ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

Ο Σέρλοκ Χολμς μιλάει στο ΟΝΕΜΑΝ

Ο Μπένεντικτ Κάμπερμπατς βρέθηκε στην Αθήνα μαζί με την παραγωγό του “Sherlock”, Σου Βέρτσιου, λίγο πριν την πρεμιέρα της φοβερής σειράς στον OTE TV. Κι εμείς μιλήσαμε μαζί τους.

Δεν είναι μια σειρά σαν όλες τις άλλες, και ο ήρωάς της δεν είναι ένας χαρακτήρας σαν όλους τους άλλους. Το “Sherlock” έρχεται όχι σε σεζόν ατελείωτων επεισοδίων, αλλά με τρία επεισόδια 90 λεπτών τη φορά. Κοινώς, σα να βλέπεις μια ταινία τη βδομάδα, για τρεις βδομάδες τη σεζόν. Κι ο νέος αυτός Σέρλοκ Χολμς ζει στο σήμερα.

Η παρουσία των νέων μέσων είναι διαρκής. Μηνύματα, google maps, τουίτερ, μπλογκς, όλο το σήμερα είναι δεμένο στο DNA αυτής της σύγχρονης εκδοχής του διάσημου λογοτεχνικού ήρωα του Άρθουρ Κόναν Ντόιλ, όμως με την πυρήνα των χαρακτήρων να παραμένει πιστός στην παράδοση.

Τη σειρά υπογράφει ο Στίβεν Μόφατ, ο άνθρωπος που τρέχει παράλληλα και τον θρυλικό “Doctor Who”, ενώ στον απαιτητικό ρόλο ενός Σέρλοκ που έχει στοιχεία του τότε αλλά και του τώρα, είναι ο Μπένεντικτ Κάμπερμπατς, ο ραγδαία ανερχόμενος σταρ με το απίστευτα κουλ όνομα, τον οποίον μάλιστα θα δούμε ως κακό στο νέο “Star Trek Into Darkness” που βγαίνει σε λίγες βδομάδες στις ελληνικές αίθουσες.

Ο Κάμπερμπατς βρέθηκε στην Αθήνα μαζί με την παραγωγό της σειράς, Σου Βέρτσιου (η οποία στο παλμαρέ της έχει διάφορες διάσημες κωμωδίες, από το “Mr Bean” μέχρι το σπουδαίο “Coupling”, επίσης του Στίβεν Μόφατ), ώστε να παραστούν στην πρεμιέρα του πρώτου επεισοδίου της σειράς που διοργάνωσε ο ΟΤΕ TV στο Σινέ Φιλοθέη.

Και ενόψει την προβολής του πρώτου κύκλου του “Sherlock” από τη συχνότητα του OTE TV από την ερχόμενη Δευτέρα, μιλήσαμε και με τους δύο τους, για την ουσία του ποιος είναι ο Σέρλοκ Χολμς, για τη σχέση της σειράς με ένα μανιώδες ιντερνετικό fanbase, και για το πώς είναι κάθε δουλειά σου να εμπνέει την επόμενη.

Πώς ξεκίνησε η εμπλοκή σας με το “Sherlock”;

Σου: Με τον Στίβεν Μόφατ, που είναι σύζυγός μου, και τον Μαρκ Γκάτις. Στο τρένο για το Κάρντιφ, όσο έκαναν το “Doctor Who”, συζητούσαν τι θα μπορούσαν να κάνουν αν δεν έκαναν το “Doctor Who“. Και πάντα μιλούσαν για τον Σέρλοκ Χολμς. Έλεγαν πως κάποια στιγμή κάποιος θα έκανε μια σύγχρονη εκδοχή και πως έπρεπε να είναι εκείνοι. Ο Στίβεν ερχόταν σπίτι κι έλεγε πως το συζητούσαν και τον στήριζα, του έλεγα πως μπορούσε να το κάνει. Όταν ήρθε η ώρα ήταν το ευκολότερο σενάριο που έχει πουληθεί στο BBC. Απλά κάναμε την παρουσίαση και το αγόρασαν κατευθείαν.

