Έξι γυναίκες της Θεσσαλονίκης που πρέπει να γνωρίσεις
Ένα απόγευμα με μερικά από τα πιο ανήσυχα γυναικεία μυαλά της πόλης.
- 12 ΙΟΥΝ 2018
Στην ξενάγησή μας στους χώρους του (υπέροχου) Space Lab, ενός πολυχώρου κοντά στον σταθμό των τρένων της πόλης, η ευγενέστατη Έλενα Αθαναηλίδου αποκάλυπτε κάθε τόσο στον Αναστάση μία κρυμμένη γωνία που θα ταίριαζε γάντι για μερικές λήψεις.
Σε λίγα λεπτά, άλλωστε, έξι γυναίκες της Θεσσαλονίκης που ξεχωρίζουν για τις ιδέες, το έργο και τις δράσεις τους θα γέμιζαν τον χώρο με γέλια, φωνές και πόζες.
Αυθόρμητες και μη.
Μία Ethelonτρια πίσω από πετυχημένα πρότζεκτ
Την Ελένη – Βασιλική Προβοπούλου τη γνωρίζω ένα Παγκόσμιο Κύπελλο πίσω. Σε αυτή την τετραετία παρακολουθώ την πορεία της σε αξιόλογα πρότζεκτ γύρω από τον ψηφιακό αναλφαβητισμό, τη διάδοση νέων ιδεών και τη σημασία του εθελοντισμού στο σήμερα. Ως Υπεύθυνη, μάλιστα, της «ethelon» στη Θεσσαλονίκη τη συνάντησα στην είσοδο του Space Lab, όπου έφτασε πρώτη.
H ethelon είναι ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός, που ιδρύθηκε με σκοπό την ανάδειξη και την προώθηση της έννοιας του εθελοντισμού στην ελληνική κοινωνία, μέσα από τη σύνδεση Οργανισμών της Κοινωνίας των Πολιτών με εθελοντές, οργανισμούς και εταιρείες. Ουσιαστικά πρόκειται για μία πλατφόρμα που δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες της να βιώσουν μοναδικές εμπειρίες, συμμετέχοντας σε εκδηλώσεις ποικίλου ενδιαφέροντος (πχ τέχνες, αθλητισμός, περιβάλλον, επιχειρηματικότητα)», τονίζει και περιγράφει την προσωπική της εμπειρία στην ομάδα.
Στην ομάδα ξεκίνησα ως εθελόντρια. Σήμερα, 3 χρόνια μετά και χάρη στο πρόγραμμα “World of Difference” του Ιδρύματος Vodafone, έχω την χαρά να είμαι Υπεύθυνη της ethelon SKG και να κάνω το όνειρό μου πραγματικότητα. Απώτερος στόχος μου είναι να μεταφέρω την κουλτούρα του εθελοντισμού στη Βόρεια Ελλάδα, κάνοντας τους ανθρώπους να αναθεωρήσουν την άποψη που είχαν μέχρι πρότινος για τον εθελοντισμό, προσθέτει.
Ποια είναι, όμως, τα πιο σημαντικά πρότζεκτ που έχει συνδέσει το όνομά της;
Κάθε δράση με την ethelon είναι μοναδική και έχει μείνει χαραγμένη στη μνήμη μου για κάποιον ξεχωριστό λόγο. Αν θα έπρεπε να ξεχωρίσω κάποιο Project, αυτό θα ήταν το Kindness Revolution. Το Kindness Revolution πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Ημέρας Εθελοντισμού, στις 5 Δεκεμβρίου 2017 και αφορούσε 8 παράλληλες κοινωνικές δράσεις που σκοπό είχαν να κάνουμε την πόλη μας λίγο καλύτερη, προωθώντας παράλληλα το πνεύμα του εθελοντισμού μέσα από πράξεις αλληλεγγύης. Εξίσου ιδιαίτερη ήταν και η συμμετοχή μας στο 2ο Wheeling2Help τον Σεπτέμβριο του 2016 στη Νέα Παραλία Θεσσαλονίκης. Στόχος μας στη δράση αυτή, ήταν πέρα από το να προμηθεύσουμε με αναπηρικά αμαξίδια συνανθρώπους μας με αναπηρία, να ενημερώσουμε τους συμπολίτες μας για τα προβλήματα που υπάρχουν μέσα από τη διεξαγωγή όμορφων δράσεων σχετικά με την αναπηρία, τον αθλητισμό, το περιβάλλον, την υγεία και την εκπαίδευση. Τέλος, το Project εκείνο που μου προσέφερε τις πιο δυνατές συγκινήσεις, είναι το ΣΥΝενεργώ. Το ΣΥΝενεργώ ήταν ένα πρόγραμμα, που στόχο είχε να εξασφαλίσει ότι οι άνθρωποι μεγαλύτερης ηλικίας, οι οποίοι νοιώθουν πως έχουν ακόμη πολλά να προσφέρουν στο κοινωνικό σύνολο, μπορούν να αξιοποιήσουν τις δεξιότητές τους ή και να αποκτήσουν καινούριες, μέσα από τον εθελοντισμό και τη δια βίου μάθηση, αναλύει, εξιστορώντας τα φετινά της σχέδια. Τα πλάνα μου περιλαμβάνουν ένα διδακτορικό σχετικά με το Online Marketing και ένα ταξίδι στην Ασία. Όχι απαραίτητα με αυτή τη σειρά.
