SKIMS/Vanessa Beecroft
HOT RIGHT NOW

Brooke Shields και Juliette Lewis ποζάρουν με τα νέα εσώρουχα της Kim Kardashian

Το πρώην supermodel και ηθοποιός και το it girl του Χόλιγουντ στα 90s είναι μόνο δύο από τις συνολικά 50 διάσημες και άσημες γυναίκες που πρωταγωνιστούν στη νέα καμπάνια για τα σουτιέν του brand SKIMS.

Τον περασμένο Απρίλιο, η Kim Kardashian επιστράτευσε για τις ανάγκες της νέας συλλογής εσωρούχων του lingerie brand της, SKIMS τέσσερις βετεράνους της Victoria’s Secret. Tις Tyra Banks και Heidi Klum από τα 90s και τις Alessandra Ambrosio και Candice Swanepoel από τα 00s, που φωτογραφήθηκαν μάλιστα μαζί για πρώτη φορά. 

Σήμερα, σχεδόν έξι μήνες μετά, η Kardashian προσκαλεί 50 διάσημες και άσημες γυναίκες για να διαφημίσει για πρώτη φορά τα σουτιέν της συλλογή της και από ό,τι φαίνεται, μάλλον πήρε το μάθημά της.

Ανάμεσα στις celebrities που πρωταγωνιστούν στην καμπάνια είναι και η Brooke Shields, που στα 57 της χρόνια παραμένει απλά πανέμορφη αλλά και η Juliette Lewis, που στα 49 της συνεχίζει να είναι σέξι με τον πάντα δικό της, rebellious τρόπο. 

«Νιώθω μεγάλη τιμή και ενθουσιασμό που συμμετέχω στην πρώτη καμπάνια σουτιέν της SKIMS.

Μπορώ ειλικρινά να πω πως με αυτά τα σουτιέν μπορούμε όλες να νιώθουμε αυτοπεποίθηση και άνεση», δήλωσε στο Instagram το πρώην supermodel και ηθοποιός που κέρδισε τεράστια αναγνωρισιμότητα στα 80s με τη Γαλάζια Λίμνη.

 «Θέλουμε όλες οι γυναίκες να αισθάνονται άνετα με τα σουτιέν τους, αλλά κυρίως να έχουν αυτοπεποίθηση. Αυτή είναι η μεγαλύτερη καμπάνια της SKIMS και δεν θα μπορούσα να νιώθω μεγαλύτερη τιμή που συνεργάστηκα με τις καταπληκτικές γυναίκες που την υλοποίησαν», δήλωσε η Kim Kardashian.

«Η αυτοπεποίθηση ξεκινάει από μέσα μας και με αυτή την καμπάνια φέρνουμε όλες τις γυναίκες κοντά για να γιορτάσουμε όλα τα σώματα και την ατομικότητα», πρόσθεσε.

Στην καμπάνια συμμετέχουν επίσης η κωμικός και τηλεπαρουσιάστρια Chelsea Handler,

οι τραγουδίστριες Cassie και Becky G

και η ηθοποιός και μοντέλο Indya Moore.

Για ακόμα μία φορά, η πιο διάσημη της οικογένειας των Kardashians αποδεικνύει ότι γνωρίζει πολύ καλά πώς να παίζει το παιχνίδι του μάρκετινγκ και της δημοσιότητας, προσελκύοντας πάνω της όλα τα φώτα, ακόμα και όταν η ίδια δε βρίσκεται στο επίκεντρο.