ΚΑΡΙΕΡΑ

Η Μιρκέτα και τα ‘no Thinkin’ θέλουν τη ζωή πιο ξέγνοιαστη

Σου αρέσουν δεν σου αρέσουν τα τζιν, αυτό το brand είναι καταδικασμένο να το αγαπήσεις.

Όταν ο Λουκιανός Κηλαηδόνης τραγουδούσε για τα τζιν, το συγκεκριμένο ύφασμα ήταν ο βασιλιάς. Ήταν η μόδα, ήταν το σύγχρονο, ήταν το μοντέρνο, ήταν αν θες ένας σύμβολο ξεγνοιασιάς και άνεσης, ένα σύμβολο μιας ζωής που ήθελες. Η Μιρκέτα Βιδάλη ξεκίνησε να χτίζει μία τέτοια ζωή για τον εαυτό της και θέλει να παρασύρει μαζί της και όλους εκείνους στους οποίους απευθύνεται το brand της, το “no Thinkin”.

Θα σου πω ότι το μεγαλύτερο όπλο του brand είναι η ίδια η Μιρκέτα. Όχι απλά επειδή είναι ένα όμορφο κορίτσι και όπως και να το κάνουμε, αυτό βοηθάει στην διαφήμιση του προϊόντος, αλλά κυρίως γιατί είναι ένα πάρα πολύ δραστήριο κορίτσι. Που ξεκίνησε πριν δυο χρόνια βάζοντας τρουκς σε σορτσάκια και τζιν για τις φίλες της και πλέον έφτασε να έχει το δικό της e-shop για τα no thinkin και να μπορεί να περηφανεύεται για βίντεο σαν αυτό.

 

Την συναντήσαμε στο σπίτι της στη Γλυφάδα να μιλήσουμε για τα τζιν και τα δικά της όνειρα για το μέλλον. Μην αναζητήσεις κάποιο ανδρικό τζιν σε αυτά που δημιουργεί. Το σημερινό κείμενο άλλωστε αποσκοπεί στο να γνωρίσεις και αυτό το brand, όπως όλα όσα παρουσιάζουμε μέσα από την ενότητα Greeks Do It Better. Και αν δεις κάτι ενδιαφέρον για το κορίτσι σου ή κάποια φίλη σου, η Μιρκέτα θα φροντίσει για εσένα μέσα από το e-shop. Την Μιρκέτα μέχρι τώρα την έχεις δει στο Oneman ως ένα από τα κορίτσια που οι άνδρες (οφείλουν να) ακολουθούν στο Instagram. Στο προσωπικό της account για την Μιρκέτα και σε αυτό των no Thinkin, γιατί δεν υπάρχει πιο απλοϊκά ωραίο πράγμα σε αυτή τη ζωή από κορίτσια που φοράνε τζιν.

(Φωτογραφίες: Φραντζέσκα Γιαϊτζόγλου-Watkinson)

Αυτό που μου έκανε εντύπωση από την πρώτη στιγμή που έμαθα τα “no Thinkin” μέσα από τα social, ήταν το γιατί επέλεξε το τζιν σαν ύφασμα. Τι είχε στο μυαλό της όταν έλεγε ότι σε αυτό θα στηριχτεί. Της είπα χαρακτηριστικά ότι δεν θεωρώ ότι το τζιν είναι της μόδας, για να μου απαντήσει ως μου άμροζε. “Τι θα πει είναι της μόδας; Τη μόδα την ορίζουμε πρώτα εμείς και μετά η εποχή. Το τζιν το λατρεύω, προσαρμόζεται σε κάθε στυλ και φοριέται κυριολεκτικά κάθε μέρα ανάλογα την περίσταση. Με τις κατάλληλες προσαρμογές στα διαφορετικά ερεθίσματα της κάθε σεζόν, επικρατεί, και είναι πάντα της μόδας”.

Εκεί στο σπίτι της, χάζευα για πρώτη φορά το video που είδες παραπάνω. Μου είχε μιλήσει για αυτό πριν μερικούς μήνες όταν της πρότεινα πρώτη φορά αυτή την συνέντευξη. Τότε μου είχε περιγράψει την ιδέα και ομολογώ ότι δεν πίστευα να δω ένα βίντεο που να βγάζει ένα άγριο, ελεύθερο πνεύμα. “Το no Thinkin σημαίνει αυτό ακριβώς. Ελευθερία, ανεμελιά, ξεγνοιασιά. Το motto μου είναι  #nothinkin-no worries-no drama”.