Μελιρί: Η μουσική επιστρέφει στις ρίζες της
Φθινόπωρο του 2017. Βράδυ Δευτέρας (μάλλον). Βρίσκομαι με μία παρέα σε ένα μαγαζί της Θεσσαλονίκης. Στα μέσα της βραδιάς δύο κορίτσια ανεβαίνουν στη σκηνή με ακούσματα και εικόνες της παραδοσιακής και ταυτόχρονα σύγχρονης μουσικής. “Ρε, τι υπέροχες τύπισσες είναι αυτές!” θα συμφωνήσουμε μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα. Κάποια εκατομμύρια δευτερόλεπτα αργότερα η Μελίνα Ατρείδου βρίσκεται απέναντί μου.
Μελιρί είναι αυτό ακριβώς που λέει και το όνομά του. Η Μελίνα Ατρείδου και η Ειρήνη Χουλιαρά, υπόθεση δηλαδη “οικογενειακή”. Δημιουργήθηκε το Καλοκαίρι του 2015 κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού, το οποίο συνεχίζεται μέχρι και σήμερα. Τον τελευταίο χρόνο συνταξιδεύουμε μαζί με τον καλό μας φίλο Μάριο Ποδάρα και τα μπαγάζια του! Είναι μια μίξη ήχων και παραδόσεων απο όλο τον κόσμο, αναφέρει η Μελίνα.
Ποια ανάγκη οδήγησε στη δημιουργία αυτού του μουσικού «κυττάρου»;
Αρχικά ήταν η ανάγκη για να ταξιδέψουμε. Μέσα στο ταξίδι αυτό συνειδητοποιήσαμε πως η πραγματική μας ανάγκη ήταν να επικοινωνήσουμε αυτά που νιώθαμε και βιώναμε, πάντα μέσω της μουσικής. Και εγένετο Μελιρί. Τρία χρόνια μετά μπορούμε να σου διηγηθούμε άπειρες εικόνες και στιγμές. Από την πρώτη μας πρόβα σε μία παραλία στον Νότο (τι εμπειρία!), από το πρώτο μας παίξιμο στα Χανιά της Κρήτης, καθώς και από το πρώτο μας live στη Θεσσαλονίκη, μπροστά σε φίλους.
Της θυμίζω την πρώτη μας συνάντηση και της απαριθμώ ποια τραγούδια μου έκλεψαν τις εντυπώσεις εκείνο το βράδυ. Υπάρχει κάποιο που να αγαπά η ίδια περισσότερο;
Δύσκολο να αποφασίσω μόνο ένα. Η μουσική μας βασίζεται στις δυο μας φωνές και σχεδόν όλα τα κομμάτια που περιλαμβάνονται στο πρόγραμμά μας περνούν από αυτό το φιλτρο. Αν επιμένεις όμως θα επέλεγα μια διασκευή μας που συνδυάζει το Adio Kerida και τον Γάτο του Κραουνακη. Κάθε φορά που το ερμηνεύω συγκινούμαι και μου έρχονται όμορφες μυρωδιές και εικόνες από το παρελθόν, καταλήγει.
