H Demi Moore είναι πολύ ‘σκληρή’ για να πεθαίνει
- 18 ΜΑΡ 2012
Το αλλήθωρο κοριτσάκι από το trailer park, αυτό με τους αλκοολικούς γονείς, κατάφερε να είναι στην πρώτη γραμμή της επικαιρότητας από τα 18 της, όταν και πρωτογδύθηκε για το Γαλλικό Penthouse. Οι τελευταίες φήμες που την θέλουν να διαλέγει ποιες στάρλετ μοιράζονταν το συζυγικό κρεβάτι της (και ότι ήταν αχόρταγη) απλά επικυρώνουν την εκτίμηση που πάντοτε της είχαμε.
200 κομπάρσοι περιμένουν υπομονετικά στο σκοτεινό club του Fort Lauderdale. Το μεροκάματο είναι ψίχουλα, αλλά δεν τους νοιάζει. Το πραγματικό κέρδος είναι ότι σε λίγα λεπτά θα δουν την μεγαλύτερη σταρ του πλανήτη (ή τουλάχιστον την πιο ακριβοπληρωμένη, με $12.500.000 ανά ταινία) να γδύνεται για πάρτη τους.
Οι πρώτες νότες του Money Can’t Buy It της Annie Lennox ηχούν στον αέρα, η Demi βγαίνει στην σκηνή και το πλήθος εκρήγνεται. Στην πραγματικότητα, όχι ακολουθώντας το σενάριο.
Χρειάστηκε να περάσει τουλάχιστον μια ώρα μέχρι να ηρεμήσουν και να συνεχίσει το γύρισμα, αλλά αν κοιτάξεις προσεκτικά την σκηνή, θα διακρίνεις ψήγματα του ειλικρινούς ενθουσιασμού τους.
Κατά την γνώμη μου αυτή η στιγμή είναι το απόγειο της καριέρας της Demi. Η δικαίωση για όλα όσα χρειάστηκε να περάσει μέχρι να γίνει η φαντασίωση κάθε άντρα στον πλανήτη.
Γιατί η πορεία της μέχρι τότε κάθε άλλο παρά εύκολη ήταν.
Αλλά ακόμη και τις πιο κρύες νύχτες του χειμώνα, εκείνη είχε την φιλοδοξία της να την ζεσταίνει.
Αυτή που την έκανε να ξεπεράσει τους γονείς της (αλκοολικοί, με τον πατριό της να αυτοκτονεί ρουφώντας την εξάτμιση του αυτοκινήτου της), αρρώστιες (χρειάστηκε δυο εγχειρίσεις πριν τα 14 της για να σταματήσει να είναι αλλήθωρη) και τον τον νομαδικό τρόπο που μεγάλωσε (άλλαξε τουλάχιστον 30 τροχόσπιτα μέχρι να βρεθεί, στα 16 της, συμμαθήτρια του Anthony Kiedis και του Timothy Hutton στο Λος Άντζελες).
H Demi Moore είναι πολύ ‘σκληρή’ για να πεθαίνει
H ίδια φιλοδοξία που την έκανε να κόψει μαχαίρι ναρκωτικά και αλκοόλ μέσα σε δυο εβδομάδες, όταν της το ζήτησε ο σκηνοθέτης του St Elmo’s Fire, προκειμένου να μην την απολύσει.
Ενώ εξίσου μεγάλο ατού της ήταν και η ευχέρειά της να γδύνεται στρατηγικά, στις περιπτώσεις εκείνες που είχαν να της προσφέρουν την μέγιστη δυνατή ωφέλεια.
Όπως έκανε το 1990 με το Ghost και την κλασική σκηνή σεξ πάνω από τον κεραμικό τροχό, το 1991 με το γυμνό της εξώφυλλο ενώ ήταν έγκυος στο Vanity Fair (το οποίο το ακολούθησε ένα γυμνό με body paint, ένα χρόνο αργότερα, όταν έχασε τα κιλά) και φυσικά στο Striptease.
Επίσης, γνωρίζοντας πολύ καλά πως είναι μέτρια ηθοποιός, έψαχνε σαν λυκόσκυλο εκείνο το ‘προχώ’ σενάριο που θα έκανε τον κόσμο να μιλά. Όχι για την ίδια, ούτε για την ταινία, αλλά για το στερεότυπο που έσπαγε.
Όπως το Indecenet Proposal του 1993 (ποιος δεν ρώτησε την γκόμενά του αν θα πήγαινε με κάποιον άλλο για $1.000.000;), το γελοίο Disclosure το 1994 (εκείνο που ξελογιάζει τον υφιστάμενό της, Michael Douglas, ο οποίος της κάνει μήνυση για σεξουαλική παρενόχληση) και το G.I. Jane το 1997 (για τις ανάγκες του οποίου έκανε την θυσία να ξυρίσει το κεφάλι της).
Ακόμη και όταν οι επιλογές της άρχισαν να στερεύουν, εκείνη συνέχισε με πανούργο τρόπο να βρίσκεται στην επικαιρότητα. Με ένα guest ρόλο που της επέτρεπε να δείχνει τα αποτελέσματα των ωρών που περνάει καθημερινά στο γυμναστήριο, όπως στο Charlie’s Angels 2.
Η παίρνοντας για γκόμενο το τζόβενο Aston Kutcher και αφήνοντάς τον να την συστήσει σε μια ολόκληρη νέα γενιά, βγάζοντας φωτογραφίες τον κώλο της και ανεβάζοντας τις στο twitter.
Με τον Bruce Willis να επιδοκιμάζει με την στάση του το νέο πατριό των κορών του.
Ουσιαστικά ολόκληρη η πορεία της δικαιώνει την ατάκα που είπε για εκείνη η πρώτη casting director που της έδωσε ρόλο (ένα guest στην σαπουνόπερα General Hospital).
‘Δεν ήταν η πιο όμορφη, ούτε η πιο ταλαντούχα. Αλλά είχε την εξυπνάδα που αποκτάς έχοντας ζήσει για καιρό στο δρόμο. Έβλεπες στα μάτια της ότι θα έκανε τα πάντα για να πετύχει’.