Ο Χρήστος Βασιλόπουλος πυροβολεί το Χόλιγουντ από το Banshee
- 2 ΑΠΡ 2013
Θα σου εξηγήσω λίγο πώς λειτουργεί το πράγμα με τις αμερικάνικες σειρές και εμένα. Απέναντι και αριστερά μου, φάτσα, αν και μας χωρίζει ένα χώρισμα (προφανώς) κάθεται ο Θοδωρής Δημητρόπουλος. Κάθε φορά που τον ακούω να μιλάει ενθουσιασμένος για μια καινούργια σειρά, δεν του λέω τίποτα, πηγαίνω σπίτι και την κατεβάζω. Την τελευταία φορά που ενθουσιάστηκε ο Θοδωρής, μιλούσε για το Banshee. Το κατέβασα.
Στο 3ο-4ο λεπτό της σειράς που εμφανίζεται από το πουθενά, του έστειλα μέηλ που έγραφε με κεφαλαία γράμματα. “Δεν μου είπες ότι στο Banshee παίζει ο Χρήστος Βασιλόπουλος”. Δεν μου απάντησε ποτέ. Δεν έχει σημασία. Ο ηθοποιός που είδαμε σε ένα σωρό ελληνικά σήριαλ και εδώ και σχεδόν 4 χρόνια ψάχνει την τύχη του στο L.A. φαίνεται ότι την βρήκε. Με τον πιο ‘whaaaaaaaaaaaat?’ τρόπο που (δεν) θα μπορούσες να φανταστείς.
(εδώ εγώ, μοιράζομαι τη χαρά μου στο Twitter)
Ο Χρήστος παίζει στα 7 από τα 10 επεισόδια της πρώτης σεζόν του Banshee, στο ρόλο ενός Ουκρανού ‘κακού παιδιού’ που κυνηγάει τον πρωταγωνιστή της σειράς, που βγαίνει από την φυλακή και γίνεται σερίφης της κομητείας Banshee. Το αφεντικό του Χρήστου aka Όλεκ Βασιλόπουλου είναι ο Mr. Rabbit, o βασικός κακός της σειράς και θέλει νεκρό τον σερίφη-πρώην φυλακόβιο. Ε ρε τι γίνεται, δηλαδή.
Μυρίζοντας το φοβερό μομέντουμ, επικοινώνησα με τον Χρήστο και του ζήτησα να μιλήσουμε για τη σειρά, το ρόλο του εκεί και για τη ζωή στο L.A. Μιλήσαμε στις 9 το πρωί της προηγούμενης Πέμπτης για μένα στο Παγκράτι, στις 11 το βράδυ της προηγούμενης Τετάρτης για τον Χρήστο στο L.A. Όχι, δεν θα συνεχίσω με τις μικρές αδικίες της ζωής. Ας μιλήσει ο ίδιος:
Για το πώς προέκυψε το Banshee
“Το Βanshee ήρθε ξαφνικά. Έλαβα ένα email από μια casting director που συνεργάζεται με τον Greg Yaitanes (σ.σ. ο ελληνικής καταγωγής σκηνοθέτης της σειράς), είχαν δει τη δουλειά μου και ήθελαν να διαβάσω για έναν ρόλο. Η οντισιόν γινόταν στη Νέα Υόρκη κι έτσι έγραψα τον εαυτό μου σε tape, τους το έστειλα και μετά από 2 μέρες έκλεισα τον ρόλο”.
Για το πώς είναι να δουλεύεις στο σετ μιας αμερικάνικης σειράς
“Υπάρχει πολύ μεγάλη διαφορά στην οργάνωση. Στην Ελλάδα ένας άνθρωπος κάνει 5 πράγματα. Ο βοηθός σκηνοθέτη θα κρατήσει το μπουμ, την κλακέτα και με τα δαχτυλάκια του ποδιού του θα κάνει κάτι άλλο. Στην Αμερική, ένας άνθρωπος κάνει μία δουλειά. Είναι όλα πιο αποτελεσματικά.