TEDx Curator ετών 21
Δίπλα μας η Βασιλική Σουλτάνη συζητά στο τραπέζι τις ιδέες για τη φετινή διοργάνωση του TEDx University of Macedonia τον ερχόμενο Νοέμβριο. Event που μέχρι πρότινος διηύθυνε ως Curator.
Η ιδέα για ένα τέτοιο event ξεκίνησε το 2013 από τον Ανδρέα Τζέκα, πρωτοετή τότε φοιτητή του ΠΑ.ΜΑΚ., με ερέθισμα το πρώτο ελληνικό Πανεπιστημιακό TEDx event στην ΑΣΟΕΕ. Πέντε χρόνια αργότερα κρατάμε τη νοοτροπία της συμμετοχής, της δράσης και της συνεργασίας εντός και εκτός του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, ενώ συνεχίζουμε να αποτελούμε θα έλεγα ένα κέντρο στην Βόρειο Ελλάδα όσον αφορά τα Πανεπιστημιακά events, αναφέρει.
Πόσο διαφορετική είναι μια διοργάνωση ενός TEDx εντός του Πανεπιστημίου;
Ως Πανεπιστημιακό TEDx event, παλεύουμε με γραφειοκρατικά κωλύματα και καθυστερήσεις που μπορούν να προκύπτουν ως έργο ενός δημόσιου Πανεπιστημίου. Το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, ωστόσο, έχει υποστηρικτικό ρόλο και έχει αποδειχτεί ασπίδα προστασίας σε δύσκολες καταστάσεις σε νομικό πλαίσιο. Σε κάποιους, δυστυχώς και εσφαλμένα, φαινόμαστε ακόμα ως μια απλή ομάδα φοιτητών, οπότε είναι σημαντικό να ξέρεις ότι έχεις δίπλα σου τις πρυτανικές αρχές, τις δημόσιες σχέσεις και τους εξωτερικούς συνεργάτες του ιδρύματος να σε στηρίζουν αλλά και να γίνουν συνδετικός κρίκος για συνεργασίες, τονίζει και στέκεται στα σημαντικότερα «παράσημα» στη μέχρι τώρα πορεία της διοργάνωσης.
Ελπίζω να αντικατροπτίζω όλες τις ομάδες που πέρασαν στο μεγαλύτερο βαθμό με τα δικά μου προσωπικά highlights στα πέντε και κάτι αυτά χρόνια. Όσον αφορά το συνέδριο σαν διοργάνωση, ο χώρος διεξαγωγής του είναι πάντα ένα άρρηκτο χαρακτηριστικό κάθε χρονιάς. Το 2016 με το ΝOESIS κάναμε ένα τεράστιο και τολμηρό βήμα, σε έναν χώρο μακριά από το κέντρο, αλλά πολλά υποσχέμενο σε μέγεθος και ποιότητα. Η μεγαλύτερη ικανοποίηση ήταν η ανταπόκριση του κοινού. Νομίζω ήταν η χρονιά εκείνη που καταλάβαμε ότι κάνουμε κάτι μεγάλο που αρέσει στο κοινό. “Go big or go home”, ξεκάθαρα! Ένα ακόμα παράσημο που κρίνει και την εξέλιξη του event είναι η παρουσία μας στο TEDFest 2018 στη Νέα Υόρκη τον Απρίλη. Καταφέραμε με αρκετή ωριμότητα, στήριξη και καλή οικονομική διαχείριση να έχουμε ένα σημαντικό πλεόνασμα ώστε να καλύψουμε αυτό το ταξίδι και να στείλουμε ένα στενό μας φίλο και συνεργάτη, να μας εκπροσωπήσει, να μάθει τις καλύτερες πρακτικές από τους καλύτερους TEDxsters απ’όλο τον κόσμο και να εξασφαλίσει την άδεια για ακόμα μεγαλύτερα event στο μέλλον. Let the show begin!.
Youthnest, ενας οργανισμός που ενδυναμώνει τους νέους
Στον οργανισμό Youthnest πιστεύουμε βαθύτατα ότι, όταν οι σύγχρονες αντιλήψεις συνδυάζονται με την εμπειρία και τα κατάλληλα εργαλεία, αποτελούν μοχλό εξέλιξης της κοινωνίας. Για αυτόν τον λόγο υλοποιούμε προγράμματα, δράσεις και εργαστήρια που ανανεώνουν τις κοινωνικές και εκπαιδευτικές δομές, ενδυναμώνουν τους νέους και κατά συνέπεια αλλάζουν τον κόσμο γύρω μας», είναι οι πρώτες κουβέντες της Θάλειας ενώ ο Αναστάσης ετοιμάζεται για τις εξωτερικές λήψεις.
