Getty Images Tim P. Whitby / Stringer
HOT RIGHT NOW

Η Rihanna θέλει να ‘σώσει τον πλανήτη’ με τα νέα της εσώρουχα

Η νέα κολεξιόν εσωρούχων της Rihanna δεν συγκρίνεται με καμία και η διάσημη σταρ το απολαμβάνει στις πιο σέξι πόζες.
Σε ένα πρόσφατο Instagram live της, η Rihanna δέχθηκε χιλιάδες ερωτήσεις από τους θαυμαστές της σχετικά με το πότε σκοπεύει να κυκλοφορήσει το νέο album της. To τελευταίο της, άλλωστε, χρονολογείται από 2016 και έκτοτε η διάσημη σταρ έχει βγάλει πολλά εκατομμύρια δολάρια από άλλες δραστηριότητες, χωρίς ουσιαστικά να έχει ανάγκη τη μουσική.

Η Rihanna στο συγκεκριμένο Insta live, λοιπόν, ζήτησε με τον τρόπο της από τους θαυμαστές της να σταματήσουν τις ερωτήσεις για τη μουσική της, καθώς αυτή τη στιγμή “προσπαθεί να σώσει τον κόσμο, σε αντίθεση με τον πρόεδρο των ΗΠΑ”. Καυστική Rihanna.

Η αλήθεια είναι ότι η τραγουδίστρια από τα Barbados έχει κάνει ουκ ολίγες χρηματικές δωρεές αυτή την περίοδο. Αρχικά, έδωσε 5 εκατομμύρια δολάρια για τη μάχη κατά του κορονοϊού, ενώ ακολούθησαν άλλα 2 εκατομμύρια για τα θύματα της ενδοοικογενειακής βίας από την καραντίνα.

Η τρίτη κίνηση της Rihanna για να “σώσει τον πλανήτη” αυτή την περίοδο είναι το λανσάρισμα της νέας συλλογής εσωρούχων της από την εταιρεία της Savage X Fenty, η οποία έκλεισε δύο χρόνια ζωής. Το label της Rihanna μάλιστα έκανε το καλύτερο intro στην αγορά, έχοντας ως κεντρικό πρόσωπο της κολεξιόν την ίδια.

Σε μια φανταστική φωτογράφιση με τα νέα της εσώρουχα η Rihanna κατάφερε να ‘ρίξει’ το Instagram και να κάνει εκατομμύρια followers να ασχοληθούν μαζί της. Παράλληλα, ήταν κι από τις λίγες φορές που όλοι είχαν την ευκαιρία να θαυμάσουν τα (πολλά) τατουάζ της.

Δεν έμεινε, όμως, εκεί. Εκτός από τις δικές της φωτογραφίες, “τρέχει” ταυτόχρονα έναν πρωτότυπο διαγωνισμό μέσω Instagram. Μέσα από αυτόν τον διαγωνισμό ζητάει από όσες γυναίκες θέλουν, να φορέσουν τα εσώρουχά της και να ανεβάσουν μια φωτογραφία τους στο Instagram.

Στη συνέχεια, η Rihanna και η ομάδα της θα επιλέξουν τις καλύτερες φωτογραφίες, οι οποίες θα ανέβουν στον επίσημο λογαριασμό του brand. Ένας λογαριασμός που μετράει κάτι λιγότερο από 3 εκατομμύρια ακόλουθους.

Η καλύτερη διαφήμιση και για τις δύο πλευρές.

Exit mobile version