Μatilda de Angelis, η νέα made in Italy πλανητική εμμονή
- 2 ΝΟΕ 2020
Αυτή είναι η πρώτη σκηνή στην Αμερικάνικη τηλεόραση της 24χρονης στάρλετ από την Μπολόνια, στο πλαίσιο του ρόλου της ως η femme fatale αινιγματική καλλιτέχνης που βρίσκεται στο επίκεντρο του high profile θρίλερ του HBO, The Undoing, στο οποίο συμπρωταγωνιστεί μαζί με τους Hugh Grant και Nicole Kidman. Αλλά κάτι μας λέει πως δεν πρόκειται να είναι η τελευταία.
Λογικό αφού τόσο στο πλαίσιο του επεισοδίου (βλέπε οι υπόλοιπες μαμάδες) όσο και μετά την προβολή του (βλέπε οι casting directors), οι πάντες μιλούσαν για το στήθος της, για το υπόλοιπο σώμα της (ακολούθησε και μια εντελώς γυμνή σκηνή στο γυμναστήριο), το φιλί της με την Kidman και, το πιο βασικό, για το ταλέντο της.
“Τα μάτια μου, το στόμα μου, το στήθος μου, το αιδοίο μου, όλο μου το σώμα είναι απλά ένα ακόμη εργαλείο για να εκφράσω τον εαυτό μου. Είμαι πάντα εγώ. Και το να είσαι γυμνή είναι απλώς ένας ακόμη τρόπος να εκφραστείς και να πείσεις”.
Γιατί μπορεί η 24χρονη Ιταλίδα, που στα κιτάπια μου θυμίζει ένα combo Valeria Golino και Jennifer Lawrence, να ήταν ήδη γνωστή στην πατρίδα της και λίγο πιο έξω (ένεκα του ότι ήταν ανάμεσα στις European Shooting Stars 2018), αλλά το υπερ-ατλαντικό όνειρο ήταν κάτι που δεν είχε κανένα δικαίωμα να κάνει. Πόσο μάλλον να πραγματοποιήσει τόσο, μα τόσο εύκολα.
“Πώς γιόρτασα όταν έμαθα ότι πήρα τον ρόλο; Βγήκα έξω με τους φίλους για να χορέψουμε και μέθυσα όσο δεν πάει. Το επόμενο πρωί έφυγα με την μητέρα μου για Σαββατοκύριακο στην Μαδρίτη”.
Πίσω στο βλέμμα της. Αυτό που πραγματικά την κάνει να ξεχωρίζει. Αυτό που κρύβει μέσα του μια απίστευτη πείνα για κάτι το παραπάνω, ένεκα ότι μεγάλωσε στην μέση του πουθενά.
“Μεγάλωσα σε μια φάρμα στην μέση του πουθενά, σε ένα χωριό έξω από την Μπολόνια. Ήθελα πάντα κάτι παραπάνω για τον εαυτό μου, αλλά δεν πίστευα ότι θα έρθει. Θεωρούσα ότι και η δική μου ζωή θα κυλίσει στον ίδιο τόπο, με τον ίδιο τρόπο. Τέτοια πράγματα δεν συμβαίνουν σε ανθρώπους σαν και εμάς”.
Η ίδια πείνα που την οδήγησε, παρόλο που δεν είχε περάσει ποτέ ούτε καν έξω από υποκριτική σχολή, να απαντήσει σε ένα open casting call και να βρεθεί να μετακομίζει στην Ρώμη προκειμένου να πρωταγωνιστήσει στην πρώτη της ταινία, το Italian Race, ως οδηγός αγώνων ταχύτητας (παρόλο που επίσης δεν ήξερε να οδηγεί).
“Ήμουν τυχερή γιατί ο σκηνοθέτης έψαχνε μια κοπέλα με συγκεκριμένη προφορά. Από τότε έως σήμερα η ιστορία της ζωής μου είναι η ίδια. Χτυπάει το τηλέφωνο και την επόμενη μέρα είμαι στην άλλη άκρη του κόσμου”.
Όπως είναι φανερό υπάρχει κάτι εξαιρετικό που συμβαίνει με την περίπτωσή της. Ειδικά αν σκεφτείς ότι το Undoing είναι και η πρώτη της αγγλόφωνη προσπάθεια (προσεχώς θα παίξει στο δράμα εποχής Across the River and Into the Trees, δίπλα στον Liev Schreiber). Κάτι που ανεβάζει κάποια επίπεδα και τον όλο βαθμό δυσκολίας.
“Είχα άγχος για το ότι θα έπρεπε να παίξω στα αγγλικά. Αλλά τελικά ήταν μια πολύ απελευθερωτική εμπειρία. Κάθε λέξη που έβγαινε από το στόμα μου αποκτούσε ξαφνικά άλλη βαρύτητα”.
Ενώ, παρότι εμφανίζεται ως ατρόμητη, είμαι σίγουρος ότι ήταν παντελώς τρομοκρατημένη όταν πρωτομπήκε στο ίδιο δωμάτιο με τους Kidman, Grant και Donald Sutherland για να παίξει στην κινηματογραφική μεταφορά του bestseller βιβλίου You Should Have Known. Μια εξωτική πέτρα του σκανδάλου σε μια σφηκοφωλιά από Wasp που έπαιζαν στο δικό τους γήπεδο, ψηλά πάνω από τους δρόμους της Nέας Υόρκης, κρυμμένοι μέσα στα penthouse τους και πίσω από τα μυστικά τους.
“Το φιλί με την Nicole Kidman ήταν το λιγότερο τρομακτικό από τα πράγματα που χρειάστηκε να κάνω. Το ξέρω ότι φιλάω ωραία, οπότε δεν είχα καθόλου άγχος”.
Είναι φανερό, από δηλώσεις όπως η παραπάνω, ότι η Matilda ξέρει να παίζει το παιχνίδι. Σε τέτοιο βαθμό που υποψιάζομαι ότι δεν υποδύεται μόνο την femme fatale, αλλά ενδεχομένως να είναι και στην πραγματική ζωή. Αλλά αυτό είναι κάτι που μένει να αποδειχθεί στα επόμενα χρόνια.