μάτια, μιλάει με επιτηδευμένο θαυμασμό] «ω, είναι ένα πολύ θετικό μοντέλο για τους μαύρους, έχει πάει και σχολείο!». Ήταν τα πράγματα τόσο πολύ στην άλλη πλευρά για καιρό. Ελπίζω πως τώρα θα γίνουν όλα ένα, θα ενώσουμε όλα τα γένη, όλες τις φυλές, θα γίνουν όλα νορμάλ. Ένα από τα πράγματα που με εντυπωσίασαν με αυτή τη σειρά σε σχέση με το ‘Good Wife’ είναι πως είναι ένα ensemble show, και λόγω αυτού υπάρχει χώρος για πολύ περισσότερους ανθρώπους.
Πώς αναπτύχθηκε ο δικός σου χαρακτήρας σε σχέση με το ‘Good Wife’;
Ήρθα αρχικά στο ‘Good Wife’ για τρία επεισόδια, είχα τα εισιτήριά μου έτοιμα για την επιστροφή στο σπίτι. Οπότε δεν περίμενα να συμβεί αυτό. Οι Kings είναι φοβεροί σε αυτό, γράφουν πάνω σε αυτό που βλέπουν. Πολύ συχνά θα κάνεις κάτι και θα το δουν στο ημερήσιο υλικό και στο επόμενο επεισόδιο θα αλλάξουν κάτι και θα το γράψουν τελείως διαφορετικά. Γιατί θα δουν τον τρόπο που μιλάς σε κάποιον, τον τρόπο που μιλάς σε κάποιον, το πώς αλληλεπιδράτε. Κάτι που πολύ συχνά μπορεί να μην το λες, εκείνοι θα το γράψουν. Είναι ένας ζωντανός οργανισμός. Όσο περισσότερο κάνω πράγματα, τόσο περισσότερο γράφουν. Όσο περισσότερο γράφουν, τόσο περισσότερα κάνω.
Οι Kings την είχαν γράψει αρχικά σαν την Ελβετία των φυλών. Δεν ήθελαν να ξέρουμε από πού προέρχεται, αν είναι κακό παιδί που τα κατάφερε, αν είναι καλό παιδί που έμπλεξε, ήθελαν απλά αυτή τη δικηγόρο που απλά θέλει να κερδίζει. «Μπορεί να την παίξεις;» Με απελευθέρωσε αυτό σαν άτομο. Πιθανώς το μόνο πράγμα που έχουμε κοινό είναι ότι είμαστε εξίσου φιλόδοξες. Και για τη νέα σειρά ήμουν ενθουσιασμένη γιατί θα πάμε πιο βαθιά στο ποια είναι η Lucca. Όσο προχωράμε θα αναπτύσσεται.
Μαζί με την Christine Baranski είστε οι δύο βασικοί χαρακτήρες που μεταφέρθηκαν από τη μία σειρά στην άλλη. Πώς είναι η συνεργασία σας;
Γνωριστήκαμε πριν τη σειρά. Έπαιζα σε ένα one woman show στη Νέα Υόρκη για τη Josephine Baker, ένα πολύ περίεργο θεατρικό, έπαιζα 52 χαρακτήρες, από αυτά που συνήθως δεν πάει κανείς [γελάει], που αλλάζεις καπέλα κι είσαι άλλος χαρακτήρας. Ο σκηνοθέτης ήξερε την Christine, την είχε σκηνοθετήσει στο ‘Mamma Mia!’ και ήταν φίλοι, ήρθε λοιπόν να δει την παράσταση. Εγώ ήμουν πολύ μεγάλη φαν του ‘Good Wife’. Κι ήρθε στα παρασκήνια μετά, κόντεψα να πεθάνω. Έμοιαζε κυριολκτικά σα να προχωρούσε πάνω σε ρόδες, σα να μην ακουμπάει το έδαφος. Ήταν υπέροχη, και τόσο καλή. Της άρεσε και μου είπε πως θα έλεγε στους παραγωγούς της σειράς να έρθουν. Και όντως, έτσι ήρθαν οι Kings κι έφεραν και τη μικρή τους κόρη μαζί. Νόμιζα μετά ότι απλά μου έκαναν κοπλιμέντα, αλλά έλεγαν ότι έψαχναν για νέους χαρακτήρες στη σειρά. Εγώ ήθελα απλά να μου δώσουν spoilers κι εκείνοι μου έδωσαν δουλειά. Δεν μου έχει συμβεί ποτέ ξανά αυτό.