Ο Στίβεν Μόφατ εμπλέκεται στο “Doctor Who”, που είναι μια νέα εκδοχή ενός πολύ παλιού χαρακτήρα, έχει κάνει μια μοντέρνα εκδοχή του “Jekyll”, και φυσικά το “Sherlock”. Τι είναι αυτό που τον κάνει τόσο καλό στο να επανεφευρίσκει χαρακτήρες για το μοντέρνο κοινό;

Μπένεντικτ: Ότι τους λατρεύει, αυτούς και το υλικό προέλευσης. Και αυτή του η ευλάβεια έρχεται μαζί με μεγάλη εφευρετικότητα, την οποία κοσμεί με την ευφυή του γραφή, την σπουδαία κωμωδία, τις βαθείς σχέσεις και το προσγειωμένο δράμα που ξέρει να γράφει την ίδια στιγμή. Είναι ένας πολύ διεγερτικός συνδυασμός, να έχεις κάποιον που να μπορεί να χειριστεί κάτι με φροντίδα αλλά να μην είναι υπερβολικά προσεκτικός απέναντί του. Γιατί τότε μπορείς–

[χτυπάει ένα τηλέφωνο]

Σου: Ωχ, το δικό μου πρέπει να είναι.

Μπένεντικτ: Μπορεί να είναι ο Στίβεν.

Σου: Να ρωτήσουμε κι αυτόν!

Η πρώτη σας επαφή με τον Σέρλοκ Χολμς ποια ήταν;

Σου: Με αυτόν; [δείχνει τον Κάμπερμπατς]

Με τον λογοτεχνικό, κατά προτίμηση!

Σου: [γελάει] Δεν είμαι αχόρταγη αναγνώστρια των βιβλίων, ο Μπένεντικτ έχει διαβάσει περισσότερα από μένα.

Μπένεντικτ: Τα έχω διαβάσει όλα.

Ακόμα και πριν τη σειρά;

Μπένεκτικτ: Όχι. Δηλαδήηηη… Ε, τα περισσότερα πριν, ναι. Αλλά όχι με καμιά λατρεία ή νοσταλγική ανάμνηση. Ποτέ δεν ήμουν παθιασμένος ως παιδί και απλά τα προσπέρασα. Δεν ήμουν από αυτούς που διάβαζαν και ήξεραν τα πάντα για τον “Άρχοντα των Δαχτυλιδιών” ας πούμε. Συμπτωματικά είχα διαβάσει το “Χόμπιτ” τότε που διάβασα και τα περισσότερα Σέρλοκ Χολμς.

Θυμάμαι να βλέπω κάποια επεισόδια της σειράς των ‘80s με τον Τζέρεμι Μπρετ. Είχε επίδραση πάνω μου, αλλά μανιωδώς άρχισα να ασχολούμαι όταν συνδέθηκα κι εγώ με τη σειρά. Κι αντί να ανατρέξω σε κάποια άλλη εκδοχή, διάβασα κατευθείαν τα βιβλία για να φτάσω στην ουσία του χαρακτήρα. Είναι φανταστικό πατρόν για τον χαρακτήρα γιατί είναι γραμμένα από τον Δρ. Ουώτσον ο οποίος παρά τις κατηγορίες, παρατηρεί πολλά πράγματα. Σίγουρα καταλαβαίνει τον χαρακτήρα του Σέρλοκ, την ατμόσφαιρα, τη φυσιολογία, το ευμετάβλητο μυαλό του, τις αιώνιες ψυχολογικές ταλαντεύσεις του.  Τις εξαρτήσεις του, τους εφήμερους εφησυχασμούς, την αδράνειά του, το πικρόχολο γέλιο του, την εγρήγορσή του, τη δυσάρεστη πλευρά του, την ευχάριστη πλευρά του. Έχει πολλά να παρατηρήσεις. Οπότε ήταν η τέλεια δυνατή έρευνα για μένα.

Πριν από αυτό θυμάμαι απλά να βλέπω τον Τζέρεμι Μπρεντ στο σπίτι όταν ήμουν μικρός και τη μητέρα μου να λέει πως τον ξέρει. Ήταν ηθοποιός κι εκείνη και τον γνώριζε προσωπικά. Οπότε θα έλεγα πως έχω μεγαλύτερη σύνδεση λόγω της μητέρας μου, παρά διαβάζοντας τις ίδιες τις ιστορίες.

Μιλώντας για την εκδοχή του Μπρεντ, υπάρχουν τόσες πολλές ενσαρκώσεις του Σέρλοκ–

Σου: Νομίζω 70;

Μπένεντικτ: Νομίζω ο Ρόμπερτ Ντάουνι Τζούνιορ ήταν ο 75ος. Θέλω να πω, είναι πολλοί. Είναι στο βιβλίο Γκίνες. ΝΟΜΙΖΩ. [λέει τη λέξη φωνάζοντας ενώ σκύβει προς το κινητό που ηχογραφούσε τη συνομιλία.] Το λέω για τον Μαρκ. Αυτός μου το είπε. Αλλά ναι, πρέπει να είναι ο πιο πολυερμηνευμένος χαρακτήρας που υπάρχει.

