Ντρεπόμαστε αλλά παραδεχόμαστε ότι κάποτε μας άρεσαν
Υπάρχουν γυναίκες που τις καψουρεύεσαι δια βίου και άλλες που τις για ένα συγκεκριμένο δευτερόλεπτο. Ώρα να θυμηθούμε μερικές από τις τελευταίες.
- 12 ΔΕΚ 2012
Το ”περί ορέξεως” κολοκυθόπιτα αξίωμα εφευρέθηκε ακριβώς για να δικαιολογήσει την αντρική τάση να αποθεώνουμε γυναίκες που δεν θα θέλαμε απαραίτητα να μας δουν οι φίλοι μας ξυπνάμε δίπλα τους το επόμενο πρωί. Οι λόγοι ποικίλλουν (κάποιες πρόδωσαν την αγάπη μας, άλλες διέψευσαν τις προοπτικές που είχαν) και είναι πάντοτε εντελώς υποκειμενικοί. Οπότε, τα σχόλια σας -για το ποιες αδικήσαμε και γιατί- είναι κάτι παραπάνω από ευπρόσδεκτα.
Τα σκάνδαλα που δεν συγχωρέσαμε
Ο αντρικός ψυχισμός είναι εξαιρετικά ύπουλο πράγμα. Και συγχωρεί τα πάντα σε μια ωραία γυναίκα εκτός από την πολύ δημόσια ”ξεφτίλα”. Ή τουλάχιστον αυτό που αντιλαμβάνεται εκείνος ως τέτοια.
Είτε πρόκειται για τις τακουνίες και τις άλλες ομορφιές της Εύης Βατίδου την περίοδο που χώριζε από τον Αλέξη Κούγια, τους δυο μαύρους επιβήτορες να ”εξηγούν” στην Τζούλια Αλεξανδράτου ποιος είναι το αφεντικό ή την Άξια Ανδρεαδάκη να συλλαμβάνεται με ποσότητα ναρκωτικών και να μετατρέπεται ερήμην της σε poster girl του πόσο ”βρώμικος είναι ο κόσμος του μόντελινγκ” (άσχετα αν στο τέλος αθωώθηκε).
Όταν το μπούστο δεν αρκεί
Μοιάζει σαν ”κακό” όνειρο, αλλά υπήρχε όντως εποχή που η Άννα Μαρία Λογοθέτη (3-2-1-Ant1, Αραχτοί και Λάιτ, Χάι Ροκ) θεωρούνταν δυνατή τηλεοπτική περσόνα. Και μάλιστα με διαφορά στήθους.
Ενώ εξίσου υπερτιμημένη αποδείχθηκε η θητεία της Ναστάζιας Μητροπούλου στο πλευρό του Θέμου που άφησε σε εμάς ενθύμια κάποιες σέξι φωτογραφήσεις και σε εκείνη διάφορα ψυχοσωματικά που την οδήγησαν να επιστρέψει στον Πόρο, να πάρει μερικά κιλάκια να επιχειρήσει να επιστρέψει ως ζωγράφος.
Εντελώς διαφορετική είναι φυσικά η περίπτωση της δημοσιογράφου και παρουσιάστριας Κατερίνας Λάσπα, την οποία ωστόσο ο δαίμων του τυπογραφείου για κάποιο λόγο επιμένει να τοποθετεί εδώ. Λες να ξέρει κάτι παραπάνω;
Ο Τσάκας φταίει για όλα
Την μέρα που βγήκε ταυτόχρονα στα εξώφυλλα του Max και του Nitro η Μαίρη Σκόρδου του Big Brother 1 (και λίγο μετά στο Playboy) ήταν η μέρα που πέθανε η λογική στο ποια είναι επώνυμη και ποια εφήμερη.
Προφανώς υπάρχουν και εξαιρέσεις, γυναίκες που άξιζες να πολεμήσεις για να έχεις λαχταριστές στο εξώφυλλό σου επί την αποχώρηση. Αλλά για κάθε Μάρω Λύτρα, Νάνσυ Αλεξιάδη και Χριστίνα Κολέτσα, υπήρχαν επί δέκα λάθη ασυγχώρητα.
Όπως η δημοσιότητα που έπεσε στους ώμους (και κυρίως τα στήθη) των Πάολα, Φραντζέσκα Μελά, Ευαγγελία Δερμετζόγλου, Πατρίσια Λορένζο, Δεβόρα Δήμου και Στέλλα Μπεζεντάκου.
Εξαιρούνται η Σίσσυ Γιανακοπούλου για το μυαλό της, η Δώρα Αρχοντάκη για το ήθος της και η Μαίρη Γεώρτση του Bar επειδή ποτέ δεν έπαιξε χαρτάκι.