Οπότε ναι, έτσι γνώρισα την Christine. Πάνω σε ρόδες.
Ήσασταν κι οι δύο μέρη του spin-off από την αρχή;
Κανείς μας δεν ήξερε. Εγώ έκανα Shakespeare in the Park και μετά μάζευα τα πράγματα μου και πήγαινα πίσω Λονδίνο. Βασικά είχα δουλειά έτοιμη στο Λονδίνο που θα άρχιζε τον Οκτώβριο. Δεν ήξερα τίποτα μέχρι και δύο μήνες πριν τα γυρίσματα. Έγιναν πολλές συζητήσεις, το είπαν στην Christine, η Christine το είπε σε εμένα. Ήθελαν και τις δύο μας και μας αρέσει η μία στην άλλη οπότε αυτό βοήθησε!
II. ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ΚΑΙ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΤΗ ΣΕΙΡΑ
Είναι γνωστό πλέον πώς οι εκλογές επηρέασαν τη σειρά, τι θυμάσαι από το αρχικό πλάνο;
Γυρίζαμε στο κτίριο δίπλα σε αυτό που πιστεύαμε πως θα ήταν το πάρτυ θλίψης του. Είχαμε πολύ ευχάριστο κλίμα στο σετ. Και όσο πέρναγε η νύχτα άρχιζα να νιώθω ένα χαλαρό Brexit να με κατακλύζει. «Ω, σίγουρα θα γυρίσει!» λέγανε όλοι, «δεν θα γυρίσει, το έχω ξαναζήσει» τους έλεγα.
Ήταν συναρπαστικό πάντως, είχαν γράψει ένα διαφορετικό επεισόδιο. Και μετά βλέποντας πώς εξελίχθηκε… Απολαμβάνω πολύ στη σειρά αυτό το επίπεδο αβεβαιότητας αυτή τη στιγμή, όχι μόνο πολιτικά αλλά και στους χαρακτήρες. Επειδή κανείς δεν ξέρει τι συμβαίνει και είναι λίγο σα να ζεις σε ένα ανάποδο σύμπαν και σε μια σειρά σαν τη δική μας αυτό είναι πιο σκληρό, γιατί μιλά για το νόμο και ο νόμος υποτίθεται είναι η άγκυρα. Και ζεις ξαφνικά σε έναν αναποδογυρισμένο κόσμο, οπότε πώς μπορούμε να είμαστε δικηγορική φίρμα και να είμαι ειλικρινείς σχετικά με τη δουλειά μας; Πώς μπορείς να πεις, «συνεχίζουμε τον Καλό Αγώνα και τα πάντα θα βγάλουν νόημα»; Μου αρέσει αυτό, είναι συναρπαστικό, έχει κάτι το ωμό.
Πώς θα διέφερε η σειρά αν είχε βγει άλλο αποτέλεσμα στις εκλογές;
Δε θα έλεγα ακριβώς πως το ποιος είναι Πρόεδρος δίνει κατεύθυνση στη σειρά, νομίζω αρκετές από τις ιστορίες μας θα υπήρχαν και πάλι. Αλλά είναι αδύνατον να αγνοήσεις το πόσο συγκεκριμένες ήταν αυτές οι εκλογές. Η μετάβαση από τον Obama, και τι θα σήμαινε, και το γεγονός ότι είχαμε μια φίρμα σαν αυτή του Delroy στη σειρά. Μια σειρά έχει πάντα τον τρόπο της να αναπτύσσεται κάπως ζωντανά, οπότε είναι αδύνατον να υποθέσω πώς θα ήταν αλλιώς. Εκτός δηλαδή από το πρώτο επεισόδιο που ξέρω τι θα ήταν, για τα υπόλοιπα είναι αδύνατον.