Ως ομάδα, οραματιζόμαστε μια κοινωνία που αξιοποιεί την επιρροή της νέα γενιάς προκειμένου να καινοτομεί, μια πόλη που μετεξελίσσεται σε βιώσιμο οικοσύστημα και υπεύθυνους νέους επαγγελματίες που βρίσκουν τον χώρο και τον χρόνο μέσα από τις δράσεις μας για να αναπτύσσουν επαγγελματικά skills, να δημιουργούν project που ονειρεύονται, να δικτυώνονται και να συνεργάζονται, θα προσθέσει τέσσερις (αποτυχημένες) λήψεις αργότερα.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο οργανισμός έχει να επιδείξει ήδη συνεργασίες με δεκάδες ελληνικούς και διεθνείς φορείς, όπως το Robert Bosch Stiftung, η Ashoka, οι Architects for Change (Lebanon), η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, ο Δήμος Θεσσαλονίκης, η ΔΕΘ κ.ά. ενώ έχει δεχτεί πάνω από 700 νέους στα προγράμματά του.
Σίγουρα το αρχικό μας ξεκίνημα μέσα από το πρόγραμμα Start αποδείχτηκε ζωτικής σημασίας για το ποιοί είμαστε σήμερα. Μας εμπιστεύτηκαν δύο φορείς, το Goethe Institute Thessaloniki και το ίδρυμα Robert Bosch Stiftung και μας καθοδήγησαν στα πρώτα μας βήματα με πολύ μεγάλο επαγγελματισμό και αξιοκρατία, με αποτέλεσμα να μας δώσουν την ασφάλεια να πειραματιστούμε για να δημιουργήσουμε αυτό που είχαμε ονειρευτεί. Έτσι, πριν από λίγους μήνες δημιουργήσαμε το πρώτο πρόγραμμα “Be a local Changemaker”, ένα τριήμερο διαδραστικό workshop που είχε σκοπό να δώσει ώθηση στους νέους της πόλης να αλλάξουν τις συνθήκες γύρω τους. Στην πρώτη μόλις εβδομάδα προώθησης, μάλιστα, είχαμε 150 αιτήσεις, γεγονός που μας έδωσε μεγάλο κίνητρο και μας απέδειξε ουσιαστικά ότι το όραμα μας είναι όραμα των νέων της πόλης! “Παράσημο” αποτελεί και η συνεργασία μας με τον σημαντικότερο οργανισμό παγκοσμίως για την κοινωνική επιχειρηματικότητα, την Ashoka. Ξεκινώντας από την συμμετοχή μας σε ένα τριήμερο πρόγραμμα του οργανισμού (Changemakers Exchange) δημιουργήσαμε ένα δίκτυο ανθρώπων παγκοσμίως που μας οδήγησε στην υλοποίηση προγραμμάτων στον Λίβανο και την Αρμενία, σε συνέδρια στην Ινδονησία, σε εκπαιδεύσεις στο Βερολίνο και τέλος στην επιλογή μας να διοργανώσουμε μαζί με τους συνεργάτες μας στην Αθήνα “The language project” και “Solomon” το πρώτο summit της Ashoka στην Ελλάδα τον Σεπτέμβριο του 2018! Το Φθινόπωρο αναμένεται με έντονο ενδιαφέρον όπως καταλαβαίνεις, αναλύει η νεαρή Θεσσαλονικιά, την ώρα που η (πανηγυρική) κίνηση των χεριών του Αναστάση υποδηλώνει ότι έχουμε το υλικό που χρειαζόμαστε.
