15 μοιραίες γυναίκες που μας κόλλησαν κάποτε στην τηλεόραση
Από τη Μυρτώ Αλικάκη ως Αναστασία στο 'Αναστασία' μέχρι την Ιωάννα Παππά ως Χριστίνα στο 'Κλείσε τα Μάτια', το ΟΝΕΜΑΝ τις θυμάται καρέ-καρέ.
- 11 ΔΕΚ 2013
Η ελληνική τηλεόραση έχει σταματήσει να έχει πλάκα εδώ και χρόνια. Μαζί με την πλάκα, τα σήριαλ έχουν αρχίσει να γίνονται είδος υπό εξαφάνιση και μαζί με τα σήριαλ, αφανίστηκαν και οι σέξι γυναίκες σε κομβικούς για τη δραματουργία (και τα μάτια μας) ρόλους.
Πόσο να παλέψει η εξαιρετική Ιωάννα Τριανταφυλλίδου στο ‘Μην Αρχίζεις τη Μουρμούρα’; Πόσο να κρατήσει ψηλά τη σημαία η Πηνελόπη Πλάκα στο ‘Με τα Παντελόνια Κάτω’; Τι να σου κάνει η πολλά υποσχόμενη rookie Ευαγγελία Συριοπούλου στο ‘Σπίτι της Έμμας’;
Οι εποχές που οι γυναίκες έβαζαν φωτιά καθημερινά στην prime time των ιδιωτικών καναλιών φαντάζουν ήδη μακρινές. Το ΟΝΕΜΑΝ κοιτάζει πίσω και φωνάζει “δεν ξεχνώ”. Δυστυχώς, δεν πιστεύουμε ότι “και πάλι με καιρούς, πάλι δικές μα θα ‘ναι”, αλλιώς θα το φωνάζαμε κι αυτό.
Η Μυρτώ ‘Αναστασία’ Αλικάκη
Ακόμη και η Ελευθερία Αρβανιτάκη που τραγούδησε το ομώνυμο άσμα της σειράς μας λείπει. Με ένα μπαράζ τολμηρών σκηνών που η ελληνική τηλεόραση δεν είχε δει να έρχονται, η Μυρτώ Αλικάκη ήταν ο Δούρειος Ίππος που έφερε στη συνείδηση των αθώων Ελλήνων ότι υπάρχουν κι άλλα τρίγωνα στην κοινωνία εκτός από αυτά του Πανοράματος.
Η Δήμητρα Ματσούκα στο ‘Είμαστε στον Αέρα’ και αλλού
Δεν υπάρχει σενάριο που να μπορεί να καλύψει το εξωγήινο σέξι που εκπέμπει η Δήμητρα Ματσούκα. Την ερωτευτήκαμε στο ‘Είμαστε στον Αέρα’, στο οποίο ποθούσε τον Ιεροκλή Μιχαηλίδη και πιστέψαμε βαθιά τη λαϊκή σοφία ‘ποτέ μη λες ποτέ’. Μας άγγιξε στο ‘Άγγιγμα Ψυχής’, μας έπεισε ως ερασιτέχνης λαϊκή τραγουδίστρια με τα κομπινεζόν της στο ‘Κάτι Τρέχει με τους Δίπλα’ και στο ‘Ξέχασέ Με’ του 2004, ξεχάσαμε το όνομά μας.
Αυτό το τελευταίο, η Δήμητρα θα μπορούσε να το καταφέρει ακόμα και σε μονοπλάνο του Αγγελόπουλου.
Η Ιωάννα Παππά. Σε αυτή τη ζωή
Αν υπήρχε Facebook το 2003, θα είχα φτιάξει επινοήσει την πιο φανταστική σελίδα λατρείας για την Ιωάννα Παππά και σήμερα θα είχα ένα απ’ τα πιο πολυπληθή (και λίγο γραφικά) group της Ελλάδας. Ήμουν ερωτευμένος με την Ιωάννα Παππά. Ιωάννα, ήμουν ερωτευμένος μαζί σου. Να το ξαναγράψω; Στο ‘Φεύγα’ της Μανίνας Ζουμπουλάκη και ειδικά στο ‘Κλείσε τα Μάτια’ του Παπακαλιάτη (που πάντα είχε τον τρόπο του με τα κορίτσια), η Ιωάννα έγινε huge μέσα μας. (Ιωάννα, δεν έχει αλλάξει τίποτα, promise).
Η Βίκυ Παπαδοπούλου του ‘Δυο Μέρες Μόνο’
Ο Χριστόφορος έκανε πάλι το θαύμα του. Στο ‘Δυο Μέρες Μόνο’ που μας σύστησε τη Βίκυ ως Σοφία, οι δυο τους έζησαν έναν ατελέσφορο έρωτα, με διακοπές και κακό timing. ΔΥΣΤΥΧΩΣ, από τότε έχουμε δει πολύ λιγότερη Βίκυ Παπαδοπούλου απ’ όσο θα θέλαμε (και θα έπρεπε).