Πώς το προσεγγίζεις όταν υπάρχουν τόσες εκδοχές; Πώς βάζεις τη δική σου σφραγίδα;

Μπένεντικτ: Είναι σαν τον Άμλετ, δηλαδή απλά εμπιστεύεσαι το ότι για να υπάρχει τόσες φορές, θα πει πως όλοι οι ηθοποιοί έφεραν κάτι καινούριο. Πως υπάρχει χώρος κάθε φορά για κάτι διαφορετικό. Κι ό,τι κι αν είδαν σε εμένα… Επίσης προφανώς είναι διαφορετικό το πλαίσιο αυτή τη φορά επειδή η ιστορία διαδραματίζεται στο σήμερα.

Αλλά δε θα μπορούσε να έχει δουλέψει αν δεν έφερνες κάτι συγκεκριμένο στο ρόλο.

Μπένεντικτ: Όχι.

Σου: Αλλά δε μπορείς να το φοβάσαι, έτσι δεν είναι;

Μπένεντικτ: Ναι, πρέπει να είσαι όσο τολμηρό είναι το σενάριο. Πρέπει να πάρεις μια οριστική απόφαση. Και ξέρεις, τονικά καθοδηγήθηκα τέλεια από τους τρεις τους. Από την Σου που τρέχει τη σειρά, κι από τον Στίβεν και τον Μαρκ από τους οποίους εξαρχής προήλθε. Επίσης από τον Πολ Μαγκάιγκαν, τον σκηνοθέτη που εδραίωση το οπτικό στυλ. Και φυσικά το υπόλοιπο καστ που παίζουμε μαζί. Τον Μάρτιν… και… και… [σκαλώνει, σηκώνει το κεφάλι και χαμογελάει] Μόνο τον Μάρτιν, βασικά. Δεν υπάρχει απολύτως κανείς άλλος στη σειρά! [γελάει] Συγγνώμη, ήμουν σε διακοπές.

Σου: Όλη η παρέα είναι σημαντική.

Μπένεντικτ: Ναι. Και πρέπει να είσαι άφοβος και εφευρετικός, σαν τα σενάρια.

Σου: Και έχουν πολλή δουλειά τα σενάρια, δε μπορείς απλά να βασιστείς στο πόσο καλή ήταν η αρχική ιστορία.

Ποια από τις 6 ιστορίες που διασκευάσατε ως τώρα ήταν η δυσκολότερη;

Σου: Πιθανότατα το “Σκυλί των Μπάσκερβιλ”; Ο Μαρκ το “Σκυλί” το έλεγε σκύλα.

Μπένεντικτ: Είναι μια τρομερά δύσκολη ιστορία να διασκευάσεις επειδή–

Σου: Δεν βγάζει και πολύ νόημα! [γελάει]

Μπένεντικτ: Κι επίσης ο Χολμς είναι απών για τα δύο τρίτα της ιστορίας και μετά απλά εμφανίζεται μεταμφιεσμένος στο νεκροτομείο, τους λέει “γιούυυ χουυυυ”.

Σου: Το οποίο δεν είναι κάτι που μπορείς να κάνεις σε μια σειρά που λέγεται “Σέρλοκ”!

Μπένεντικτ: Ναι, όχι. Οπότε ήταν δύσκολο να τον στριμώξουμε στην ιστορία παρέα με τον Ουώτσον από την αρχή. Αλλά πώς να διασκευάσεις κάτι που είναι αγνός γοτθικός τρόμος! Είναι ένα τερατώδες σκυλί… Δεν ξέρω, πολλή ευθύνη.

Το φορμάτ της σειράς πώς προέκυψε; Με τις σεζόν τριών επεισοδίων που το καθένα είναι–

Σου: Ενενηντάρι, ε; Ναι, αρχικά θα ήταν ωριαία. Αλλά γυρίσαμε τον πιλότο και τους άρεσε πολύ οπότε συνειδητοποίησαν πως μπορεί να είναι μεγαλύτερο τηλεοπτικό event με τα ενενηντάρια. Οπότε συνεχίσαμε έτσι. Και τρία τη φορά μοιάζει να είναι ακριβώς όσο μπορούμε να πετύχουμε δεδομένης της μικρής διαθεσιμότητας του καστ. Υποθέτω το BBC θα ήθελε περισσότερα αν μπορούσαμε να κάνουμε περισσότερα. Αλλά χρειάζονται κάπου τέσσερις μήνες ακόμα και γι’αυτά τα τρία.

