Είδαμε πρώτοι το νέο ‘Twilight Zone’ και ο χρόνος δεν έχει πια νόημα
- 2 ΑΠΡ 2019
Ο Jordan Peele ρώτησε τον Steven Yeun (The Walking Dead, Burning) αν θα σκεφτόταν να συμμετάσχει στο νέο ‘Twilight Zone’ μέσω προσωπικού μηνύματος στο Twitter και η απάντηση που πήρε ήταν ‘oh hell yeah!’. Η Sanaa Lathan (Love & Basketball, The Affair) άφησε κάτω το σενάριο και πήρε τον ατζέντη της τηλέφωνο για να αποδεχτεί αμέσως την πρόταση. Η Ginnifer Goodwin (Once Upon a Time, Big Love) έφτιαξε τη βαλίτσα της με το που επικοινώνησε μαζί της. Η DeWanda Wise (She’s Gotta Have It, Underground) έμαθε για την πρόταση λίγο πριν την αλλαγή του έτους κι έπρεπε να απαντήσει επιτόπου αλλιώς δεν θα έβγαζε έγκαιρα τη βίζα της. Είπε ναι χωρίς να έχει δει ούτε μια πρόταση από το σενάριό της και κατέθεσε την ίδια μέρα τα χαρτιά της.
Σύσσωμο το καστ που γνωρίσαμε από κοντά στο φετινό Paleyfest μαζί με τον Jordan Peele και τους υπόλοιπους παραγωγούς του νέου show που θα δούμε από την COSMOTE TV, έμοιαζε ευγνώμον που ήταν εξαρχής μέρος της συζήτησης.
Η επιστροφή της ‘Ζώνης του Λυκόφωτος’ θα ήταν από μόνη της δελεαστική για τους προσκεκλημένους ηθοποιούς. Μέσα στις σειρές που θα ονομάζαμε με ευκολία εμβληματικές, το ‘Twilight Zone’ βρίσκεται στην κορυφή τους. Ο Rod Serling, ως δημιουργός, παραγωγός και αφηγητής της σειράς, ανακάλυψε ότι η επιστημονική φαντασία και ο τρόμος μπορούσαν να γίνουν το τέλειο καμουφλάζ για να μιλήσει για τον αδύναμο και τον κυνηγημένο, χωρίς να τον πάρει στο κατόπι η λογοκρισία όπως είχε συμβεί με το προηγούμενό του ‘Playhouse 90’. Στο boom της τηλεόρασης στην μεταπολεμική Αμερική, τα μισά σχεδόν σπίτια της χώρας είχαν από μία συσκευή που αναπαρήγαγε εικόνες μιας ειδυλλιακής πραγματικότητας, αλλά στην εκπνοή της δεκαετίας τα μισάωρα επεισόδια του ‘Zone’ ηλέκτριζαν συνειδήσεις που μόλις είχαν εκτεθεί σε πολιτικό, αντιπολεμικό, φυλετικό σχολιασμό με επικάλυψη τα πιο σουρεάλ σκηνικά που (δεν) θα μπορούσαν να φανταστούν.
Όχι άδικα, η επιστροφή της σειράς από τα χέρια του Peele ήταν γροθιά στον αέρα για πολλούς από εμάς. Ο δημιουργός που προέρχεται από τα φανταστικά κωμικά σκετς του ‘Key & Peele’ σάρωσε με το ‘Get Out’ (το πιο επιτυχημένο εισπρακτικά πρωτότυπο σενάριο τρόμου όλων των εποχών) και εμείς γαντζωθήκαμε πάνω του γιατί νιώσαμε πως βρέθηκε μια φωνή που θα μπορούσε να εκπληρώσει τις απαιτήσεις του σύγχρονου, κορεσμένου από την παραδοσιακή απόδοση των φόβων μας στην οθόνη κοινού. Το σερί συνεχίζεται αυτή τη στιγμή σε όλον τον κόσμο με το δεύτερο φιλμ του, ‘Us’, που γέλασε με τον ανταγωνισμό του στα ταμεία πιο σατανικά κι απ’ τον στοιχειωτικό, μακρόσυρτο ρόγχο της Lupita Nyong’o στην ταινία. Η σκυτάλη του ‘Twilight Zone’ λοιπόν, ήταν κομμένη και ραμμένη στα μέτρα του Peele και των κοινωνικοπολιτικών ευαισθησιών του. Η παλιά ‘Ζώνη’ άλλωστε, μπορεί να ήταν οξυδερκής και άφοβη μπροστά στα μηνύματά της, ήταν όμως και ολόλευκη. Η συμβολή του Peele εδώ είναι μια ευκαιρία να δούμε τον χειρισμό της σειράς από έναν άνθρωπο που στο show του Serling θα ήταν το αντικείμενο του σχολιασμού, αντί ο συντονιστής της συζήτησης.
