Jessica Bartlett, η influencer που διδάσκει τις υπόλοιπες πώς να γίνουν εκατομμυριούχες
H 24χρονη Αμερικανίδα social media στάρλετ δημιούργησε τη δική της εταιρεία προώθησης των πιο ταλαντούχων ‘συναδέλφων’ της.
- 24 ΝΟΕ 2020
Στην περίπτωση της -γεννημένης στο Λος Άντζελες- λιλιπούτειας (βλέπε 165 εκατοστά) στάρλετ, ό,τι βλέπεις δεν είναι αυτό που τελικά παίρνεις.
Γιατί ενώ κάλλιστα θα μπορούσαμε να είχαμε στήσει ένα ολόκληρο άρθρο πάνω της, αποκλειστικά και μόνο λόγω του Instagram account της, η απόφοιτος του τμήματος Πολιτικών Επιστημών του πανεπιστημίου Berkeley, έρχεται και μας δίνει μια εντελώς διαφορετική, πιο business orientated, αφορμή.
Η κόρη, βλέπεις, της γνωστής κτηματομεσίτριας του Paso Robles, μιας ειδυλλιακής πόλης στην μέση της Καλιφόρνιας που είναι διάσημη για τα οινοποιεία και τις θερμές πηγές της, οραματίστηκε και ίδρυσε πριν από λίγο διάστημα την εταιρεία προώθησης COY (Capitalize on you-Επωφεληθείτε από τον εαυτό σας).
Μια εταιρεία που ήδη φιγουράρει σε διάφορα άρθρα (μεταξύ των οποίων στο Αμερικάνικο Maxim). Ο προφανής λόγος είναι, φυσικά, οι καμπύλες της ιδρύτριάς της, πάλαι ποτέ πρωταθλήτριας cheerleader (έχει κερδίσει τον τίτλο αγωνιζόμενη με τις California All-Stars Snipers).
H οποία έχει προλάβει να δουλέψει ως social media manager για γνωστή αλυσίδα εστιατορίων και ως κτηματομεσίτρια, καθώς επίσης να ιδρύσει μια επιτυχημένη online εταιρεία καλλυντικών.
Η Jessica, λοιπόν, βλέποντας την ‘εκμετάλλευση’ που τραβάνε οι συνάδελφοί της προσπαθώντας να κερδίσουν μερικούς followers παραπάνω (επίσης φήμη και δολάρια) μέσω των γνωστών social media πλατφόρμων, αποφάσισε να βρει ένα τρόπο ώστε η δύναμη να επιστρέψει και πάλι στα χέρια των content creator.
Χρησιμοποιώντας τις γνώσεις που όντως διαθέτει (έχει δουλέψει ως social marketing associate σε διάφορες πολυεθνικές), σκέφτηκε ότι δεν υπάρχει κανένας λόγος το δικό της / τους εισόδημα να εξαρτάται από τα κέφια της Silicon Valley. Εξού και δημιούργησε το δικό της συνδρομητικό site, το οποίο φρόντιζε να εμπλουτίζει με περιεχόμενο που δεν ανεβάζει στα social media όπως φωτογραφήσεις, βίντεο και συνεντεύξεις.
Ναι, προφανώς και δεν ανακάλυψε εκ νέου τον τροχό. Απλώς συνειδητοποίησε ότι, αν και εφόσον ο παραγωγός του content είναι και ιδιοκτήτης της πλατφόρμας στην οποία αυτό ανεβαίνει, μπορεί να ελέγξει και να καλλιεργήσει καλύτερα το προσωπικό του brand και να σταματήσει να εξαρτάται από τους άλλους.
Με το επόμενο βήμα να είναι να φτιάξει μια εταιρεία που επιτρέπει και σε άλλες influencer να κάνουν το ίδιο. Η υπηρεσία, επιπλέον, λειτουργεί ως σύμβουλος marketing, φτιάχνοντάς τους το site, συμβουλεύοντας τις influencer όσον αφορά το ποιο αποκλειστικό περιεχόμενο θα έχει καλύτερη ανταπόκριση από τους χρήστες, προωθώντας τις συνεργασίες ανάμεσα στα μέλη της εταιρείας και κάνοντας και το σωστό marketing για να ανέβουν συνδρομητές και έσοδα.
Επιπλέον, όσοι εγγραφούν στην πλατφόρμα σταματούν να ανησυχούν περί ‘clopy-wright’, αφού η υπηρεσία διαθέτει εξαιρετικό νομικό τμήμα που τις προστατεύει.
Όπως γράφει και στο mission statement του site ‘δεν υπάρχει πλέον λόγος να ανταγωνίζεστε άλλους δημιουργούς σε μια πλατφόρμα που δεν σας επιτρέπει να έχετε την ιδιοκτησία των δεδομένων και του brand σας. Ελέγξτε την αφήγηση και προσδιορίστε τη δική σας αξία σε μια κοινόχρηστη πλατφόρμα στην οποία δεν φοβάστε ότι θα αλλάξει τους κανόνες χωρίς την συγκατάθεσή σας’.
Ουσιαστικά η -ανερχόμενη- εταιρεία έρχεται να προσφέρει μια χείρα βοηθείας σε εκείνες τις influencers που έχουν συγκεντρώσει ήδη ένα αξιοσέβαστο μέγεθος followers και ψάχνουν πώς θα το εκμεταλλευτούν αυτό οικονομικά.
Και, η αλήθεια είναι, ότι μια μικρή ξενάγηση στο account της εταιρείας και στην λίστα με τις creators σε βάζει στον πειρασμό να δεις τι άλλο έχουν να σου δείξουν. Άντε, με το καλό να έρθει και στα μέρη μας.