Και δεν υπάρχουν και περιττά επεισόδια έτσι. Εννοώ υπάρχουν procedurals σαν το “Elementary” που έχει μια διαφορετική προσέγγιση…

Μπένεντικτ: Ναι.

Αλλά μπορείς να πετάξεις τη μισή σεζόν…

Σου: Ναι.

Μπένεντικτ: Σωστά, κάθε δευτερόλεπτο μετράει με αυτά, υποθέτω. Και χτίζουμε μια δική μας μυθολογία, και οι ιστορίες που απλώνονται σε όλη τη σεζόν είναι πλουσιότερες έτσι.

Σου: Και αποφεύγουμε και το “δύσκολο τέταρτο επεισόδιο”. Τα τέταρτα επεισόδια πάντα με δυσκολεύουν.

Μπένεντικτ: Αλλά ναι, έχεις δίκιο, το δικό μας δεν είναι procedural και γι’αυτό είμαι πολύ ευγνώμων. Όχι απλά επειδή μας απελευθερώνει να κάνουμε και κάτι άλλο εκτός από ΑΥΤΟ ΜΟΝΟ για 9 μήνες το χρόνο. Αλλά κι επειδή σημαίνει πως η ποιότητα είναι κάπως πιο εξασφαλισμένη. Όχι απόλυτα εξασφαλισμένη φυσικά, αλλά ξέρεις, υπάρχει ένα στοιχείο… Υπάρχει ένα μεγαλύτερο focus στον κόσμο που χτίζεις, στο χρονικό διάστημα που το κάνεις.

Σας εξέπληξε το πόσο φανατικό κοινό συγκέντρωσε τόσο γρήγορα η σειρά;

Σου: Ναι, πάρα πολύ.

Μπένεντικτ: [κοιτάζει γελώντας] “Εξηγήστε το!”

Ναι, εξηγήστε το!

Μπένεντικτ: [γελάει] Δεν μπορούμε. Είναι σίγουρα ένας εμβληματικός χαρακτήρας και βοηθάει το ότι χρησιμοποιούμε κάποια στοιχεία πιο σύγχρονα, που έχουν να κάνουν με το πώς τα μοντέρνα fanbases εξελίσσονται τόσο γρήγορα, με την ταχύτητα του φωτός ή τελοσπάντων με την ταχύτητα της σύνδεσης του ίντερνετ. Αυτό συνέβη τη νύχτα που κάναμε πρεμιέρα στο BBC στην Αγγλία.

Βοηθάει ότι χρησιμοποιεί τα social media. Έχει μπλογκ, όχι ημερολόγιο. Υπάρχει κάτι άμεσο στον τρόπο που χρησιμοποιεί την τεχνολογία. Έχεις έτσι μια εκμοντερνισμένη μυθολογία, βασισμένη σε ένα πλαίσιο όμοιο με αυτό που χρησιμοποιούν και οι φανς. Όσο για τα fan art που υπάρχουν, είναι ίσως επειδή κάνουμε μόνο τρία επεισόδια τη φορά και υπάρχει ενάμισης χρόνο κενό κάθε φορά, οπότε τι να πω… βαριούνται και κάνουν όλα αυτά τα περίεργα… έχω δει εικόνες με τον Σέρλοκ να κάνει σεξ στο διάστημα. Και λες ΟΚ, ωραία, πραγματικά δεν έκανες κάτι άλλο αυτό τον ενάμιση χρόνο! [γελάει] Αλλά όχι, έχουμε πολύ ταλαντούχους φανς. Γιατί μας καταλαβαίνουν. Υπάρχει ένας βαθμός στον οποίο αγγίζεται η υπερβολή–

Το μισό tumblr είναι–

Μπένεντικτ: …αφιερωμένο στον Σέρλοκ Χολμς;

Ναι, είσαι κάτι σαν ροκ σταρ της εποχής του tumblr, μαζί ξερωγώ με τον Τομ Χίντλστον;

[γελάνε]