Στα τέσσερα πρώτα επεισόδια που μας παραχωρήθηκαν, η παρουσία του δημιουργού ως Αφηγητής μοιάζει γραμμένη στ’ αστέρια. Όπως θα διαβάσεις παρακάτω μέσα σε όσα μας είπε στο Paleyfest, αρχικά δεν ήθελε να αναλάβει τον ρόλο για να προστατεύσει τα επεισόδια από το κωμικό του προφίλ. Δεν έχει καμιά τέτοια ανάγκη όμως. Χωρίς να αντιγράφει το ανεπανάληπτο στιλ του Serling, ο Peele περνά μαζί με τους ήρωες κάθε επεισοδίου στη δική τους διάσταση και κρύβεται ύπουλα ανάμεσά τους. Η παρουσία του στο περιβάλλον τους δεν είναι ποτέ προφανής και γι’ αυτό οι επεμβάσεις του λειτουργούν σαν αναπάντεχη ένεση και για τον τηλεθεατή. Το βλέμμα του γυαλίζει, η ήπια φωνή του λειτουργεί ως ανησυχητική αντίθεση σε όσα αλλόκοτα βλέπεις να εκτυλίσσονται και η όψη παντογνώστη του είναι ιδανικά απόκοσμη.
Σε αντίθεση με τον αγαπημένο απόγονο του ‘Zone’, το ‘Black Mirror’, τα επεισόδια που είδαμε δεν έχουν διδακτικό τόνο, αν και σίγουρα, όπως συμβαίνει με τις πιο καθαρόαιμα ανθολογικές σειρές, δεν είναι όλα στο ίδιο επίπεδο. Και εννοείται πως καθένας από εμάς θα αποκτήσει το δικό του αγαπημένο. Η σφραγίδα του Peele όμως φαίνεται πρώτα από το καστ του και τις απρόσμενες επιλογές του.
Στο ‘The Comedian’, ίσως το πιο αδύναμο από τα τέσσερα επεισόδια, ο Kumail Nanjiani μπορεί να εξαφανίσει πράγματα από την πραγματικότητα αρκεί να τα συμπεριλάβει στο stand-up act του. Ο κωμικός είναι φοβερός ερμηνευτικά και συνοδεύεται και από έναν πολύ διαφορετικό Tracy Morgan πριν το ισχυρό φινάλε. Στο ‘Nightmare at 30,000 Feet’, την τρίτη εκδοχή του διάσημου ‘Nightmare at 20,000 Feet’ της ορίτζιναλ σειράς που μεταφέρθηκε ξανά στην Twilight Zone ταινία του 1983, ο Adam Scott υποδύεται έναν επιβάτη αεροπλάνου που μαθαίνει ότι η πτήση του θα πέσει από ένα podcast απ’ το μέλλον και προσπαθεί σε όλη τη διάρκεια του επεισοδίου να προειδοποιήσει το πλήρωμα και να αποτρέψει την πτώση. Δεν είναι η πρώτη απόπειρα του Scott σε πιο δραματικό ρόλο, είναι όμως η πρώτη φορά που το δράμα στήνεται πάνω του. Ο Scott ξέρει ακριβώς τι κάνει και, ανεξάρτητα από το τέλος του που υποπτεύομαι θα διχάσει, κάνει διασκεδαστικό τον πιο φρικτό σου εφιάλτη.
