2024, Vianney Le Caer/Invision/AP
HOT RIGHT NOW

Η Rihanna δένει τον κορσέ της και μεταμορφώνεται σε χρυσή θεά

Η ποπ σταρ είναι η νέα μούσα του οίκου Dior και η νέα «χρυσή θεά» του εμβληματικού αρώματος J’ adore. 

Είκοσι χρόνια μετά, η Charlize Theron έβγαλε το ολόχρυσο φόρεμα και έδωσε τη σκυτάλη στη Rihanna και μαζί τη μαγική της δύναμη, να μεταμορφώνει ό,τι αγγίζει σε χρυσό και να κάνει τους πάντες να τη λατρεύουν, επειδή πρώτα απ’ όλα λατρεύει η ίδια τον εαυτό της.

Η RiRi είναι η νέα μούσα του Dior και το νέο πρόσωπο του εμβληματικού γυναικείου αρώματος J’ adore. Στη διαφημιστική καμπάνια που δόθηκε στη δημοσιότητα την Κυριακή, 1η Σεπτεμβρίου, είναι απλά πανέμορφη, αισθησιακή, εκθαμβωτική.

Υπό τους ήχους του χιτ της, Love on the brain, τη βλέπουμε σταδιακά να μεταμορφώνεται στη χρυσή θεά του γαλλικού οίκου στο παλάτι των Βερσαλλιών.

«Τα όνειρά σας», ακούγεται να λέει η 36χρονη ποπ σταρ και ιδρύτρια του brand, Savage X Fenty. «Κάντε τα πραγματικότητα». 

Η νέα καμπάνια επανενώνει τη Rihanna με τον διάσημο φωτογράφο Stephen Klein, μετά το 2015 όταν την είχε σκηνοθετήσει στην καμπάνια “Secret Garden” του Dior.

«Πάντα μου αρέσει να δουλεύω με τον Stephen. Ακόμα και μετά από όλα όσα έχει καταφέρει, εξακολουθεί να κάνει την τέχνη του με πάθος», δήλωσε ανήμερα της κυκλοφορίας της διαφήμισης στο βρετανικό ELLE.

Όσον αφορά το J’Adore Dior, που έκανε ντεμπούτο το 1995, η Rihanna τόνισε: «Θυμάμαι η μητέρα μου δούλευε σε ένα μαγαζί με αρώματα και μου έφερνε τα άδεια testers. Υπήρχε πάντα ένα άδειο μπουκάλι J’ Adore στο σπίτι».