Κοινωνικό Τσίρκο σε ψυχιατρεία, φυλακές και προσφυγικές δομές
Κλόουν, ξυλοπόδαρα, χρώματα και ζογκλερικά. Η καθημερινότητα της Μαριάνθης Μότα απέχει από αυτό που ορίζουμε ως συνηθισμένο. Η ίδια, άλλωστε, με την ομάδα της ‘Παιδιά Εν Δράσει’ ποτέ δεν χώνεψαν τη συγκεκριμένη λέξη. Έτσι, τα τελευταία χρόνια έφτιαξαν με μεράκι, ταλέντο και αγάπη ένα πρότυπο Κοινωνικό Τσίρκο που δημιουργεί παραστάσεις σε μέρη και τοποθεσίες που μόνο συνηθισμένες δεν μπορούν να χαρακτηριστούν.
Το Κοινωνικό Τσίρκο είναι ένα εργαλείο της μη τυπικής εκπαιδευσης που χρησιμοποιεί τις τέχνες του τσίρκο για την κοινωνική και προσωπική ενδυνάμωση ευπαθών ομάδων. Είναι μια τεχνική που μπορεί να εφαρμοστεί τόσο από ανθρώπους που είναι στο πεδίο της κοινωνικής εργασίας όσο και απο καλλιτέχνες. Το μόνο που χρειάζεται είναι η αγάπη για τις τέχνες του τσίρκο και η ομαδικότητα. Όσο για τους αποδέκτες του, τους δίνει την ευκαιρία να μεταμορφώσουν κυριολεκτικά και μεταφορικά τις ζωές τους. Μην ξεχνάμε ότι πρόκειται για ανθρώπους που βρίσκονται ήδη ή είναι σε κίνδυνο κοινωνικού αποκλεισμού, αναφέρει η Μαριάνθη, περιγράφοντας πώς στήνεται μία παράσταση.
Αρχικά είναι η περιόδος της δουλειάς με την ομάδα. Εκπαιδευτές και εκπαιδευόμενοι, καθένας με τις ικανότητες, δυνατότητες και φαντασία του εξασκούμαστε στις τέχνες του τσίρκο. Ζογκλερικά κόλπα, ισορροπιστικές τεχνικές όπως τα ξυλοπόδαρα, θεατρικό παιχνίδι με τον κλόουν, ακροβατικά εδάφους και πολύ ομαδικό παιχνίδι γεμίζουν τις συναντήσεις όπου ο ένας μαθαίνει από τον άλλο και παρόλη την καθοδήγηση των εκπαιδευτών (για λόγους ασφάλειας) το πλαίσιο είναι ανοιχτό και διαμορφώνεται πάντα ανάλογα με τις ανάγκες και τις διαθέσεις όλων. Οι συναντήσεις, λοιπόν, αυτές αρχίζουν σιγά σιγά και παίρνουν τη μορφή προβών, όπου σιγα σιγά στήνονται μικρά νούμερα τσίρκο ή και μεγαλύτερα έργα με κοστούμια, χορογραφίες και μουσικές. Είναι μια περιόδος μαγείας όπου η δημιουργικότητα, η φαντασία και η συνεργασία έχουν τον πρώτο λόγο. Εκεί βλέπεις να ξεδιπλώνονται ταλέντα όχι μονο στις τεχνικές του τσίρκο αλλά και σε άλλα πόστα που έχουν να κανουν με τη σκηνογραφία, τη μουσική, την τεχνική υποστήριξη κτλ. Ως την ημέρα της παραστασης συνήθως η ομάδα μεγαλώνει και παρόλη τη φαινομενική πίεση που υπάρχει η δράση καταλήγει σε μια μεγάλη γιορτή, προσθέτει.
Τα τελευταία έξι χρόνια η ομάδα έχει δημιουργήσει παραστάσεις, παρουσιάσεις και video clips με ανθρώπους από το Ψυχιατρικό Νοσοκομείο της Θεσσαλονίκης, τις φυλακές των Διαβατών, τον Ξενώνα φιλοξενείας παιδιών «Το Σπίτι της Άρσις», τη γειτονιά Ρομά του Δενδροποτάμου, τη Ρομά κοινότητα στην Περαία, με τις δομές φιλοξενείας προσφύγων στα Λαγκαδίκια, στα Διαβατά, στην Ασπροβάλτα και στην Πυλαία, καθώς και με ανθρώπους με αναπηρίες στη κατασκηνωση Τσαφ Τσουφ στο πρόγραμμα “Πέρα από τα σύνορα”.