Στο ‘A Traveler’ που έρχεται από τον βετεράνο σεναριογράφο των ‘X-Files’ Glen Morgan, ο Steven Yeun υποδύεται τον ρόλο του γοητευτικού, μυστηριώδους ξένου με μπριγιαντίνη που έρχεται να πυροδοτήσει την πραγματικότητας μιας μικρής κοινότητας. Αλλού θα δινόταν σε κάποια αγγλοσαξονική φιγούρα. Εδώ o Yeun αποδεικνύει ξανά μετά το ‘Burning’, ότι μάλλον δεν υπάρχει κάτι που δεν μπορεί να κάνει.
Το πιο ‘Peele’ επεισόδιο όμως είναι αναμφισβήτητα το ‘Replay’. Η Sanaa Lathan παίζει μια μητέρα που πηγαίνει τον γιο της με αυτοκίνητο στο κολέγιο για την πρώτη του ημέρα και ανακαλύπτει στην πορεία πως η κάμερά τους μπορεί να γυρίσει τον χρόνο πίσω. Όταν οι δυο τους μοιάζουν να καταδιώκονται από έναν λευκό, ρατσιστή αστυνομικό, η Lathan προσπαθεί να χρησιμοποιήσει την κάμερα για να του ξεφύγουν αλλά το rewind δεν είναι τόσο απλό.
Τα συνεχόμενα ταξίδια στον χρόνο έχουν εξ ορισμού τους την επικινδυνότητα της βαρετής επανάληψης, αλλά οι καλύτερες δημιουργίες που τα επιστρατεύουν επενδύουν είτε στην αλλαγή μέσα στους χαρακτήρες που τα βιώνουν, είτε στην πρακτική αλλαγή πάνω στο ίδιο το time travel. Το ‘Replay’ επενδύει και στα δύο. Το τελευταίο μέρος του επεισοδίου θα κέρδιζε από μία λεπτότερη διαχείριση του θέματος – οι ήρωες παραλένε δυνατά τις σκέψεις τους – αλλά ο τρόπος που σου μεταδίδεται η απόγνωση της Lathan, με κάθε νέα πίστα και πιο σφοδρή, είναι μοναδική.
Αυτά και τα υπόλοιπα επεισόδια θα αρχίσεις να τα βλέπεις σε Α΄ προβολή στην COSMOTE TV, αρχικά με την πρεμιέρα διπλού επεισοδίου ταυτόχρονα στο COSMOTE CINEMA 4HD και στην υπηρεσία COSMOTE TV PLUS την Τετάρτη 3 Απριλίου στις 00.00, λίγο μετά την Αμερική, και στη συνέχεια από το Σάββατο 13 Απριλίου και κάθε Σάββατο.
