H Cameron Diaz τα βγάζει (επιτέλους) όλα για την καριέρα της
- 18 ΑΥΓ 2014
Είναι μεγάλο μανίκι/θανατική καταδίκη να είσαι 40άρα στο Χόλιγουντ. Σε όσο εξαιρετική κατάσταση και αν είναι το σώμα σου. Ειδικά αν αυτό, το κορμί σου, (άντε, μαζί με το χαμόγελό σου και την διάθεσή σου να είσαι ‘καφρίνα’) ήταν ο βασικός λόγος που έχεις κάνει καριέρα. Κάτι που η Cameron γνωρίζει καλά. Για αυτό και φροντίζει να τα αρπάξει χοντρά.
Έχουν περάσει ακριβώς 20 χρόνια από τότε που το ψιλο-αποτυχημένο μοντέλο (βλέπε κάτι αρπαχτές στην Ιαπωνία) με το πλατύ χαμόγελο μπήκε στην ζωή μας με αυτόν τον εντυπωσιακό τρόπο.
Μετατρέποντας το The Mask σε κάτι που αξίζει να θυμόμαστε. Όπως ακριβώς συνέβη, 4 χρόνια μετά, ακόμη περισσότερο, με το ‘Kάτι τρέχει με τη Μαίρη’.
Εκεί που μας έπεισε με το παραπάνω ότι αξίζει να δώσεις το δεξί σου νεφρό για να είσαι δίπλα της. Ακόμη και όταν φοράει σπέρμα αντί για hair gel.
Κυρίως γιατί είναι εξαιρετικά σπάνιο για μια τόσο ωραία γυναίκα να είναι τόσο χύμα και τόσο πρόθυμη να τσαλακώσει την εικόνα της. Όπως αποδεικνύει αυτή η deleted λήψη.
Ενώ, ένα χρόνο μετά, μας έκανε ‘δώρο’ και την μοναδική topless φωτογράφηση που έχει κάνει στη ζωή της (για το περιοδικό Loaded).
H μοναδική πραγματικά προκλητική στιγμή της μέχρι το 2004, όταν έσκασε μύτη ένα σαδομαζό βίντεο που είχε φτιάξει όταν ήταν 19 και ‘αθώα’. Δηλαδή, στην πραγματικότητα, το backstage από μια φωτογράφηση όπου απλά το κορίτσι μας έδειχνε ότι δεν είχε κανένα πρόβλημα με το γυμνό.
Βλέπεις η Cameron, σε αντίθεση π.χ. με την Charlize Theron που ξεκίνησε ως γυμνό eye candy, ποτέ δεν είπε ναι σε σέξι ρόλους. Εκείνη επέλεξε να βγάζει το μεροκάματό της παίζοντας σε ρομαντικές κωμωδίες, σε κάφρικες κωμωδίες και, ενίοτε, όποτε έβρισκε ‘μέσο’ σε πιο σοβαρά πράγματα όπως τα Gangs of New York, Being John Malkovich και Any Given Sunday.
Και εννοείται ότι σκηνές όπως αυτή στην τουαλέτα με τον Reeves στο Feeling Minnesota, με τον Tom Cruise στο Vanilla Sky ή το ντους στο Head above water δεν πιάνονται. Είναι υπερβολικά softcore.
Ουσιαστικά η Diaz εμάς, το πιστό της αντρικό κοινό, μας κορόιδεψε. Ακόμη και αν εμείς τις χαρίσαμε μεγάλες δόξες. Συγκεκριμένα την τιμή -αν και δεν το άξιζε- να είναι η τρίτη μόλις γυναίκα ηθοποιός που κέρδισε μισθό πάνω από 20 εκ. δολάρια για μια ταινία (το Charlie’s Angels: Full Throttle).
Μια ταινία που ήταν το απόγειο του που μπορούσε να φτάσει ως σταρ. Τουλάχιστον ως σταρ ντυμένη.
