H Suzanna Son μπήκε στη ζωή μας με φόρα
- 19 ΜΑΡ 2022
Η 26χρονη πολυτεχνίτισσα από την Montana αποδεικνύει ότι τελικά, στο Χόλιγουντ, η απόσταση ανάμεσα στην απόλυτη ανωνυμία και στο να βρίσκεσαι να πρωταγωνιστείς στην πολυαναμενόμενη νέα σειρά του HBO (βλέπε The Idol), απέναντι στους The Weeknd και Lily-Rose Depp, είναι κυριολεκτικά ένα (αναμμένο) τσιγάρο δρόμο.
Αυτό που, πριν από τρία χρόνια, της ζήτησε από το πουθενά να του κρατήσει ο Sean Baker (σκηνοθέτης των βραβευμένων Tangerine και Florida Project) ενώ βρέθηκε κατά λάθος δίπλα του σε μια προβολή του Don’t Worry, He Won’t Get Far on Foot του Gus Van Sant σε ένα κινηματογράφο στο downtown L.A. Κάτι που συνέβη 9 μόλις μέρες από τη στιγμή που μετακόμισε στην πόλη.
«Ήμουν σε ραντεβού όταν ο Sean, που καθόταν δίπλα μου, ήρθε, μου είπε ότι του άρεσε το λουκ μου και μου ζήτησε να του κρατήσω το τσιγάρο. Το οποίο και βρωμούσε απίστευτα. Λίγο αργότερα επέστρεψε μαζί με τη γυναίκα του και με ρώτησαν αν θέλω να περάσω από audition».
Μια one of a kind περίπτωση
Τι γοήτευσε τον Sean, που έχει μια εξειδίκευση στο να βρίσκει άγνωστα πρόσωπα και να τα αναδεικνύει σε καθαρόαιμους πρωταγωνιστές; Προφανώς, η μοναδική αύρα και το μοναδικό της πρόσωπο. Aυτό που λένε one of a kind.
Αυτό που δεν ήξερε εκείνος ήταν ότι η Suzanna ήταν όντως wannabe ηθοποιός καθώς ξεκίνησε να σπουδάζει θέατρο στο Cornish College of the Arts μέχρι που τα παράτησε στο 5ο εξάμηνο.
Αυτό που δεν μπορούσε να φανταστεί εκείνη ήταν ότι, από εκείνη τη μοιραία συνάντηση, θα πρόκυπτε ένας one of a kind ρόλος (μιας 17χρονης πωλήτριας donut σε μια επαρχιακή πόλη του Τέξας που γοητεύεται από τον ξεπεσμένο 40άρη πορνο-ηθοποιό που υποδύεται ο γνωστός MTV VJ Simon Rex).
«Περίμενα δυο χρόνια μέχρι τελικά να με πάρει τηλέφωνο. Στην αρχή μου είπε ότι θα είναι μια μικρή indie ταινία. Και στην πορεία κατέληξε να κάνει πρεμιέρα στις Κάννες, όπου και πήγα σε αναπηρικό καροτσάκι γιατί είχα σπάσει το πόδι μου».
Η καριέρα στη μουσική
Ένας ρόλος που έκανε δικό της, ανέδειξε στο φουλ και μετέφρασε σε μια υποψηφιότητα στα Gotham Awards ως best breakthrough performer, μια υποψηφιότητα στα Independent Spirit Award ως καλύτερος β’ γυναικείος ρόλος και με σταθερή θέση στις λίστες με τις καλύτερες ερμηνείες mainstream (τύπου Los Angeles Times) αλλά και alternative (τύπου Flaunt magazine) εντύπων.
Ενώ, επιπλέον, πέρα από την υποκριτική, η Son (που παίζει και πιάνο) απέδειξε ότι έχει ταλέντο και στο τραγούδι ερμηνεύοντας -γυμνή- μια cover version του Bye Bye Bye των NSYNC για τις ανάγκες του ρόλου.
«Η ταινία έχει πολλές γυμνές σκηνές. Το να παίζω σε αυτές ήταν απελευθερωτικό. Το να τραγουδάω γυμνή, ωστόσο, με έκανε να νιώσω ευάλωτη. Γιατί όταν τραγουδάς είσαι ο εαυτός του. Οπότε και τα στήθη που φαίνονται είναι τα δικά μου και όχι της Strawberry».
Μια υπέροχη σκηνή που χρειάστηκε και κότσια να τη γυρίσει και πατερίτσες για να την παρακολουθήσει.
«Την πρώτη φορά που είδα την ταινία ήμουν μόνη στην κουζίνα μου. Επειδή είχα πολύ άγχος άρχισα να χορεύω και τελικά έσπασα το πόδι μου. Αφού πρώτα, βεβαίως, έκανα εμετό στο πάτωμα βλέποντας τη συγκεκριμένη σκηνή».
Ένα δυναμικό next best thing
Μετά την προβολή του Red Rocket τον περασμένο Ιούλιο, πάντως, ξέσπασε κανονικά ο κακός χαμός με την Son. Σε αυτό που η ιδία θεωρεί ως την πρώτη της ταινία.
«Στο IMDB βγάζει ένα ακόμη credit για το low budget Secret Escort. Ελπίζω να καταφέρω να το αφαιρέσω. Ήταν για έναν ρόλο της μιας ημέρας που τον έκανα για τα λεφτά. Δεν υπήρχε καν σενάριο. Απλώς κοιτούσα την κάμερα και μιλούσα όπως φανταζόμουν ότι θα μιλούσε μια escort».
Μια ταινία (το Red Rocket) που κάποια θεωρούν creepy, επειδή δείχνει μια σχέση ανάμεσα σε μια έφηβη και έναν 40άρη (παρότι στο Τέξας το όριο ενηλικίωσης είναι τα 17). Αν και γρήγορα καταλαβαίνεις ότι η Strawberry είναι που έχει το πάνω χέρι. Ότι αυτή είναι ο λύκος και όχι το αγαθό αρνάκι.
Κάτι που ισχύει και για την ίδια την Son που, ήδη από το Instagram account της, μπορείς να καταλάβεις ότι διαθέτει εκείνο τον συνδυασμό ταλέντου, αισθητικής αλλά και δυναμισμού ώστε να επιβεβαιώσει τους -πολλούς, πάρα πολλούς- που τη θεωρούν ως το Next Big Thing.