AP Photo/Chris Pizzello
PROFILE

H Joey King είναι ήδη στα 23 μία βετεράνος του Χόλιγουντ

Η ηθοποιός και παραγωγός, που δυστυχώς ίσως θυμάσαι μόνο από τα The Kissing Booth, μόλις ξεκινάει. Παρότι είναι ήδη 18 χρόνια σε αυτό το χώρο.
Σατανική, ανελέητη και ελεεινά creepy. Αυτό εκπέμπει ο χαρακτήρας της (ονόματι Prince) στο Bullet Train, μία δηλαδή από τους πέντε συνολικά δολοφόνους πάνω στο τρένο-σφαίρα που θέλουν το σκαλπ του Brad Pitt. Το οποίο αποτέλεσε την αφορμή να γράψουμε επιτέλους κάτι αφιερωμένο μόνο σε εκείνη.

«Το μόνο κοινό στοιχείο που έχω με την Prince είναι, ότι όπως συμβαίνει και σε εμένα, οι άνθρωποι συνεχώς την υποτιμούν γιατί την κρίνουν αποκλειστικά από την εμφάνισή της. Κατά τα άλλα είναι ψυχοπαθής και εντελώς bitch».

Μια blockbuster ταινία που έρχεται και τικάρει εμφατικά το “action hero material” κουτάκι στο εντυπωσιακό βιογραφικό της.

Ειδικά αν το συνδυάσουμε με την ταυτόχρονη εμφάνισή της στο The Princess του Hulu, ένα project που γυρίστηκε στη Βουλγαρία, στο οποίο είναι παραγωγός και για το οποίο επί μήνες έκανε προπόνηση 4-5 ώρες την ημέρα (αφού ήθελε να κάνει όλα τα stunts η ίδια).

Ο ρόλος που ήθελε πάση θυσία

Όσον αφορά το Bullet Train, ένα ρόλο που έμαθε ότι είναι δικός της το βράδυ που γιόρταζε τα 21α γενέθλιά της μαζί με τον -ανερχόμενο παραγωγό- αρραβωνιαστικό της και ενώ ήταν μεθυσμένη, αυτός σηματοδοτεί ένα ακόμη win για τη γέννημα θρέμμα στο Λος Άντζελες ηθοποιό (το επάγγελμα που κάνουν -με μικρότερη επιτυχία- και οι δυο μεγαλύτερες αδελφές της).

«Όταν πήγαινα στην audition σκεφτόμουν ότι αυτός είναι ένας ρόλος που ποτέ δεν θα πάρω, αλλά θα κάνω ό,τι καλύτερο μπορώ». Αλλά τον ήθελα πολύ σε σημείο που ένιωθα ένα σφίξιμο στο στομάχι».

Ο ρόλος αποκάλυψη στο Act

Η πραγματική, ωστόσο, αφορμή για το συγκεκριμένο κομμάτι πάει κάποια χρόνια πριν και αφορά τον εμβληματικό ρόλο της ως η κόρη της Patricia Arquette στο -βασισμένο στο ντοκιμαντέρ Mommy Dead and DearestThe Act του Hulu.

Εκεί που το αγγελικό κοριτσάκι, που πρωτοείδαμε στα 5 της σε ένα διαφημιστικό για δημητριακά, μεταμορφώθηκε στην Gypsy Rose Blanchard. Ένα πονεμένο πλάσμα που πήρε εκδίκηση από τη διαβολική μητέρα του, η οποία την ανάγκαζε να μένει καθηλωμένη στην αναπηρική καρέκλα (παρόλο που μια χαρά περπατούσε), να ξυρίζει το κεφάλι της για να νομίζει ο κόσμος πως πάσχει από λευχαιμία, να τρώει φαγητό μόνο μέσα από σωλήνα στο στομάχι (παρόλο που δεν υπήρχε λόγος), να βγάλει τα δόντια της και να έχει κάνει δεκάδες εγχειρήσεις (και πάλι χωρίς λόγο) προκειμένου να κερδίσει τη συμπάθεια και την ελεημοσύνη του κόσμου.