Μπορεί να δουλέψεις 16 ώρες σε μια μέρα σε ένα τέτοιο σετ, αλλά έχεις τον βοηθό να σε κυνηγάει για το τι θα φας και τι θα πιεις, έχεις το δικό σου τρέιλερ, είναι σαν διακοπές η κατάσταση, τα πάντα σε slow motion. To απολαμβάνεις πια, κατάλαβες; Tο γεύεσαι και δεν θέλεις να τελειώσει. Λες ‘τι ζω, πού είμαι;'”.
(spoiler alert) Για την επική σκηνή που παίζει κάνα μισάωρο ξύλο με την πρωταγωνίστρια
“Κάνω 12 χρόνια τάε κβο ντο και τελευταία brazilian jiu jitsu. Για την συγκεκριμένη σκηνή δουλέψαμε 2 εβδομάδες. Ο καθαρός χρόνος της ήταν 5,5 λεπτά, χρόνος τεράστιος για ένα επεισόδιο. Η χορογραφία της σκηνής είχε γυριστεί από τους stunts (έχω έναν double σταρ που, βαμμένο και ντυμένο όπως εγώ) και πάνω σε αυτήν στηριχθήκαμε. Στη σκηνή, είμαι μόνο εγώ όμως”.
(εδώ με τον ‘διπλό’ του)
(κι εδώ με την συμπρωταγωνίστρια στα γυρίσματα)
Για το γκελ του Banshee στις Η.Π.Α.
“Η παρουσία του Alan Ball ως executive producer εγγυάται ότι το σήριαλ θα πάει καλά. Ήδη έχει σπάσει ρεκόρ προσδοκιών. Η πρώτη σεζόν του Banshee κοντράρει σήριαλ που είναι διπλάσιου μπάτζετ και φτασμένα. Το επεισόδιο 8 το είδαν 2 εκατομμύρια άνθρωποι στην πρώτη προβολή. Η τηλεόραση ανθεί αυτή τη στιγμή στις Η.Π.Α.”
Για τις σχέσεις του με το υπόλοιπο καστ
“Ο Antony Starr (σ.σ. ο κεντρικός ήρωας) είναι ένας πολύ cool Νεοζηλανδός, σέρφερ. Έγινα φίλος πιο πολύ με την Ivana (σ.σ. Milicevic), η οποία δουλεύει 17 χρόνια και έχει παίξει και στο Casino Royale. Τώρα την μαθαίνει περισσότερο ο κόσμος, μέσα από το Basnhee. Έκανα επίσης πολλή παρέα με τον Ben Cross (σ.σ. ο βασικός κακός της σειράς) ο οποίος έχει παίξει και στο Chariots of Fire. Τρελό άτομο, παίζει και τραγουδάει τζαζ με μια μπάντα και μένει μόνιμα στη Βουλγαρία”.
Για τη ζωή του στο L.A. μετά το Banshee
“Τον Ιούλιο κλείνω τέσσερα χρόνια εδώ. Τώρα είμαι σε λίγο περίεργη φάση. Είμαστε μετά το Banshee που το έχουν δει όλοι και αρχίζω να πηγαίνω σε οντισιόν, προσπαθώντας να βρω την επόμενη δουλειά. Όταν έχεις κάνει ήδη ένα σήριαλ με τρομερή τηλεθέαση και πάει για δεύτερη σεζόν, το βάρος είναι μεγάλο.
To Banshee είναι για μένα η καλύτερη στιγμή στην καριέρα μου. Το να έρθεις από την Ελλάδα και να παίζεις μετά από 3,5 χρόνια σε ένα σήριαλ με πολύ μεγάλα ονόματα είναι μεγάλη υπόθεση για μένα. Είμαι σε ένα σήριαλ που κοστίζει 35-40 εκατομμύρια δολάρια και είναι Χόλιγουντ. Το βλέπεις παντού αυτό. Στο σενάριο, τους ηθοποιούς, τους παραγωγούς, στα γυρίσματα”.