Η Μαρία Ναυπλιώτου στην ‘Αίθουσα του Θρόνου’
Κι ας την έλεγαν Γλαύκη. Κι ας μην ήταν ‘Η Αίθουσα του Θρόνου’ η πιο fun σειρά για να παρακολουθήσει ένας έφηβος. Η Μαρία Ναυπλιώτου δικαιολογεί τα πάντα.
Η Άννα Μαρία Ερατώ Παπαχαραλάμπους
Το 1997 ήμουν 14. Τόσο ήταν (θεωρητικά) και η Ερατώ στους ‘Ψίθυρους Καρδιάς’. Νόμιζα ότι έχω ελπίδες. Την πρόλαβε ο Αντώνης Απόστολος Γκλέτσος. Την ξεπέρασα με την Παππά.
H Τζένη Μπότση στο ‘Σημάδι του Έρωτα’
Ακόμη διεξάγονται έρευνες για το πόσο σέξι θα μας φαινόταν η Τζένη Μπότση αν δεν ήταν τόσο bitchy στη σειρά που υπέγραφε ο Λευτέρης Καπώνης ως λαϊκή τραγουδίστρια που πρέπει πια να ζήσει στο χωριό. Οι έρευνες είναι άκαρπες μέχρι στιγμής. Σίγουρα, δεν σκεφτήκαμε οικογένεια και παιδιά μαζί της.
H Λίνα Σακκά στο ‘Για μια Γυναίκα και ένα Αυτοκίνητο’
Όποιος δεν έχει κάνει πονηρές σκέψεις με τη Λίνα Σακκά βλέποντας την ως Καίτη ανάμεσα στα δόντια του Επτάψυχου (Πάνος Μιχαλόπουλος) και τα χέρια του Ανδρέα (Γιώργος Χρανιώτης), να σηκώσει το χέρι αυτή τη στιγμή. Και τώρα, να περάσει έξω. (Ναι, η αναποφασιστικότητα της καθ’ όλη τη διάρκεια της σειράς την κατέστησε και άκρως σπαστική, αλλά εδώ θα μείνουμε στις θετικές εντυπώσεις.
H Μαρία Παπαλάμπρου στο ‘Κι οι Παντρεμένοι Έχουν Ψυχή’
Αυτός ο γ’ γυναικείος ρόλος που κόλλησε το παρατσούκλι ‘τίγρης’ στον Μάκη τον οδοντίατρο, αλλά και εμάς στις σκηνές που οι δυο τους μιλούσαν για σεξ και άλλα δαιμόνια. Η Νάνσυ, η νεαρή χορεύτρια. Αχ.
H Νικολέττα Καρρά στο 50-50
Η Μαρία, η παράνομη σχέση του Παύλου (aka Παυλίτου) στο ‘Πενήντα Πενήντα’, ήταν ένα κορίτσι που ήθελε να αποκατασταθεί. Δεν βρήκαμε ποτέ κάτι κακό με αυτό. Είμαστε υπέρ των δεσμεύσεων (με τη Νικολέττα).
Η Μαριλίτα Λαμπροπούλου στον ‘Εραστή Δυτικών Προαστίων’
Έστω, γι’ αυτό το μισό στριπτίζ της Λίζας.
H Παναγιώτα Βλαντή στα ‘Μαύρα Μεσάνυχτα’
Δεν είναι ότι την καψουρευτήκαμε ή πέταξαν μέσα μας οι πεταλούδες. Η παρουσία (και ο ρόλος) της Βλαντή στα ‘Μαύρα Μεσάνυχτα’ ήταν ηγετική-επιβλητική. Η Σιλβή δεν ήταν κοριτσίστικη, δεν ήταν πολύ εύθυμη (καθόλου δεν ήταν βασικά), αλλά (παρα)ήταν γυναίκα.
Η Χριστίνα Γουλιελμίνο στους ‘Αταίριαστους’
Εκεί που ως γυμνάστρια έδωσε πνοή σε μια σειρά που δεν ενθουσίασε τα πλήθη. Τι σημασία έχει; Η Χριστίνα να δίνει οδηγίες και όλα θα πάνε καλά.
Η Τζένη Ιωακειμίδου στο ‘Βότκα Πορτοκάλι’
Ήταν μια από τις μετανάστριες που αγαπήσαμε. Ήταν μια φιλότιμη Ουκρανή μπαργούμαν (σ.σ. τα χρώματα της και τα χαρακτηριστικά της Τζένης μας είχαν πείσει ότι το ‘Ιωακειμίδου’ δεν είναι το αληθινό της όνομα) που έμπλεξε με τον ποταπό λογιστή Κώστα Κόκλα. Ήταν αυτά τα χρόνια που θέλαμε όλοι να γίνουμε ποταποί λογιστές για να μας κοιτάξει μια τέτοια γυναίκα που βαρέθηκε τους macho άντρες. Ντα, γενικά.
Η Πηνελόπη Αναστασοπούλου στο ‘Big Bang’
Εκεί που η Πηνελόπη έβγαζε όλο τον αρρωστημένο της εαυτό στο γιο του επίσημου μνηστήρα της, Δημήτρη. Για την ακρίβεια, βλέπαμε τη σειρά περιμένοντας τις σκηνές που η Πηνελόπη θα εμβολίσει κάποιον άντρα στο κρεβάτι.