Ο συγκεκριμένος ρόλος όχι μόνο της χάρισε την πρώτη της υποψηφιότητα για Emmy αλλά έδωσε την ευκαιρία στη βιομηχανία και το κοινό να την ανακαλύψουν εκ νέου με το Vulture να γράφει χαρακτηριστικά «Η ερμηνεία της είναι μια αποκάλυψη, σε τέτοιο σημείο που, αν κάποιος την έχει δει σε άλλα project, μπορεί να μην την αναγνωρίσει καν».

Mε άλλα λόγια, μέσω του The Act, απέδειξε ότι έχει πραγματικό ταλέντο και χαμαιλεοντική ικανότητα και όχι απλά τρελή γκέλα στο νεανικό κοινό (βλέπε 19,1 εκ. followers στο Instagram) εξαιτίας του πρωταγωνιστικού της ρόλου στα τρία The Kissing Booth του Netflix.

«Είμαι πολύ περήφανη για αυτές τις ταινίες και δεν μετανιώνω που τις έκανα, ό,τι και να λένε οι haters».

Όσον αφορά τα «άλλα projects» από τα οποία ενδεχομένως να τη θυμάσαι, αυτά περιλαμβάνουν από την πρώτη της εμφάνιση όταν ήταν μόλις 5 ετών στο Malcolm in the Middle και συνεχίζουν με ένα μπαράζ από ρόλους χαριτωμένης κόρης (του Adam Sandler στο Reign Over Me, του Steve Carell στο Crazy, Stupid, Love, του Channing Tatum στο White House Down), ένα πέρασμα από Gotham (ήταν η νεαρή Marion Cotillard στο The Dark Knight Rises), λίγο από scream queen (The Conjuring) και η πρώτη της μεγάλη ευκαιρία (στα 10 της), το Ramona and Beezus δίπλα στην Selena Gomez.

«Ήμουν 9 ετών και κουβαλούσα μια ολόκληρη ταινία στις πλάτες μου. Ήταν τεράστια ευθύνη αλλά το διασκέδαζα πολύ. Εκείνη ήταν η στιγμή που κατάλαβα ότι αυτό θέλω να κάνω στην υπόλοιπη ζωή μου».

Ναι, προφανώς και η Joey είναι μια κανονική βετεράνος του Χόλιγουντ. Και ναι, παραδόξως, για πρώην child star μοιάζει να τα έχει καταφέρει να μην μπλέξει ακόμη με κάτι extreme.

Αν και για εμένα ενδεικτικό της ωριμότητάς της και της σοβαρότητας με την οποία αντιμετωπίζει τα πράγματα είναι ότι, το 2021, έγινε το νεαρότερο άτομο που έκλεισε first look deal producing συμφωνία για το Netflix προκειμένου να αναπτύξει μια σειρά από projects όπως το δυστοπικό Uglies, την limited σειρά A Spark of Light, ένα sci fi ρομάντσο που ήδη στριμάρει και διάφορα άλλα.

Η δουλειά της μιλάει πια για εκείνη

Στο τέλος της ημέρας η Joey (που αυτή τη στιγμή γυρίζει ένα rom com με τους Nicole Kidman και Zac Efron) έχει καταφέρει να είναι ταυτόχρονα -εγγυημένα εμπορική- πρωταγωνίστρια σε rom com, σε action movies και σε δράματα και να αποκτήσει behind the scenes έλεγχο των project.

Αυτό ούτε τυχαίο είναι, ούτε προσωρινό. Και σίγουρα διασφαλίζει ότι κανείς ποτέ ξανά δεν θα την αποκαλέσει «γλύκα» και θα της ζητήσει να βγάλει τον σκασμό.

«Έχω συνηθίσει να είμαι πάντα το νεαρότερο άτομο στο δωμάτιο. Όταν ήμουν 16, οι φίλοι μου ήταν 30. Αυτό που έχω βαρεθεί είναι να με αποκαλούν “γλύκα” και να με μειώνουν, ενώ έχω περισσότερη εμπειρία από αυτούς. Ευτυχώς πλέον η δουλειά μου μιλάει για εμένα».

Exit mobile version