WOMEN

20 χρόνια Δέσποινα Βανδή

Ο έρωτας μας -την εποχή που πρωτοσυστηθήκαμε- ήταν άμεσος και κεραυνοβόλος. Δυο δεκαετίες μετά, της ανοίγουμε την πόρτα του Hall of Femme.

Κλείσε τα μάτια και θυμήσου την εποχή που πρωτοέσκασε στην πιάτσα η Δέσποινα Βανδή, ως σεξοταπεινή φοιτήτρια φιλοσοφικής από την Καβάλα. Πριν τις χιλιάδες συνεντεύξεις, τον Φοίβο, την κόντρα με την Βίσση, τον Ντέμη, τα παιδιά ή τα mail που δείχνουν αν έχει φωτοσοπιαστεί και πόσο. Με άλλα λόγια, πριν παραγνωριστούμε. Και τώρα, διάβασε παρακάτω.

 

Ντρέπομαι να το παραδεχτώ, αλλά η τελευταία φορά που είδα την Δέσποινα Βανδή ως γυναίκα (και όχι ως σελεμπριτουά, μάνα, σύζυγο του Ντέμη ή ένα συνδυασμό των τριών) ήταν όταν φόρεσε την μπλε της σχολική ποδιά και άρχισε να τραγουδάει το Κορίτσι Πράμα.

 

Όχι προφανώς επειδή οι στίχοι με συγκλόνισαν, αλλά επειδή ήταν το τελευταίο, εντελώς αταίριαστο για την ηλικία της, πράγμα που περίμενα από εκείνη.

Κατά τα άλλα, η τελευταία δεκαετία της σχέσης μας ήταν λίγο απογοητευτική.

20 χρόνια Δέσποινα Βανδή 

Εκείνη πάντως δηλώνει απολύτως ικανοποιημένη με τον εαυτό της, με μοναδικό πράγμα που θα έκανε διαφορετικά να είναι δυο παιδιά παραπάνω, ώστε να είχε τώρα τέσσερα.

 

Εμείς σεβόμαστε το γεγονός ότι επιμένει, στα 43 της, να κρατάει το κορμί της (με έμφαση τους κοιλιακούς) σε αξιοζήλευτη κατάσταση.

 

Αλλά πάντοτε έχουμε στο βάθος του μυαλού μας ότι κάποτε μας ‘ξεγέλασε’ με ένα (και 2 και 3) photoshop παραπάνω  από ότι θα έπρεπε.

Ακόμη και αν φέτος το καλοκαίρι απέδειξε ότι δεν το χρειάζεται, ποστάροντας φωτογραφίες όπως η συγκεκριμένη που βγαίνει από την πισίνα.

 

Ουσιαστικά το πρόβλημα είναι ότι η Βανδή και εμείς γνωριζόμαστε υπερβολικά καλά.

Ότι και οι δυο θυμόμαστε τα περασμένα μεγαλεία, τις ωραίες βραδιές που έχουμε περάσει βλέποντας την να κάνει τον κασκαντέρ προκειμένου να μας εντυπωσιάσει στην έναρξη του προγράμματος.

 

Ή την φοβερή και τρομερή ‘κόντρα’ με την Βίσση, με χάιλαιτ την δήλωση «Η Αννα Βίσση είναι 30 χρόνια στο τραγούδι και εγώ δεν είμαι ούτε 30 χρόνων». Και φυσικά την πληρωμένη ρελάνς από τον Καρβέλα που επισήμανε ότι «Εγώ πιστεύω ότι η κυρία Βανδή την κάνει την κυρία Βίσση καλύτερα από όλους».

Καθώς επίσης την διεθνή καριέρα (την εποχή του Come Along Now) και τα αφιερώματα των ξένων ΜΜΕ στο ζεύγος Νικολαίδη-Βανδή με χαρακτηρισμούς τύπου ‘Οι Έλληνες Μπέκαμ’.

 

Κάποιος κακεντρεχής θα μπορούσε να υποστηρίξει ότι απλά η Βανδή αποφάσισε να ζήσει τον μύθο της. Ότι πείστηκε κάπου στην πορεία ότι είναι η μεγάλη ποπ σταρ που μας αξίζει.

Στιλάτη, σέξι και χωρίς κανένα λόγο να αλλάξει τίποτα στο ρεπερτόριο ή στον τρόπο που μας αντιμετωπίζει.

 

Αλλά αυτό την αδικεί κατάφορα ως άνθρωπο. Βλέπεις πίσω από την εικόνα που έχουμε χτίσει για εκείνη (με την βοήθεια 150.000 εξωφύλλων σε εβδομαδιαία περιοδικά) η Δέσποινα είναι κατά γενική ομολογία εξαιρετική περίπτωση γυναίκας. Απλή, φιλική, αυτοσαρκαστική και φιλόξενη.

 

Ίσως απλά να πρέπει να κάνει κάτι ριζοσπαστικό για να μας αναθερμάνει το ενδιαφέρον.

Να μας κάνει να την ξαναδούμε όπως την εποχή που έβγαινε με το μαγιουδάκι της στα βιντεοκλίπ και σειόταν ο τόπος.

 

Προσωπικά, θα την συμβούλευα να πάρει ένα τηλέφωνο τον Terry Richardson.

 

Εκείνος θα ξέρει τι να κάνει για να σπάσει την politically correct αισθητική αρτιότητα με την οποία επιμένει να προσεγγίζει και να τσιμεντώνει την εικόνα της.

Γιατί η Βανδή, κατά βάθος, έχει το ταλέντο να εμπνέει εκείνο το είδους καψούρας που καταστρέφει άντρες και κλείνει σπίτια.

Όποιος αμφιβάλλει, ας δει ξανά τις σκηνές της ως μοιραία τραγουδιάρα στο Δυο Ξένοι.

Τότε, δεν βρέθηκε ψυχή να αμφισβητήσει το πόσο σέξι ήταν.