Μπένεντικτ: Ναι… λυπάμαι γι’αυτό, κόσμε. Αλλά ξέρεις…

Σου: Εμείς πιστεύαμε πως θα ήμασταν απλά μια μικρή, ωραία, cult σειρά…

Μπένεντικτ: Ναι, λόγω της εμβληματικότητας του ήρωα. Αλλά αυτό που έγινε μπορώ να το εξηγήσω μόνο με τέτοιες θεωρίες της στιγμής. Ότι δηλαδή έχει να κάνει με τα social media. Ότι βοηθάει που οι φανς χρησιμοποιούν τα ίδια εργαλεία που χρησιμοποιεί κι εκείνος. Οι άνθρωποι έχουν έτσι ένα μεγαλύτερο, πιο κοινό ενδιαφέρον, άμεσα και γρήγορα. Υπάρχει αυτή η ‘OMG LOL’ θέρμη γύρω από τη σειρά, όλες οι συγκινήσεις… all the feels θα έπρεπε να πω μάλλον, ε;

Ναι, ναι, all the feels.

Μπένεντικτ: Νομίζω βγάζει νόημα που κόσμος ένιωσε πως ανήκει σε μια κοινότητα γύρω από αυτό τον χαρακτήρα. Κι αυτό είναι φανταστικό. Κι επίσης λατρεύω τους φανς που απλά περιμένουν το νέο επεισόδιο μια Κυριακή βράδυ στην τηλεόραση, ελπίζω με νέα επεισόδια ως το τέλος του 2013. Αυτό θέλω. Όλες τις γενιές. Και τον κόσμο που δε δίνει μία για τους υπολογιστές ή δεν έχουν καν ίντερνετ, όσο και εκείνους που θα τουητάρουν τη γνώμη τους για το νέο κασκόλ που φοράω στη σειρά. Θέλω όλοι να το απολαμβάνουν. Υπάρχει κάτι που καλεί ανθρώπους διαφορετικών γενεών, έτσι δεν είναι; Όπου γιαγιάδες κάθονται και βλέπουν τη σειρά με τα εγγόνια τους.

Σου: Γι’αυτό πήγε τόσο καλά όταν έκανε πρεμιέρα στην Αγγλία. Κόσμος έλεγε πως είναι το κατεξοχήν πράγμα που βλέπει με τα έφηβα παιδιά τους. Ξέρεις, οικογένεια που κάθονται και βλέπουν μαζί τηλεόραση ξανά. Όπως συμβαίνει με το “Doctor Who”.

Μπένεντικτ: Ναι, αφορά κόσμο με σκοτεινή, εκλεπτυσμένη αισθητική, αλλά και παιδιά. Το λατρεύω αυτό. Έχεις διαφορετικές γενιές ανθρώπων να κοιτάζουν με γουρλωμένα μάτια, οπότε ξέρεις πως έχεις κάνει κάτι σωστά. Και παραμένοντας πιστοί στα βιβλία. Αντηχούν στο κοινό είτε είναι ενήλικες που διαβάζουν τις ιστορίες στα παιδιά τους, είτε ανακαλύπτοντάς τα ξανά μετά από χρόνια ή απλά παιδιά που τα διαβάζουν για πρώτη φορά. Με ενθουσίασε που κόσμος πήγαινε σε βιβλιοπωλεία για να αγοράσει τα βιβλία. Για να διαβάσει τις λέξεις του Άρθουρ Κόναν Ντόιλ. Κάναμε καλά τη δουλειά μας, είμαι πολύ χαρούμενος γι’αυτό.

Ο Σέρλοκ σου έχει αφήσει κάποιο χαρακτηριστικό;

Μπένεντικτ: Η μητέρα μου λέει πως έχει γίνει ανυπόμονος! Μάλλον έχει δίκιο, ο Σέρλοκ πάντα βιάζεται. Μερικές φορές σε καταστροφικό βαθμό. Αλλά θα ήθελα να πάρω από αυτόν και το focus του, τον τρόπο που εστιάζει στις λεπτομέρειες, την πειθαρχία του. Κάποιες φορές νιώθω πως αυτός ο χαρακτήρας είναι σα να λύνω ένα σταυρόλεξο τη μέρα. Το μυαλό μου μεγαλώνει, η μνήμη μου ακονίζεται. Σα να γυμνάζομαι νοητικά. Αυτό παίρνω από αυτόν.

Πώς είναι κάθε φορά που σου έρχεται ένα νέο σενάριο;

Μπένεντικτ: Πάντα τα περιμένω εναγωνίως και όταν τα λαμβάνουμε ανταλλάζουμε μηνύματα με τον Μάρτιν. Είναι σαν Χριστούγεννα. Γιατί ξέρεις, είμαστε κι εμείς όσο φανς της σειράς είναι… [κάνει νεύμα προς το κινητό] αυτοί οι άνθρωποι… είπε κοιτώντας ένα τηλέφωνο. [γελάει]

Σου: Είμαστε όλοι πολύ παθιασμένοι με τη σειρά, ναι.