Ένα γεγονός που, μετά από μια σειρά αποτυχιών, κατάλαβε η ίδια. Πραγματικά δεν θυμάμαι ταινία τα τελευταία χρόνια που να μην την δείχνει με τα εσώρουχα. Είτε το δικαιολογεί το σενάριο, είτε όχι.
Αν και την πραγματική ‘στροφή στην ποιότητα’ την έκανε με το Bad Teacher. Εκεί που άφησε τον Justin Timberlake να την στεγνο-πηδήξει (ή όπως μεταφράζεται το dry hump στα ελληνικά).
Και, σαν να μην έφτανε αυτό, μας απέδειξε ότι γνωρίζει άριστα πως να σαπουνίζει ένα αυτοκίνητο.
Τι εννοείς ότι η ταινία ήταν μέτρια; Ναι, ήταν. Αλλά ήταν και η πρώτη που η Cameron, η οποία μέχρι τότε δεν έχει επιδείξει κανένα ενδιαφέρον να σκηνοθετήσει ή να κάνει οτιδήποτε δημιουργικό στη ζωή της, απαίτησε να έχει και credit παραγωγού.
Το αποτέλεσμα; Tσίμπησε, αν υπολογίσεις και τα δικαιώματα της τηλεοπτικής μεταφοράς, 40 εκατομμύρια δολάρια. Και όλα αυτά με ένα σαπούνισμα. Φαντάσου δηλαδή τι έχει να κάνει στο 2ο μέρος, που είναι ήδη στα σκαριά.
Ενώ ειδικά το τελευταίο χρόνο, το κορίτσι μας έχει ξεσαλώσει. Ξεκινώντας από το Τhe Counselor όπου ‘πήδηξε’ με άψογο τρόπο μια Ferrari, μπροστά στο -αυθεντικά- έκπληκτο βλέμμα του Xavier Bardem.
Ο μοναδικός, υποθέτω, τρόπος που είχε (η προθυμία της δηλαδή) για να πείσει τον Ridley Scott να την συμπεριλάβει σε ένα cast δίπλα σε ‘κανονικούς’ ηθοποιούς, όπως τους Bardem, Fassbender και την Penelope Cruz.
Και συνεχίζοντας με το The Other Woman. Εκεί που τόλμησε να αναμετρηθεί, μπικίνι με μπικίνι, δίπλα στην Kate Upton, ως ερωμένες του ίδιου άντρα.
Και, κάπως έτσι, φτάσαμε από το σπέρμα στο Sex Tape. Tην πρώτη της γυμνή σκηνή την οποία εξαργυρώνει και πάλι με καμία 20αρια εκατομμύρια δολάρια.
Φροντίζοντας μάλιστα, όλως τυχαία, να μας χαρίσει, ένα μήνα πριν την πρεμιέρα, και ένα topless παπαράτσι από διακοπές της. Ως ορντέρβ υποθέτω.
Ακολουθώντας, υπό μια έννοια, το παράδειγμα μιας άλλης ‘τρομαγμένης’ -για το μέλλον της- 40αράς, της Jennifer Aniston, η οποία επίσης τα τελευταία χρόνια αρχίζει να δείχνει περισσότερη σάρκα (βλέπε striptease στο We’re the Millers και σκηνή με μπανάνα στο Horrible Bosses).
Aν και με πιο σεμνότυφο, ψυχοβγαλτικό (θα μας δείξει τίποτα ή πάλι στο περίμενε θα μας έχει, όπως κάνει τα τελευταία χρόνια) -και λιγότερο αποτελεσματικό- τρόπο.
Δεν αδικώ την Cameron για τον πανικό της. Ειδικά στο Other Woman, σε κάποιες κοντινές σκηνές και παρά το make up, ήταν εμφανές πόσο κουρασμένο είναι το πρόσωπό της. Αντιθέτως οι γλουτοί και οι κοιλιακοί της ήταν αψεγάδιαστη.