H Σουηδέζα sex robot για την οποία μιλάνε όλοι
- 21 ΑΥΓ 2015
Πάνε τέσσερα χρόνια από τότε που η πάλαι ποτέ μπαλαρίνα (ήταν φοιτήτρια του Royal Swedish Ballet School μέχρι που αποφάσισε ότι δεν ήταν αρκετά καλή) περίμενε, ταπεινωμένη, στο Heathrow το αεροπλάνο της επιστροφής. Το casting για το ‘Η Χιονάτη και ο Κυνηγός’ είχε πάει χάλια. Και η ίδια ήταν αποφασισμένη, όντως άφραγκη, να εγκαταλείψει το όνειρο για αγγλόφωνη καριέρα και να επιστρέψει στο πατρικό της στο Γκέτεμποργκ, από όπου είχε φύγει στα 15 της.
Τελικά το τηλέφωνο χτύπησε. Οι παραγωγοί της έκαναν το εισιτήριο να πάει στο Λος Άντζελες για τον επόμενο γύρο casting. Και, παρόλο που τον συγκεκριμένο ρόλο δεν τον πήρε ποτέ (σ.σ. πήγε στην Kristen Stewart), το ‘στοιχειωτικό’ της πρόσωπο και το ιδιαίτερο blend ομορφιάς της -δεν την λες Σκανδιναβική, ούτε πληθωρική, μάλλον λεπτεπίλεχτη- την έβαλαν στο χάρτη.
Για την ακρίβεια η Alicia, που πλέον μένει μόνιμα στο Λονδίνο, βρέθηκε από το πουθενά σε ταινίες όπως το υποτιμημένο Son of a Gun (δίπλα στον Ewan McGregor) και το άθλιο Seventh Son (στο οποίο εκείνη ήταν, ωστόσο καλή) και πρωταγωνίστρια στα Testament of Youth (δίπλα στον Jon Snow), το το Γκαιριτσικό The Man from U.N.C.L.E. που μόλις κυκλοφόρησε και, το κυριότερο, ως το σέξι ρομπότ που παίρνει την μοίρα στα χέρια της στο Ex Machina του Alex Garland.
Αν και ο λόγος που γράφουμε για εκείνη τώρα, πέρα από τις δεκάδες φωτογραφήσεις και next big thing συνεντεύξεις σε περιοδικά ανά τον πλανήτη, είναι το τσουνάμι από ταινίες που ετοιμάζεται να μας σερβίρει άμεσα. Συγκεκριμένα το Tulip Fever όπου θα μπούμε στη φάση ‘καθρέφτη, καθρεφτάκι μου, ποια είναι η πιο ωραία;’ με ‘αντίζηλο’ την συμπρωταγωνίστρια της Cara Delevinge, τo πολυαναμενόμενο The Light Between Oceans, με εκείνη και τον σύντροφό της (αν και δεν το παραδέχεται) Michael Fassbender ως ένα ζευγάρι φαροφύλακες, το The Danish Girl δίπλα στον Οσκαρούχο Eddie Redmayne, το rom com Burnt δίπλα στον Bradley Cooper και, φυσικά, την επόμενη ‘με λένε ‘Bourne, Jason Bourne’ ταινία της σειράς.
To μόνο σίγουρο είναι ότι, στην επόμενη τελετή των Όσκαρ, η Alicia σκοπεύει να είναι εκεί. Φορώντας μια δημιουργία του οίκου Louis Vuitton, του οποίου έγινε μούσα.
‘Αν όλα πάνε καλά, θα είμαι σε τρεις ταινίες που έχουν την δυναμική να είναι υποψήφιες. Οπότε, λογικά, θα είμαι εκεί. Έχουν περάσει πολλά χρόνια όπου έχω δουλέψει στην αφάνεια. Νομίζω ότι ήρθε η ώρα να γίνω λίγο περισσότερο γνωστή‘.
Ναι, δεν την λες και ιδιαίτερα σεμνή την συγκεκριμένη δήλωση. Όπως δεν λες σεμνή και την παρακάτω όπου περίπου συγκρίνει τον εαυτό της με ιερά τέρατα του παρελθόντος λέγοντας ‘Δεν περίμενα ποτέ ότι θα έχω την ευκαιρία να παίξω σε ταινία έξω από την Σουηδία. Αυτό το είχε καταφέρει, πάρα πολλά χρόνια πριν από μένα, η Greta Garbo και η Ingrid Bergman’
Από την άλλη, παρόλο που το παρουσιαστικό της παραπέμπει σε εύθραυστο εξωτικό λουλούδι, από αυτά που ένα φύσημα του ανέμου αρκεί για να διαλυθούν, το κορίτσι που κάποτε δούλευε σε ανθοπωλείο -και σκεφτόταν μήπως πάει στη Νομική- είναι στην πραγματικότητα πολύ σκληρό καρύδι.
Ένας άκρως φιλόδοξο πλάσμα, που συζητάει τις επιλογές ταινιών της με τα πέντε θετά αδέλφια της και τον ψυχίατρο πατέρα της, και σκοπεύει να εκμεταλλευτεί κάθε δυνατότητα που το ταλέντο και η τύχη της έφεραν μπροστά της.
Ενίοτε με κάποια διαλείμματα για να βρει ευκαιρία να κάνει το αγαπημένο της χόμπι, το να πηγαίνει στο supermarket και να ψωνίζει. Ναι, συμφωνώ, εντελώς ‘Common People’ φάση.
Όπως και να’χει, η Alicia τα έχει πλέον καταφέρει. Αυτό είναι δεδομένο. Δεν θα χρειαστεί ποτέ ξανά να μοιραστεί ένα διαμέρισμα μαζί με άλλες τρεις κοπέλες και μια ντουζίνα αρουραίους, όπως της συνέβη όταν πρωτοήρθε στο Λονδίνο. Ούτε να προσπαθεί να χωρέσει ένα μπουκάλι γάλα στο minibar που είχε -αντί για ψυγείο- στο μικροσκοπικό διαμέρισμα που ζούσε από τα 15 ως τα 20 της. Και αυτό είναι δεδομένο.
Οπότε, τα λέμε στα επόμενα Όσκαρ. Και, αν η ‘ρέντα’ της συνεχίσει, ίσως και στα επόμενα. Στην υγειά της, λοιπόν.