Μπένεντικτ: Και αν σκεφτείς και το βαθμό αναγνωρισιμότητας που έφερε σε όλους μας, σε εμένα, στον Μάρτιν… Δε γίνεται να μετανιώνεις τίποτα, είμαι απόλυτα περήφανος.

Κι έχεις κάνει τώρα Σέρλοκ Χολμς, Σταρ Τρεκ και Τόλκιν…

Μπένεντικτ: Μια τέλεια geek καταιγίδα! Δεν ήταν προφανώς κάτι σχεδιασμένο, απλά ο Πίτερ Τζάκσον ήταν φαν του “Sherlock” γιατί είναι geek, κι έτσι είμαστε στις ταινίες κι ο Μάρτιν κι εγώ. Επίσης κι ο Τζέι Τζέι Έιμπραμς ήταν μεγάλος φαν της σειράς. Όταν είχε πανικοβληθεί για το ποιος διάβολος θα έπαιζε αυτό τον χαρακτήρα στο νέο “Σταρ Τρεκ”, ο Λίντελοφ του λέει “τι λες γι’αυτόν”, κι ο Τζέι Τζέι συνέχιζε πανικόβλητος “Δεν ξέρω, χρειάζομαι κάποιον νέο, κάποιον σύγχρονο, κάποιον σκοτεινό, κάποιον που να κάνει πολλά, να κάνει πολλά!” [ο Κάμπερμπατς κανει τέλεια τη νευρική, πανικόβλητη φωνή του Έιμπραμς] Οπότε ο Ντέιμον του λέει “ναι… αυτόν;”

Οπότε ναι, χρωστάω όλα αυτά στο “Sherlock” αλλά χρωστάω το “Sherlock” στον Τζο Ράιτ, γιατί έβλεπαν την “Εξιλέωση” μια φορά [δείχνει τη Σου] και ο Στίβεν περιέγραφε πώς ήθελε να μοιάζει αυτός που έψαχναν για τον Σέρλοκ, και η Σου με δείχνει στην οθόνη και του λέει “τι, εννοείς αυτό τον τύπο;” Οπότε υποθέτω έτσι πάει, από κλαδί σε κλαδί.

Έτσι πήρες το ρόλο;

Μπένεντικτ: Ναι, φυσικά διάβασα και στην οντισιόν, δύο σκηνές νομίζω, αλλά ήταν κοινή απόφαση…

Σου: Ναι, και μάλιστα ήταν μια περίοδος που το BBC ήθελε να δίνουμε πάντα τρία ονόματα για υποψήφιους των ρόλων, ακόμα κι αν είχες κάποιον συγκεκριμένο στο μυαλό σου. Κι εμείς δεν ασχοληθήκαμε. Τους είπαμε απλά, αυτός θα είναι ο Σέρλοκ μας.

Μια τελευταία ερώτηση, για τη Σου.

Σου: Δε θα σου πω ποιος είναι ο επόμενος Doctor! [γελάει]

Κρίμα! Aλλά για το “Coupling” ήθελα να ρωτήσω, είναι από τις αγαπημένες μου κωμωδίες. Τι θυμάσαι από τότε;

Σου: Α, η τελευταία φορά που ήμουν στην Αθήνα ήταν όταν έκαναν το Ελληνικό “Coupling”, δεν το είδα ποτέ. Αλλά το φοβερό ξέρεις ποιο είναι; Ότι τη μητέρα του χαρακτήρα μου στο “Coupling” τον έπαιζε η μητέρα σου. [κοιτάζει τον Κάμπερμπατς]

Μπένεντικτ: Η μητέρα μου παίζει στο “Coupling”!

Σου: Ναι, η μητέρα της Σούζαν είναι η μητέρα του Μπένεντικτ. Κι αυτή ήταν η πρώτη φορά που γνωριστήκαμε, έτσι δεν είναι;

Μπένεντικτ: Ναι, στο στούντιο, στην ηχογράφηση, μετά. Και μετά τους γνώρισα όλους. Περίεργα έρχονται καμιά φορά, ε;

*Το “Sherlock” θα προβάλλεται κάθε Δευτέρα βράδυ στις 21.00 στο OTE Cinema 1 HD. Η πρεμιέρα είναι την ερχόμενη Δευτέρα 24 Ιουνίου.