Η Rihanna στα ροζ με ζαρτιέρες και ξαφνικά, είναι ήδη του Αγίου Βαλεντίνου
- 11 ΙΑΝ 2024
«H Rihanna είναι εδώ για να μας δώσει όλη την αγάπη που θέλουμε για τον Άγιο Βαλεντίνο». Με αυτή τη λεζάντα, το lingerie brand που ίδρυσε η ποπ σταρ το 2018, ανακοίνωσε στο Instagram το λανσάρισμα της νέας του συλλογή της για την Ημέρα των Ερωτευμένων.
Η See Thru U collection κυκλοφορεί ήδη online και στις πρώτες φωτογραφίες από την καμπάνια η Rihanna καίει καρδιές.
Δεν είναι ντυμένη ούτε στα κόκκινα, όπως πρόπερσι, ούτε στα μαύρα, όπως πέρυσι.
Για τη φετινή V-day φόρεσε ροζ εσώρουχα με ζαρτιέρες και πόζαρε τις αισθησιακές της καμπύλες στον φακό.
Για την ιστορία να αναφέρουμε ότι η Rihanna που πρόσφατα απέκτησε το δεύτερο παιδί της με τον A$AP Rocky, έχει καταφέρει να μπει στον χώρο του επιχειρείν -συγκεκριμένα της μόδας και της ομορφιάς- με τεράστια επιτυχία.
Το Savage x Fenty βρέθηκε το 2020 στην κορυφή της λίστας του Fast Company με τις 10 πιο καινοτόμες εταιρείες μόδας. Ένα χρόνο μετά, η αξία του εκτιμήθηκε στο 1 δισεκατομμύρια δολάρια και το 2022, ο τεχνολογικός επενδυτικός όμιλος Multiply Group PJSC με έδρα το Ντουμπάι επένδυσε 25 εκατομμύρια δολάρια στο brand.