Για τη ζωή του στο L.A. πριν το Banshee
“Τον πρώτο χρόνο δεν έκανα τίποτα να απασχολήσω το μυαλό μου. Πήγαινα στα μαθήματά μου, γυμναστήριο και τίποτα άλλο. Επειδή είχα συνηθίσει να δουλεύω πολύ από την Ελλάδα, κι εδώ οι ρυθμοί ήταν 3-4 μήνες δουλειά και 8-9 μήνες off, δούλεψα γκαρσόν σε μια καφετέρια για 5 μήνες. Δούλευα επίσης πόρτα σε ένα μπαρ 2 φορές τη βδομάδα, όχι τόσο για το οικονομικό, αλλά να ξεκολλήσω λίγο από το σπίτι. Εδώ δεν πρέπει να περιμένεις πότε θα χτυπήσει το τηλέφωνο, γιατί αυτό σε κάνει απελπισμένο και σε τρελαίνει.
Όσο περνούσε ο καιρός, έκανα μία μικρού μήκους που πήγε στις Κάννες και δύο μεγάλες που πήγαν πολύ καλά (σ.σ. To The Survival Games και το Pleasure or Pain). Φεύγοντας απ’ την Ελλάδα μου έδωσα 3 χρόνια για να κλείσω μια δουλειά. Μέσα σε 3 χρόνια, έκανα αυτές τις ταινίες, μια καμπάνια της Harley Davidson, διαφημίσεις. Πλέον έχω δύο μάνατζερ και έναν ατζέντη”.
Για την τελευταία σεζόν του στην Ελλάδα
“Έφυγα μετά τη σεζόν 2008-09, που έκανα δύο σήριαλ και έπαιζα και στο θέατρο. Ήταν μια πολύ γεμάτη περίοδος για μένα οικονομικά και επαγγελματικά. Δεν ήμουν άνθρωπος που πριν παίξω στην τηλεόραση κυκλοφορούσα με σκαραβαίο και μετά με Πόρσε. Έμεινα με αυτά που είχα, έκανα τις επενδύσεις μου, δεν χρωστάω τίποτα και περνάω καλά με πολύ συγκεκριμένα πράγματα”.
Για αυτά που του λείπουν από εδώ
“Τα σουβλάκια, η μαμά μου, τα χειμερινά μπάνια με τον φίλο μου τον Θανάση Ευθυμιάδη. Επαγγελματικά όχι, δεν μου λείπει κάτι. Προς το παρόν, δεν σκέφτομαι να έρθω γιατί είμαστε σε πολύ κρίσιμη περίοδο. Προτιμώ να αργήσω να έρθω στην Ελλάδα και να ρολάρει εδώ το πράγμα. Όσο φεύγεις από το Λος Άντζελες, τόσο χάνεις ευκαιρίες που μπορεί να ξεφυτρώσουν από το πουθενά”.
Για τα λεφτά στο L.A.
“Καμία σχέση με την Ελλάδα. Ένας στάνταρ ηθοποιός στο L.A., όχι πολύ γνωστός, που απλά δουλεύει στην τηλεόραση, μπορεί να βγάλει άνετα 500.000 με 1 εκ. το χρόνο, δουλεύοντας 9-10 μήνες. Αυτό το πόσο που σου λέω είναι εφικτό, και μιλάμε για ηθοποιούς που δεν τους ξέρει κανένας. Το L.A. είναι για μένα το Μουντιάλ, η τελευταία πίστα του video game”
Για τους διάσημους που γνωρίζει
“Έχω γνωρίσει πάρα πολύ κόσμο, έχουμε πιει μπύρες με τον Benicio del Toro, έχω γνωρίσει τον Hugh Laurie στο Soho House, έναν πριβέ χώρο όπου μπαίνεις μόνο αν είσαι μέλος. Ευτυχώς, έχω έναν φίλο που δουλεύει εκεί”.
Για την επόμενη μεγάλη δουλειά πριν την επόμενη μεγάλη δουλειά
“Έχω ήδη γυρίσει το βίντεο κλιπ για το ‘I Need Your Love’ του Calvin Harris με την Ellie Goulding. Κάνω έναν τύπο που παλεύει με κάποιον άλλο. Δεν είναι ο πρωταγωνιστής, είναι απλά ένας χαρακτήρας”.
So what, Χρήστο; We will always have Banshee.