WOMEN

Εσαεί καψουρεμένοι με την Τζένη Ιωακειμίδου

Η Ουκρανή barwoman του Βότκα Πορτοκάλι δεν γίνεται να λείπει από το Hall of Femme μας.

Πάνε επτά χρόνια από τότε που η εκθαμβωτική ηθοποιός έριξε μαύρη πέτρα πίσω της, ξεκινώντας μια νέα ζωή (ως σύζυγος και μητέρα) στη Νέα Υόρκη. Εννοείται πως δεν την ξεχάσαμε. Έτσι εύκολα ξεχνιέται μια από τις πιο ‘μου κόβεται η ανάσα όταν σε βλέπω’ Ελληνίδες όλων των εποχών;

Όχι, ο μπαμπάς της δεν είναι ζαχαροπλάστης. Για την ακρίβεια είναι μεγαλο-χασάπης (βλέπε ιδιοκτήτης του γνωστού Porky στην Καλλιθέα). Από εκεί δηλαδή που πάντα ψώνιζε κρέας η μητέρα μου και οι φίλες της, από την πρώτη μέρα που άνοιξε. Ωστόσο η Τζένη δεν θα μπορούσε να είναι πιο λαχταριστή ακόμη και αν ήταν παιδί του ίδιου του θεού της σοκολάτας.

Μια γυναίκα, απόφοιτος του Παλλάδιου, με σπουδές χορού στην Αγγλία και υποτροφία στη Δραματική Σχολή του Εθνικού Ωδείου Αθηνών, εντελώς διεθνών προδιαγραφών.

Ένα θεϊκό πλάσμα το οποίο, όλα αυτά τα χρόνια, έχουμε ‘μνημονεύσει’ ξανά και ξανά και ξανά  και ξανά στο ONEMAN.

Το πιο παράδοξο; Ότι για την βραχύβια παρουσία της στη ζωή μας οφείλουμε ένα ευχαριστώ στον Νίκο Φώσκολο. Εκείνος ήταν που την ανακάλυψε, όταν ήταν στο τελευταίο έτος της σχολής της, και την έβαλε να παίξει στην Λάμψη.

Με τη συνέχεια να περιλαμβάνει αρκετά εξώφυλλα σε γυναικεία περιοδικά. Aν και, δυστυχώς, μόνο δυο -ελαφρώς- σέξι φωτογραφήσεις. Και οι δυο στο Nitro.

Καθώς επίσης διαδοχικούς ρόλους σε τηλεοπτικές σειρές (Φάε τη σοκολάτα σου, Η γη της Ευαγγελίας, Τα φιλαράκια) με μεγαλύτερη επιτυχία την Ουκρανή barwoman που έκανε τον λογιστάκο Κώστα Κόκλα να χάσει το φως του στο ‘Βότκα Πορτοκάλι’

 

Όλα αυτά μέχρι το 2007 όταν, αμέσως μετά το τέλος της παράστασης ‘Εκπαιδεύοντας’ την Ρίτα στην οποία πρωταγωνιστούσε δίπλα στον Γιώργο Κιμούλη, έριξε την μαύρη κοτρόνα που λέγαμε πίσω της.

Συγκεκριμένα ερωτεύτηκε έναν Αμερικάνο μεγαλοδικηγόρο, έμεινε έγκυος με το παιδί του και μετακόμισε μόνιμα στην Νέα Υόρκη. Αν και δεν είμαι σίγουρος ότι η σειρά που αναφέρω τα παραπάνω είναι σωστή. Ούτε φυσικά η Τζένη, που από την πρώτη στιγμή που έπεσε πάνω ο φακός της δημοσιότητας φάνηκε να παθαίνει αλλεργία σε αυτόν, βγήκε ποτέ να μιλήσει (ούτε τότε, ούτε τώρα, ούτε ποτέ) για την προσωπική της ζωή.

Ταυτόχρονα η Ιωακειμίδου έριξε μαύρη πέτρα πίσω της και στην υποκριτική. Χωρίς κανείς να ξέρει γιατί. Αν και η αλήθεια είναι πως, όλα αυτά τα χρόνια, το κορίτσι δεν αξιοποιήθηκε σωστά. Αυτό να λέγεται.

Όπως χαρακτηριστικά είχε δηλώσει τότε η μητέρα της ‘Σας ευχαριστούµε για το ενδιαφέρον, αλλά η Τζένη πλέον δεν θέλει να έχει καμία σχέση µε την υποκριτική και τις φωτογραφίσεις. Είναι πολύ ευτυχισμένη µε τη νέα της ζωή και το μόνο που την ενδιαφέρει είναι η οικογένεια και ο γιος της’

Το τελευταίο διάστημα, αν κρίνεις κανείς από τα social της, η Τζένη έχει επιστρέψει στην Ελλάδα. Μόνιμα; Για λίγο διάστημα; Κανείς δεν ξέρει.

Πάντως είναι και αυτό ένα είδους παρηγοριά. Και, που θα πάει, κάποια στιγμή ελπίζουμε να πειστεί να δώσει μια ακόμη συνέντευξη. Τελευταία.

Δεν μας το οφείλει. Αλλά θα ήταν ευπρόσδεκτη. Έτσι, ως επίλογο σε έναν έρωτα μονόδρομο (του αντρικού φύλου προς την πάρτη της) που κρατάει 20 χρόνια τώρα.