WOMEN

H Ζέτα Λογοθέτη έχει ρίξει μαύρο κούτσουρο πίσω της

Σόρι Μακρυπούλια αλλά, στα 90s, άλλη ήταν η Ζέτα που είχαμε στο μυαλό μας

Καλοπαντρεμένη (με ένα έμπορο ξύλων) και μανούλα, το κορίτσι από το Αίγιο δεν θυμίζει πλέον σε τίποτα τις γυμνές δόξες της, οι οποίες και την αφήνουν παντελώς αδιάφορη. Εκείνη το μόνο που θέλει είναι να φορέσει το τζιν της και να αμοληθεί στα πάρκα. 

 

‘Περίμενα πώς και πώς να τελειώσει το σόου, να φορέσω το τζιν μου και να βρεθώ με τις φίλες μου που βρίσκονταν εκεί. Τις άλλες μανούλες που κάνουμε παρέα στη γειτονιά και για τις οποίες είμαι απλώς το Ζετάκι. Μαζί ζούμε την καθημερινότητά μας, συνοδεύουμε τα παιδιά μας στα πάρκα και στο κολυμβητήριο’.

Αυτό δήλωσε η 35χρονη Λογοθέτη μετά το τέλος της επίδειξης για τον οίκο Νίκος-Τάκης (με αφορμή τον θάνατο του Νίκου), που ήταν και η μοναδική φορά που ανέβηκε σε πασαρέλα εδώ και οχτώ χρόνια.

 

Πλέον η Ζέτα αντιμετωπίζει όλα όσα έζησε ως ένα ‘ παραμύθι από το οποίο βγήκα αλώβητη’  και το μόνο που την νοιάζει είναι η 6χρονη κόρη της και ο ενός έτους γιός της.

 

Αυτό που εντυπωσιάζει στην περίπτωση της πάλαι ποτέ Δ’ Μις Ελλάς 1994 είναι ο φαντασμαγορικά απόλυτος τρόπος που έκανε το πέρασμα από sex symbol σε αφοσιωμένη μανούλα και σύζυγος.

 

Ότι, στην περίπτωση της, το κορίτσι που ποτέ δεν πίστεψε στο παραμύθι, είναι και αυτό που κατέληξε να έχει και το γνήσιο happy end.

 

Όμως αυτή η γυναίκα, όπως ξέρει όποιος είχε την τύχη να την γνωρίσει στα ντουζένια της, είχε πάντοτε δυο πράγματα σε αφθονία πάνω της. Τις καμπύλες της  (βλέπε αναλογίες 90-62-90), που τις έδωσαν το προσωνύμιο ‘ελληνίδα Μέριλιν Μονρόε’. Και το μυαλό της.

 

Αυτό που την έκανε να μην ψηθεί ποτέ με τον μύθο του lifestyle Αισώπου ότι κάθε ωραία γυναίκα μπορεί να γίνει σε χρόνο dt καταπληκτική παρουσιάστρια και Οσκαρική ηθοποιός.

 

Το ίδιο που την έκανε να πετάξει στο γκρεμό την εφήμερη δόξα μιας ακόμη γυμνής φωτογράφησης  για χάρη ενός άντρα (του σωστού άντρα) και μιας οικογένειας (του είδους που, προφανώς, πάντοτε ονειρεύονταν).

 

 

Το πρόβλημα είναι ότι οι φωτογραφήσεις της είναι πολύ καυτές για να ξεχαστούν.

 

Όχι γιατί είναι πολύ γυμνές (που κάποιες είναι), αλλά γιατί σε αυτές η Ζέτα σε κοιτάζει πάντα στα μάτια. Ως γνήσια γυναίκα που ξέρει τι κάνει και για πιο λόγο και όχι ως μυξοπαρθένα επώνυμη που χρειάζεται ‘ψήσιμο’ για να δείξει λίγο ώμο παραπάνω.

 

Όπως ακριβώς αξέχαστο είναι και το τατού με την περικυκλωμένη από αγκάθια καρδιά που δεσπόζει στο πάνω μέρος του δεξί γλουτού της.

 

Το τελευταίο, αν θες, ενθύμιο των άγριων νιάτων μιας από τις πιο αυθεντικά σέξι παρουσίες της μεταπολίτευσης.

 

Exit mobile version