Η νέα σειρά εσωρούχων της Rihanna σπάει τα κλισέ του Αγίου Βαλεντίνου
- 20 ΙΑΝ 2021
Για να σας βάλουμε στο mood της ημέρας, η Rihanna είναι το κεντρικό πρόσωπο της νέας καμπάνιας εσωρούχων της SavageXFenty, μιας εταιρείας που αγκαλιάζει το body positivity και ταρακουνάει τα νερά της βιομηχανίας.
«Το Savage X σημαίνει το να φτιάχνεις τους δικούς σου κανόνες και να εκφράζεις τη διάθεση, τον χαρακτήρα και το στυλ για σένα – όχι για κάποιον άλλο» δηλώνει η ίδια στη σελίδα της εταιρείας στο Facebook.
Το μοτίβο της νέας συλλογής εσωρούχων ακολουθούν τη μόδα των κοκκινωπών καρδιών και των δικτυωτών καλσόν. «Τα μηνύματα σε σχήμα καρδιάς φέρνουν μια παιχνιδιάρικη και sassy διάθεση σε μια συλλογή που είναι τόσο άτακτη όσο είναι γλυκιά», διευκρινίζει η εταιρεία.
Μαζί με τη Rihanna, στην καμπάνια της εταιρείας συμμετέχουν μεταξύ άλλων η Αμερικανίδα ηθοποιός Nazamin Mandi και η Νοτιο-Σουδανή σχεδιάστρια μόδας και μοντέλο Alex Wek. «Είτε η Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου είναι για εσάς, για το bae ή για το παιχνίδι, η Savage X έχει κάτι για κάθε διάθεση» συμπληρώνει το promo της εταιρείας.
Η SavageXFenty εκανε τη βρετανική Vogue να παραληρεί με θαυμασμό για την επίδειξη μόδας τον περασμένο Οκτώβριο, σε μια επίδειξη οπού έσπασαν τα ταμπού της τοξικής αρρενωπότητας. Αυτή τη φορά όμως η Savage προσπαθεί να μας αλλάξει τη γνώμη που έχουμε για την εμπορευματοποιημένη γιορτή μέσω της Rihanna. Είναι ικανή η @balgalgiri να μας κάνει να αναθεωρήσουμε;