Πριν όμως περάσεις στη Ζώνη του Λυκόφωτος, οπλίσου με τα εργαλεία που μοιράστηκαν μαζί μας ο Peele και οι υπόλοιποι συντελεστές στο Paleyfest. Αυτά είναι τα βασικά συστατικά της νέας διάστασης:
“YOU ARE NOW ENTERING THE TWILIGHT ZONE”
«Όχι, δεν ήθελα να είμαι ο αφηγητής. Είναι τρομοκρατικό να μπαίνεις στα παπούτσια ενός τόσο εμβληματικού τύπου. Είναι τόσο τεράστιος. Και έμπαινα στη θέση του τηλεθεατή. Έλεγα θα σκεφτούν, αυτός είναι ο Key ή ο Peele που βλέπω; [γέλια]. Μέρος του DNA της σειράς ήταν ο Rod, ένας τόσο σημαντικός παραγωγός της σειράς να την εκπροσωπεί και να είναι το πρόσωπό της. Στο τέλος όμως ένιωσα ότι θα ήταν σωστό και ήταν ξανά μία από αυτές τις περιπτώσεις όπου λες, για πόσο καιρό μπορώ να μάχομαι μια τέτοια ευκαιρία ζωής; Το έκανα και είναι τόσο τεράστια τιμή. Νιώθω ότι είμαι κι εγώ σε ένα επεισόδιο του ‘Twilight Zone’!» – Jordan Peele
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ REBOOT
«Αρχικά δεν ήταν ιδιαίτερα ελκυστικό, θα είμαι ειλικρινής. Γιατί να το κάνουμε αυτό στον εαυτό μας; Δεν είναι μια σειρά που μπορείς να επαναφέρεις και να το πάρεις ελαφρά. Για εμάς, τους παραγωγούς, πολλούς από τους ηθοποιούς και σύσσωμο το συνεργείο, είναι η καλύτερη σειρά όλων των εποχών. Τα βάλαμε κάτω πριν δυο χρόνια με τον Simon [Kinberg] και σκεφτήκαμε ότι είναι πολύ μεγάλο show για να το κάνεις reboot, αλλά σκεφτόμασταν – αν το κάναμε, πώς θα το κάναμε και γιατί; Ένα από τα πράγματα στα οποία επιστρέφαμε ήταν ότι το timing έμοιαζε σωστό γιατί μία από τις φράσεις που ακούς συχνά, σχεδόν εβδομαδιαία, είναι ‘νιώθω πως είμαι στο γαμημένο Twilight Zone’. Σκεφτήκαμε όλους τους τρόπους που θα μπορούσαμε να το κάνουμε λανθασμένα, στην πορεία το διασκεδάσαμε μιλώντας για πιθανούς τρόπους που θα μπορούσαμε να το κάνουμε σωστά, και ένα πράγμα στο οποίο καταλήξαμε είναι ότι η σειρά του Serling είχε σημασία. Ήταν μάστορας της παραβολής και μάστορας της αλληγορίας. Μιλούσε στο κοινό μέσα από την αφήγηση. Και οι ιστορίες είναι ίσως το πιο μεγάλο όπλο που έχουμε οι άνθρωποι εναντίον της βίας, του μίσους και όλων των φρικτών πραγμάτων που μπορεί να φέρει αυτός ο κόσμος. Και σίγουρα όλων των φρικτών πραγμάτων που έχουμε τώρα! Για κάποια, ο Serling ήταν 50 χρόνια νωρίς για να τα σχολιάσει. Οπότε σκεφτήκαμε πως αν δίναμε την προσοχή μας στο να τιμήσουμε τον Serling όσο καλύτερα μπορούσαμε, θα τιμούσαμε την κληρονομιά του και θα άξιζε τον κόπο. Στο τέλος της μέρας σκεφτήκαμε… αν μπορείς να κάνεις το ‘Twilight Zone’, γιατί να μην προσπαθήσεις να κάνεις το ‘Twilight Zone’;» – Jordan Peele
ΟΙ ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΤΗΣ 5ΗΣ ΔΙΑΣΤΑΣΗΣ