 

Μοιάζει σίγουρα ιδανικό αυτό το σενάριο. Και σίγουρα είναι κάτι ταιριαστό να το ‘φορέσει’ σαν motto ένα brand που πράγματι λόγω είδους θυμίζει πιο ελεύθερες, πιο ανέμελες καταστάσεις. Το να φτάσει ως εδώ η Μιρκέτα μέσα σε δύο χρόνια, σίγουρα δεν ήταν τόσο ανέμελο. Αυτό που ξέρω είναι ότι ξεκίνησε φτιάχνοντας σορτσάκια, φούστες και παντελόνια. Πλέον, έχει το δικό της brand. Το μέλλον, τι επιφυλάσσει; “Στο άμεσο μέλλον μένω στο τζιν. Σορτσάκια, φούστες, παντελόνια, πουκάμισα, τζάκετ, φορέματα, κροπ, χαμός. Δεν ξέρω που θα σταματήσω. Θέλω να ξεκινήσω και κάποιες συνεργασίες με Έλληνες σχεδιαστές διαφορετικού είδους, οι οποίοι μπορούν να δημιουργήσουν πάνω στην “no Thinkin”, για αρχή στην καλοκαιρινή συλλογή ίσως να δούμε κάποια κορμάκια ξώπλατα πχ, μη με πιέζεις όμως δε μπορώ να πω άλλα”.

Την βλέπω να έχει ήδη προδιαγράψει τα επόμενα χρόνια και δεν μπορώ να μην παραπονεθώ εκ μέρους των ανδρών για την απουσία ανδρικής σειράς. “Το σκέφτομαι κι αυτό αλλά όχι στο άμεσο μέλλον”. Της λέω ότι το παν για έναν άνδρα στο τζιν που φοράει είναι να είναι άνετο, να του ταιριάζει και να αναδεικνύει το όποιο στιλ του. Η γυναίκα, τι ζητά από το τζιν της; “Το τζιν για μια γυναίκα πρέπει να αναδεικνύει τα κάλη της, δεν συμφωνεις; Πολλή ζήτηση έχουν τα ψηλόμεσα, τα οποία λατρεύω και κολακεύουν ένα γυναικείο κορμί. Επίσης προσθέτουν και λίγους πόντους στο μάτι οπότε καταλαβαίνεις πως εγώ, που δεν φημίζομαι για το ύψος μου, έχω βρει σε αυτά την καθημερινή μου στολή”.

 

Τα έχω δει να τα φορά η Μιρκέτα, τα έχω δει να τα φορούν φίλες μου. Ποιο είναι όμως το κοινό για τα no Thinkin, ποιες έχει εκείνη στο μυαλό της όταν σχεδιάζει; “Τα ρούχα μου απευθύνονται σε αυτές που τολμούν, κοινώς σε όλες τις γυναίκες του σήμερα”. Έπρεπε να περιμένω απάντηση τσιτάτο. Η μόνη ανησυχία που έχω για το συγκεκριμένο brand αλλά και κάθε brand το οποίο γεννάται σε αυτές τις συνθήκες, είναι το ποιο κενό έχει έρθει να καλύψει στην ελληνική αγορά. Υπάρχουν της λέω πάρα πολλοί Έλληνες δημιουργοί που φτιάχνουν ρούχα. “Και πολύ καλά κάνουν, γιατί η ελληνική αγορά έχει πολλά κενα, και σιγά σιγά ελπίζω πως θα τα καλύψουμε. Εσύ ψώνιζες ποτέ απο την ελληνική αγορά; Εγώ ποτέ. Θέλω να καλύψω την άνεση της καθημερινότητας, αυτό το ‘ξυπνάω το πρωί, βάζω ένα τζιν, ένα T-shirt, τα starakia μου, παίρνω κι ένα κάφε στο χέρι και έφυγα για την ρουτίνα μου”.

 

Αυτό με τη ρουτίνα με σκότωσε λίγο αλλά έχει δίκιο. Και φαντάζομαι ότι τη δική της ρουτίνα ήθελε να κάνει πιο όμορφη και ενδιαφέρουσα, χτίζοντας αυτό το brand. Την ρωτώ τι την έκανε να ασχοληθεί με τη μόδα. “Δεν πρόλαβα να το σκεφτώ πολύ για να το κάνω, οπότε δεν μπορώ να σου πω έναν λόγο για το γιατί. Άρχισα να μεταποιώ κάποια δικά μου τζιν, μετά κάποιων φίλων και μετά απλά έχασα τη μπάλα, για να μιλήσω και με πιο ανδρικούς όρους. Μου αρέσει όμως και για αυτό το έκανα, μου αρέσει η επαφή με το γυναικείο κοινό”.

Φεύγοντας από το σπίτι της, τη ρωτάω ποιο μοντέλο θα ήθελε ιδανικά να φορέσει τις δημιουργίες της για την επόμενη καμπάνια των no Thinkin. Κέρασμα, από εμάς. Μου ζήτησε την Irina Shayk γελώντας, της είπα ότι θα πάω σε κάτι πιο εύκολο και αποχώρησα ησύχως.

 

Exit mobile version