Για παράδειγμα όταν ηθοποιοί δεν έχουν δουλέψει μαζί οι Kings δεν ξέρουν ακόμα τη χημεία τους. Δεν ξέρεις αν εγώ με τον Delroy θα έχουμε πλάκα μαζί, μέχρι εγώ κι ο Delroy να μπούμε σε ένα δωμάτιο. Δεν ξέρεις αν η Rose Leslie θα λειτουργήσει καλά, και οι Kings δεν το ξέρουν επίσης. Οπότε πραγματικά, πολλά από αυτά που γράφουν είναι απλώς μια γενική κατεύθυνση. Και μετά επιδρά το φαινόμενο της πεταλούδας. Δεν ξέρω, ίσως δε ένα παράλληλο σύμπαν να υπάρχει μια άλλη εκδοχή της σειράς μας, όπως θα συνέβαινε στο ‘Rick and Morty’.
Βοηθά καλύτερα η εμπλοκή σου στη σειρά να καταλάβεις το χάος στην Αμερική;
Έχει πλάκα, γιατί μεγαλώνεις στη χώρα σου στην Ευρώπη, η μικρή σου χώρα μοιάζει τεράστια, το industry μοιάζει σημαντικό, και μια μέρα πας στην Αμερική και φαίνονται όλα τα άλλα τόσο ελάχιστα. Είναι ενδιαφέρον όταν πάω πίσω. Με ρωτάνε πάντα πώς είναι στην Αμερική, γίνονται όλο διαμαρτυρίες στους δρόμους, κάθε μέρα πυροβολισμοί, για αυτούς εδώ στην Αμερική ζούμε σε μια steampunk πραγματικότητα ή σαν κάτι σαν τους ‘Άθλιους’. «Μπορείτε να περπατήσετε στους δρόμους;». Ενώ πάντα προσπαθείς να βγάλεις τη μέρα σου.
Εμένα μου αρέσει που χωρίζω το χρόνο μου ανάμεσα στις χώρες. Νιώθω πιο παγκόσμια ηθοποιός, δεν χρειάζεται να επιλέξω. Λίγο εδώ, λίγο εκεί.
Το ‘Good Fight’ αφορά πολλά ζητήματα της σημερινής αμερικάνικης κοινωνίας και ίσως όχι μόνο της αμερικάνικης. Δε θέλω να μιλήσω για ‘μηνύματα’ γιατί δεν είναι τόσο σωστό, αλλά υπάρχει ωστόσο κάτι που το κοινό θα ήθελες να αποκομίσει βλέποντας τη σειρά;
Έχω δύο πιο νέες αδερφές, 23 και 25, είναι νεότερες από μένα και έχουν μεγαλώσει σε ένα τελείως διαφορετικό κόσμο από μένα παρότι έχουμε μόνο 10 χρόνια διαφορά. Στον τρόπο που βλέπουν τον εαυτό τους ως κορίτσια και στον τρόπο που νιώθω πως εμπλέκονται σε debates πολύ περισσότερο από ό,τι το έκανα εγώ στην ηλικία τους. Και νομίζω πως αυτό είναι εν μέρει επειδή τα πράγματα είναι αβέβαια.
Μου αρέσει που η σειρά δίνει πρόσβαση σε στοιχεία προς debate που νιώθω πως κανονικά θα ήταν μακριά από αρκετούς θεατές. Ή μπορεί όταν μιλάς για πολιτική… μπορεί ας πούμε μια από τις νεότερες αδερφές μου να πίστευε πως δεν την παίρνει να μιλήσει, πως δεν είναι αρκετά έξυπνη για αυτό, ότι δεν ξέρει αρκετά από όσα συμβαίνουν. Αλλά μου αρέσει που έχουμε στοιχεία εισόδου σε ζητήματα που ενθαρρύνουν κόσμο να μιλήσει για αυτά και να μάθει και ακόμα περισσότερα. Μίλαγαν ας πούμε θυμωμένες οι αδερφές μου για το επεισόδιο με τον John Cameron Mitchell [σσ. παίζει μια εκδοχή του Milo Yiannopoulos], συζητούσαν αν όλα αυτά τα έκανε επειδή τα εννοούσε ή αν τα έκανε για δησμοιότητα, και αν αυτό έχει σημασία και πόση, και τους είπα ότι και μόνο που μιλούν για αυτό σημαίνει πως είναι πολιτικά όντα. Θέλω γενικά να εμπνέουμε χωρίς να είμαστε «αυτή η σειρά τώρα θα σου δώσει ένα μήνυμα».