Το επόμενο διάστημα ο κατάλογος θα διευρυνθεί σημαντικά. Τόσο εντός (στην νέα μας έδρα στο Μονόκυκλο), όσο και εκτός συνόρων. Με την αγάπη για το τσίρκο και την προσφορά πάντα στο επίκεντρο, θα καταλήξει η Μαριάνθη.
Λέσβος: Brand new
Μπορεί ένα πρότζεκτ να κάνει περισσότερο ελκυστική τουριστικά μία περιοχή; Το χαμόγελο στο πρόσωπο της Ιωάννας-Μαρίας Νέλλα δεν μου αφήνει κανένα περιθώριο παρερμηνείας.
Το τελευταίο διάστημα εργάστηκα πάνω σε μία μελέτη για τη δημιουργία νέας επικοινωνιακής στρατηγικής για το νησί της Λέσβου, μετά την προσφυγική κρίση. Αποτελεί το δεύτερο μέρος μιας πολύ ενδιαφέρουσας δουλειάς που πραγματοποιήθηκε το 2012 από ομάδα καθηγητών και φοιτητών του American College of Thessaloniki. Τότε είχε καταστρωθεί η μελέτη στρατηγικού marketing και branding της Λέσβου, καθώς και ο προσδιορισμός των κάθετων αγορών των ταξιδιωτών που επισκέπτονται το νησί. Στόχος της πρώτης μελέτης ήταν η ενίσχυση της τουριστικής κίνησης στις συγκεκριμένες αγορές-στόχους. Δυστυχώς, το νησί, μετά την προσφυγική κρίση που κορυφώθηκε το 2015, πέρασε μία δύσκολη τουριστικά περίοδο. Ένας μεγάλος αριθμός τουριστών ακύρωσαν το ταξίδι τους προς τη Λέσβο και πολλές πτήσεις charter ακυρώθηκαν λόγω της μειωμένης ζήτησης. Στο μυαλό των ταξιδιωτών υπήρχαν έντονες αρνητικές αντιλήψεις και φόβος, με αποτέλεσμα να μειωθεί δραματικά ο τουρισμός στο νησί.
Σε αυτό το σημείο, κληθήκαμε ως American College of Thessaloniki, να βοηθήσουμε. Με πρωτοβουλία του Φορέα Τουρισμού Μολύβου/Μήθυμνας, ταξιδέψαμε στη Λέσβο και μιλήσαμε από κοντά με επιχειρήσεις του νησιού που επλήγησαν από τη μείωση του τουρισμού. Στη συνέχεια, μαζί με την συνεργάτιδά μου Μαρία Γιοκαρίνη, και υπό την επίβλεψη και καθοδήγηση των καθηγητών μας κας Σεβαστής Κεσαπίδου και κου Ηρακλή Μουσιάδη, προχωρήσαμε στη δημιουργία νέας επικοινωνιακής στρατηγικής. Ο στόχος του project μας ήταν η ανατροπή των αρνητικών αντιλήψεων στο μυαλό των δυνητικών ταξιδιωτών και κατά συνέπεια η αύξηση της τουριστικής κίνησης. Η μελέτη μας, η οποία διήρκεσε περίπου 6 μήνες, περιλαμβάνει μια ολοκληρωμένη λύση με προωθητικά μηνύματα, εργαλεία και πρακτικές, με σκοπό την ενίσχυση της προβολής των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών του νησιού. Θέλαμε να θυμίσουμε στον ταξιδιώτη όλα εκείνα τα μέρη, τα τοπία, τους ανθρώπους και τις εμπειρίες που τόσο απλόχερα του προσφέρει η Λέσβος, ώστε εκείνος να έρθει να την επισκεφτεί, αναφέρει η Ιωάννα-Μαρία και στέκεται στα πρώτα αποτελέσματα του πρότζεκτ.
Εμείς ως ομάδα είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι, γιατί οι προτάσεις μας έχουν ήδη αρχίσει να εφαρμόζονται και τα πρώτα αποτελέσματα δείχνουν πολύ θετικά. Αναμένουμε και ακόμα περισσότερες εξελίξεις το ερχόμενο καλοκαίρι, καταλήγει.
*Ευχαριστούμε το Space Lab (Μοναστηρίου 18, Θεσσαλονίκη) για την υπέροχη φιλοξενία.
|Η ποπ κουλτούρα μέσα από εικόνες| Ακολούθησε το Ιnstagram account του PopCode.
ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