«Ο μεγαλύτερος κίνδυνος ήταν να μην απομακρυνθούμε αρκετά από το ορίτζιναλ, να κάνουμε την καραόκε εκδοχή του. Ένα αντίγραφο καρμπόν μιας σειράς που είδαμε πενήντα χρόνια πριν, ακόμα κι αν πολλές ιστορίες είναι τόσο σημαντικές σήμερα όσο ήταν και τότε. Αλλά θες να είσαι όσο τολμηρός, προκλητικός και όσο πρωτότυπος μπορείς. Αυτά δηλαδή που όλοι μας έχουμε μάθει να περιμένουμε από το ‘Twilight Zone’. Ο κίνδυνος, λοιπόν, ήταν να είμαστε πολύ παρόμοιοι με το ορίτζιναλ γιατί το κοιτάμε με δέος, και να μη νιώθουμε ότι για να το τιμήσουμε και να κάνουμε αυτά που πρόσταζε το ένστικτο του Rod – δηλαδή να σπάσει φράγματα, να πει νέες ιστορίες, να δημιουργήσει κάτι τόσο εξωφρενικό, ηχηρό και επικίνδυνο – δεν θα ταιριάζαμε στους πιο στάνταρντ τρόπους αφήγησης. Μακάρι όμως όπως το έκανε στη δική του στιγμή, να το κάνουμε κι εμείς στη δική μας. […] Στις συζητήσεις μας με τον Jordan σε σχέση με τους λόγους που πήρε τόσον καιρό, είναι γιατί νομίζω πως ο κόσμος είχε επιτακτική ανάγκη το ‘Twilight Zone’. Αν σας έλεγα 3-4 χρόνια πριν ότι ένας ριάλιτι σταρ θα ήταν ο ηγέτης του ελεύθερου κόσμου, θα λέγαμε “αυτό θα είναι κάποιο θεότρελο επεισόδιο του ‘Twilight Zone’”. Κι έπειτα ο Jordan και το ενδιαφέρον του για το πρότζεκτ άλλαξε τη συζήτηση με το CBS όσον αφορά τη σειρά και πώς μπορούμε να ξεπεράσουμε τα όρια. Αυτή η συνεργασία έγινε στην πορεία η μεγάλη μας οικογένεια και η προσπάθεια να μείνουμε πιστοί στην ουσία του και όχι σε κάθε γράμμα του αυτολεξεί». – Simon Kinberg (παραγωγός)
ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΤΗΣ 5ΗΣ ΔΙΑΣΤΑΣΗΣ
«Νομίζω ότι ένα από τα πράγματα που άνοιξαν την προοπτική της σειράς για μένα είναι ότι συνειδητοποίησα ότι ήταν χιουμορίστας. Το σκεφτόμαστε ως έναν μετρ του τρόμου και της επιστημονικής φαντασίας, αλλά έχει τέλειο τόνο για κωμωδία. Σκεπτόμενοι τον τόνο αυτό, βρήκαμε αυτό που αποκαλούμε ως ‘Serling blink’. Ένα από τα καλύτερα επεισόδια της σειράς, το ‘To Serve Man’, είναι ένα εκτεταμένο, αιχμηρό dad pun. Είναι μια τρομακτική ιστορία που εκτυλίσσεται μπροστά σου και είσαι εκεί μαζί της, αλλά εκ των υστέρων μετά από χρόνια σκέφτεσαι ότι ήταν ένα διασκεδαστικό αστείο, μια σάτιρα. Μας επέδειξε την ενέργεια της σειράς. Μην ξεχνάτε, η Ζώνη του Λυκόφωτος είναι ένα μέρος όπου τα πάντα μπορούν να συμβούν, οι δυνατότητες είναι όσο μεγάλες μπορεί να τις κάνει η φαντασία σου και, ακόμα κι όταν στην πιο ψυχοφθόρα μπορεί να γίνει, σου δίνει αίσθηση ψυχαγωγίας. Σου δίνει κάτι να συζητήσεις μέσα στην εβδομάδα σου. Νομίζω ότι η υποβόσκουσα θετικότητα που φέρνει το ‘Twilight Zone’ – ειδικά βλέποντάς το ως παιδί ο συνειρμός είναι ότι είναι τρομακτικό και περίπλοκο και φοβερά σοβαρό – προσφέρει ανακούφιση μέσω του ανατρεπτικού του χιούμορ για την ρουτίνα της πραγματικότητας που είναι συχνά καταθλιπτική, βασανιστική, τρελή». – Jordan Peele