ΙΙΙ. Η ROSE LESLIE ΚΑΙ ΤΟ ‘GAME OF THRONES’
Με την Rose Leslie ουσιαστικά μοιράζεστε ένα storyline πλέον, πώς είναι η συνεργασία σας;
Φανταστικά. Δεν ξέρεις, απλά δεν ξέρεις ποτέ αν θα τα πας καλά με κάποιον ή αν θα είναι τελείως μαλάκας. [γέλια] Είχαμε μερικούς κοινούς φίλους πριν γνωριστούμε και ήταν όλοι πάρα πολύ ενθουσιασμένοι, ότι α θα γνωριστείτε και θα είναι τέλεια. Όταν βρεθήκαμε στο σετ κολλήσαμε και η παραγωγός Brooke Kennedy πάντα γελούσε μαζί μας [σσ. κάνει πολύ αμερικάνικη προφορά] «Τι κάνετε πάλι εκεί εσείς οι δύο; Όλο μιλάτε, μιλάτε».
Και είναι πολύ σημαντικό αυτό. Η σχέση που η Lucca και η Alicia ανέπτυξαν στην οθόνη, η Jules κι εγώ την αναπτύξαμε εκτός οθόνης. Ήμασταν πολύ κοντά, έμαθα πολλά από αυτήν. Ήταν μεγάλη μέντορας για μένα. Και φυσικά έχεις άγχος όταν το χάνεις αυτό και ξεκινάς από την αρχή. Είναι περίεργο γιατί η Lucca είναι μέντορας για τη Maia με τον τρόπο που η Alicia ήταν για την Lucca. Η Rose είναι εντελώς σαχλή σαν εμένα οπότε τίποτα που κάνω δεν μοιάζει ποτέ ανόητο, κάτι που βοηθάει. [γελάει] Δε θα μπορούσα να έχω καλύτερο συνέταιρο στο έγκλημα.
Σου άρεσε στο ‘Game of Thrones’;
[ψιθυρίζει] Δεν το βλέπωωωωω.
Αλλά μου έχει πει ότι χαίρεται για αυτό. Μου λέει ότι είναι καλό γιατί δεν έχω δει τα στήθη της. Βέβαια ήμουν στη δραματική σχολή μαζί με τον Kit οπότε είχαμε πολλά κοινά από αυτή την πλευρά. Αλλά ναι, δεν τη βλέπω τη σειρά, μη με φάτε παρακαλώ! Δεν ήξερα καν πώς λένε τον χαρακτήρα της. Και καμιά φορά γυρίζουμε σκηνές στους δρόμους της Νέας Υόρκης και περπατάμε ήρεμα με καφέ και κάποιος θα ΠΕΤΑΧΤΕΙ μπροστά της και θα αρχίσει να τη φωνάζει… όπως τη λένε τελοσπάντων… Camara; Guarra; Πώς τη λένε;
Ygritte.
Ygritte; YGRITTE! Και γεμάτος άγχος και αγωνία και «wheee, μας έλειψες!!!!». Και θα μιλάει σε κάτι περίεργες γλώσσες. Κι αυτή με κοιτά και μου κάνει «…thrones…». Μου φαίνεται τόσο περίεργο. Έχει πλάκα. Αλλά ναι, δε την ήξερα καθόλου πριν. Μόνο ότι είναι φανταστικό άτομο.
IV. ΝΟΜΟΣ, ΤΑΞΗ ΚΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑ
Πόσο πρέπει να μελετήσεις πριν για να καταλαβαίνεις αυτά που λες στην οθόνη;
Εξαρτάται τι ηθοποιός είσαι, εγώ είμαι τελείως σπασίκλας. Δεν λέω τίποτα σε μια σκηνή αν δεν καταλαβαίνω γιατί το λέω. Με ενδιαφέρει τόσο πολύ ο νόμος πλέον που είμαι έτοιμη να δώσω εξετάσεις. Έχω μάθει τόσα στη σειρά! Είναι αμερικάνικος νόμος βέβαια αλλά είναι πράγματα που δεν καταλάβαινα πριν καν ότι υπάρχουν. Και κάποια αναφέρονται ξανά, κρατάω λεξικό στις σκηνές μου οπότε πάω πίσω και τσεκάρω.
Έχουμε και σύμβουλο μαζί γιατί υπάρχουν πολλά είδη δικαστηρίου, δεν είναι όλα ίδια, σε άλλα είναι πιο θεατρικό το στήσιμο, σε άλλα σου λένε «στέκεσαι πολύ κοντά» ή «σταμάτα να κουνάς τα χέρια σου» κλπ. Τα βρίσκα συναρπαστικά αυτά. Έκανα μια ομιλία σε πανεπιστήμιο στο Μπρούκλιν πέρσι, ο καθηγητής τους έβαλε προβλήματα στη λογική ότι ας πούμε θα το λύσουν η Lucca και η Alicia. Είπε ότι ξέρουν όλοι τους τέλεια τη νομοθεσία αλλά δεν έχουν αυτοπεποίθηση, ενώ εμείς δεν ξέρουμε τίποτα για το νόμο αλλά έχουμε την αυτοπεποίθηση. Οπότε ήμασταν εκεί μιλώντας για το πώς προσποιούμαι πως είμαι δικηγόρος, πώς μιλάω. Το βρήκα πολύ ενδιαφέρον αυτό.
Από πού πηγάζει αυτή η εμμονή μας με το νόμο, με τα δικηγορικά δράματα;
Πάντα μας αρέσει ο νόμος… και η τάξη… [γελάει]. Είμαι τεράστια φαν της Jessica Fletcher, δε σταματάω να βλέπω ‘Συγγραφέας Ντετέκτιβ’ όπου και να είμαι στον κόσμο. Πρέπει να έχει κάτι να κάνει με την ικανοποίηση όταν λύνει το κάθε έγκλημα. Άλλου ενός ανιψιού ή ανιψιάς που συλλαμβάνεται, για κάποιο λόγο. Αλλά πάντα είχαμε μεγάλο κόλλημα με το νόμο. Το ‘Good Fight’ νομίζω το κάνει διαφορετικά. Το ‘Good Wife’ ήταν περισσότερο εστιασμένο στον χαρακτήρα της Jules και το πώς ο νόμος συνέβαινε γύρω της. Σε αυτή τη σειρά και ιδιαίτερα στη νέα σεζόν, συζητάμε πολύ περισσότερο τι είναι τελικά ο νόμος. Είναι ένα σετ από κανόνες που μπορούμε να προσπεράσουμε; Γιατί πολλές φορές αυτό προσπαθούν να κάνουν οι δικηγόροι, να βρουν κάτι που τους δίνει ένα παραθυράκι και να γλιτώσουν κάποιον, είτε είναι αθώοι είτε όχι. Ή είναι ο νόμος κάτι που πρέπει να αλλάζουμε; Είναι κάτι οριστικό επειδή πάντα βρισκόταν εκεί; Χρειάζεται να το αλλάξουμε για να βοηθήσουμε μια κοινωνική συνθήκη; Υπάρχει ένα μεγάλο debate. Και η σειρά ασχολείται με αυτό με έναν τρόπο διαφορετικό από πριν.
*Το ‘The Good Fight’ προβάλλεται κάθε Τρίτη στο COSMOTE CINEMA 4HD.
ΚΙ ΑΛΛΟ GOOD FIGHT