Η TV που δεν μας αξίζει
Όλοι μου έχουν πει ότι η ”μούσα” του υδραυλικού Τάσου Χαλκιά Κωνσταντίνα Μιχαήλ είναι εξαιρετική πάστα ανθρώπου. Μόνο που σόρι, αλλά ακόμη δεν μπορώ να ξεπεράσω το Love Sorry (ούτε την ”αχρείαστη” γυμνή φωτογράφηση της που ακολούθησε).
Εξίσου αμείλικτοι (no άφεση αμαρτιών for you) είμαστε και με τη Σία Λιαροπούλου και το Ζευγάρι της χρονιάς της, τη Βάσια Λόη ως πιο χάρντκορ εκπρόσωπο της μεγάλης της gossip σχολή του Alter και φυσικά την Ελεάνα Παγουρά και τα Παιδιά της Νύχτας της (αν και ο Μυλωνάς παραμένει τεράστια φυσιογνωμία).
Ειδική μνεία οφείλει να γίνει στην Γιούλη Ηλιοπούλου (σ.σ. ρωτήστε ένα παλιότερο να σας πει ποια είναι) για τον ρόλο της ως πριγκίπισσα Νταϊάνα στο ομώνυμο θεατρικό.
Οι Πάολες των 90s
Κάθε άντρας έχει στην ζωή του μια Πάολα (βλέπε σέξι λαϊκή τραγουδίστρια) που του παίρνει τα μυαλά. Αλλά όταν το ομολογεί δημόσια τον κράζουν για το κακό του γούστο. Το μοναδικό που μπορεί να τον δικαιώσει είναι ο χρόνος.
Αυτός που έχει διατηρήσει ανέπαφο το respect μας για γυναίκες όπως την Άντζι Σαμίου, την Κατερίνα Στανίση και τη Λίτσα Γιαγκούση.
Και μας έχει κάνει να ξεχάσουμε ότι ποτέ ”πετάξαμε γαρούφαλα” στις -μεταξύ άλλων- ομόσταυλές τους Λένα Παπαδοπούλου (παρότι παραμένει κορμάρα), Χριστίνα Φαρμάκη και Στέλλα Γεωργιάδου.
Οι αδελφές που αγαπήσαμε
Καθεμία από τις αδελφές Κανονίδου θα μπορούσε να είναι παραστάτης σε μια παρέλαση του λαϊκό-σέξι,σημαιοφόρος της οποίας θα ήταν η Ζέτα Λογοθέτη. Αλλά μόνο όταν τις συνδύαζες γινόντουσαν εξωφυλάτες. Και αυτό, το ημιτελές του θέματος, είναι ακριβώς το πρόβλημα μας μαζί τους.
Αντίστοιχα λαϊκά ”είδωλα” υπήρξαν για μια τριετία και οι γέννημα θρέμμα Νεοσμυρνιώτισσες Ράνια και Μένη Λυκούδη. Κάτι σαν αδελφές Γαρμπή με πλουσιοπάροχο φυσικό στήθος. Μόνο που, όπως ακριβώς και τα Γαρμπάκια, μια μόνο από τις δυο ήταν φτιαγμένη για τις μεγάλες ”πίστες” (Μένη). Κρίμα που ποτέ δεν δοκίμασε την τύχη της σόλο.
Εσένα που σε ξέρω τόσο λίγο
Δεν υπάρχει τίποτα χειρότερο από μια καψούρα που έμεινε στην μέση. Μια σχέση που ξεκίνησε, αλλά δεν προχώρησε.
Όχι τίποτα άλλα, αλλά πάντα θα μείνουμε με την αμφιβολία αν έφταιγαν οι συγκυρίες, μια πιθανή στροφή στην ποιότητα ή το ξερό τους το κεφάλι που έκαναν τις Νάντια Μουρούζη, Βερόνικα Αργέντζη, Ευαγγελία Βαλσαμά, Καλλιόπη Ευαγγελίδη, Βίκυ Μαραγκάκη, Γεωργία Αποστόλου (που πλέον είναι μοναχή) και Ελευθερία Ρήγου να απομακρυνθούν τόσο άδοξα από το οπτικό μας πεδίο.
Αυτές είναι μερικές ακόμη γυναίκες από τις οποιές οι αναμνήσεις μας είναι θολές. Δεν τις έχουμε ξεχάσει, απλά δεν μπορούμε να θυμηθούμε πότε ήταν η τελευταία φορά που συναντήθηκαν οι δρόμοι μας.