ΟΙ ΕΠΙΒΑΤΕΣ
«Για εμάς, το καστ, η ευκαιρία ήταν συναρπαστική […] Είναι ένας συνδυασμός πραγμάτων – ότι παίζεις έναν χαρακτήρα για 2 εβδομάδες. Λες όλη την ιστορία σε 2 εβδομάδες, δεν δεσμεύεσαι για 4 μήνες για μία ταινία ή για όσους μήνες σου παίρνει να γυρίσεις μια σειρά ως μόνιμο μέλος του καστ. Και είναι μια πολύ καλή ιστορία με πολύ καλούς χαρακτήρες, και η ευκαιρία να κάνεις κάτι που έχει σημασία σε κοινωνικό επίπεδο. Πολλοί από εμάς θέλουμε να το έχουμε αυτό σε άλλες πλευρές της ζωής μας και είναι δύσκολο να το βρεις στο επαγγελματικό και το δημιουργικό κομμάτι. – Steven Yeun (ηθοποιός)
Δεν ξέρω για εσάς, αλλά διαλέγω τους ρόλους που είναι καλοί. Όταν διάβασα το σενάριο, ένιωθα το σασπένς σε όλη τη διάρκειά του και πήρα τον ατζέντη μου και του ζήτησα να αποδεχτεί αμέσως την πρόταση. Και έχω κάνει επιστημονική φαντασία κι ένα από τα πράγματα σχετικά με αυτήν και τον τρόμο είναι ότι συχνά φτιάχνουν χαρακτήρες πολύ τυποποιημένους. Ένα απ’ τα πράγματα που μου αρέσουν στις δουλειές του Jordan γενικότερα είναι ότι φτιάχνει ολοκληρωμένους χαρακτήρες, με σχηματισμένη γι’ αυτούς πλοκή. Νιώθω ότι με κάθε νέα ανακοίνωση κάποιου ηθοποιού έμενα έκπληκτη και νομίζω θα συνεχίσει αυτό ως μοτίβο. Θα δοθεί η ευκαιρία σε ανθρώπους να τεντώσουν τους μύες τους σε πράγματα που δεν έχουν ξανακάνει […] Είναι συναρπαστικός ο καιρός μας. Το κάνω για 20 χρόνια αυτό, είμαι 20 χρόνια στη βιομηχανία, και θυμάμαι όταν υπήρχαν 5 σαν εμάς. Κι όταν λέω εμάς εννοώ γυναίκες άλλου χρώματος. Το να ξέρω τώρα ότι έχουμε δημιουργούς όπως ο Jordan που χρησιμοποιούν πολυπολιτισμικά καστ στη σειρά αυτή, ή στο ‘Us’ που έχει σκίσει, με ενθουσιάζει». – Sanaa Lathan (ηθοποιός)
Η ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ
«Δεν μπορώ να μιλήσω [για τον Serling], αλλά νομίζω ότι θα ήταν απογοητευμένος σε σχέση με το πόσο παρόμοιες είναι οι εποχές μας και πόσο παρόμοια είναι τα ζητήματα που αντιμετωπίζουμε. Οι ιστορίες που έλεγε είχαν προφανώς τεράστια επίδραση και άλλαξαν τον κόσμο με τους τρόπους που μπορούσαν, αλλά νομίζω ότι θα ήταν κάπως εμβρόντητος μπροστά στην εποχή της Ζώνης του Λυκόφωτος που ζούμε. Αλλά θεωρώ πως το ένα πράγμα για το οποίο θα ένιωθε καλά είναι ότι τα ζητήματα της εποχής του που τότε δεν συζητούνταν πλέον συζητούνται. Αυτά που βρήκε τρόπο να βάλει μέσα στην αφήγησή μας απασχολούν ακόμα, αλλά τουλάχιστον τα κουβεντιάζουμε. Νομίζω επίσης ότι θα χαιρόταν για τις νέους χώρους όπου μπορεί να ζει πια η αφήγηση. Ήταν καινοτόμος και νομίζω ότι θα ενθουσιαζόταν που η τεχνολογία δεν σκοτώνει τις ιστορίες, αλλά δημιουργεί εκρήξεις τρόπων με τους οποίους μπορούμε να τις αφηγηθούμε σε διαφορετικά φορμάτ και μεγέθη, για διαφορετικά κοινά, και δεν χρειάζεται να φτάσουμε ένα παραδοσιακό, μαζικό κοινό κάποιου δικτύου. Μπορείς να απευθυνθείς πια σε ένα niche κοινό και, με διάφορους τρόπους, να είσαι τόσο επιδραστικός στην κουλτούρα όσο ένα show που παίζει 15 χρόνια στην ανοιχτή τηλεόραση». – Simon Kinberg (παραγωγός)
ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΧΡΗΣΙΜΟ ΤΟ TWILIGHT ZONE
«Ο κόσμος θέλει να αποδράσει. Οπότε αν μπορείς να προσφέρεις τη διαφυγή και την ίδια στιγμή να τους μιλήσεις και να πυροδοτήσεις συζητήσεις, τότε κερδίζεις την καλύτερη πλευρά κι από τους δύο κόσμους. Όταν κάνεις κήρυγμα στον κόσμο για τις θέσεις σου σε σχέση με τα κοινωνικά προβλήματα, τείνουν να κλείνονται στον εαυτό του γιατί τα έχουν ξανακούσει, είναι βαρετό και όταν τους μιλάς κατ’ αυτόν τον τρόπο υποθέτουν ότι τους πατρονάρεις. Όταν τους μιλάς με ψυχαγωγία, με γέλιο, με επευφημίες, με δάκρυα, με φοβέρες, αντιδρούν με το συναίσθημά τους. Και όταν το πετύχεις αυτό, είτε αντιλαμβάνονται τι επεξεργάζονται εκείνη τη στιγμή και τι θες να τους πεις είτε όχι, αργότερα θα έχουν τον χρόνο να σκεφτούν γιατί τους επηρέασε. Ποια εσωτερική αλήθεια έβγαλε τέτοια αντίδραση από μέσα μου; Οπότε είτε το σκέφτεσαι συνειδητά, είτε μπει αθόρυβα στα όνειρά σου, είτε επηρεάσει υποσυνείδητα τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζεις τους ανθρώπους ή πας στη δουλειά την επόμενη μέρα, αυτή είναι η δύναμη της ιστορίας. Ξέρετε, και η Βίβλος μια ιστορία είναι. Είναι υπεύθυνη για καταπληκτικά και απαίσια πράγματα εξίσου, αλλά η δύναμή της είναι αναμφισβήτητη. Γιατί είναι μια καλή ιστορία! Τα επεισόδια του ‘Twilight Zone’ που μελετήσαμε είχαν αυτό το υποβόσκον μήνυμα της αποδοχής, της αγάπης, της ένωσης, του φόβου ως εχθρό μας εάν τον αφήσουμε να υπαγορεύσει τις πράξεις μας». – Jordan Peele
***
H εμβληματική σειρά επιστημονικής φαντασίας The Twilight Zone, που έκανε για πρώτη φορά πρεμιέρα στην Αμερική το 1959, επιστρέφει με νέες ιστορίες και ανανεωμένο καστ, σε παραγωγή του βραβευμένου με OSCAR δημιουργού Jordan Peele (Get Out, BlacKkKlansman, Us) και του Simon Kinberg (The Martian, Logan, Fantastic Four). Η σειρά έρχεται σε Α΄ προβολή στην COSMOTE TV και θα κάνει πρεμιέρα με διπλό επεισόδιο ταυτόχρονα στο COSMOTE CINEMA 4HD και στην υπηρεσία COSMOTE TV PLUS την Τετάρτη 3 Απριλίου στις 00.00, λίγο μετά την Αμερική.
Από το Σάββατο 13 Απριλίου και κάθε Σάββατο, το The Twilight Zone θα προβάλλεται στο COSMOTE CINEMA 4HD στις 21.00. Αμέσως μετά την προβολή τους στο κανάλι, τα επεισόδια θα είναι διαθέσιμα on demand στην υπηρεσία COSMOTE TV PLUS.
ΚΙ ΑΛΛΟ TWILIGHT ZONE: