Πώς η Rihanna έγινε ζάμπλουτη χωρίς να βγάζει τραγούδια
- 20 ΦΕΒ 2020
Η περιουσία της σύμφωνα με το ‘Forbes’ φτάνει τα 600 εκατομμύρια δολάρια, κάτι που κάνει αυτομάτως τη Rihanna την πιο πλούσια γυναίκα καλλιτέχνη του πλανήτη, με περισσότερα χρήματα στο λογαριασμό της από Μαντόνα (570 εκ. δολάρια), Σελίν Ντιόν (450 εκ. δολάρια) και Μπιγιονσέ (400 εκ. δολάρια). Μόνο για το 2019 η Rihanna είχε έσοδα που έφταναν τα 62 εκ. δολάρια, με τα περισσότερα από αυτά τα χρήματα να μην προέρχονται από τη μουσική της.
“Όταν ήμουν μικρή, δεν μπορούσα να αγοράσω σχεδόν τίποτα. Θυμάμαι ήθελα ένα ζευγάρι Timberlands και μάζευα χρήματα έναν ολόκληρο χρόνο για να τα αποκτήσω”, έχει δηλώσει η ίδια σε παλαιότερη συνέντευξή της. Έκτοτε η Rihanna έκανε πραγματικότητα τον τίτλο του τραγουδιού της ‘Work’ και πάλεψε σκληρά για να κατακτήσει όλα όσα τώρα απολαμβάνει.
Αυτό που έχει ενδιαφέρον στην περίπτωσή της, όμως, είναι πως το μεγαλύτερο μέρος του εισοδήματός της δεν προέρχεται από τη μουσική, αλλά από τις υπόλοιπες επιχειρηματικές δραστηριότητες με τις οποίες ασχολείται. Η πιο έξυπνη κίνησή της ήταν όταν το 2017 συνεργάστηκε με τον γαλλικό οίκο LVMH, δημιουργώντας το δικό της brand, το Fenty Beauty (από το όνομά της Robyn Rihanna Fenty).
Όταν η σειρά καλλυντικών της Rihanna κυκλοφόρησε τον Σεπτέμβρη του 2017 στα Sephora έγινε αμέσως viral και η επιτυχία τους ήταν απίστευτη. Μόλις σε λίγες εβδομάδες τα έσοδα από τις πωλήσεις των προϊόντων της Rihanna είχαν ξεπεράσει τα 100 εκατομμύρια δολάρια. Φυσικά, σε αυτή την επιτυχία βοήθησε και η επιρροή της τραγουδίστριας στο Instagram, όπου μετράει περίπου 80 εκατομμύρια followers.
Αυτό που έκανε τα καλλυντικά της Rihanna να διαφέρουν από τα υπόλοιπα της αγοράς είναι η ιδέα της ομάδας της να λανσάρει 40 νέες αποχρώσεις μέικ απ, κυρίως για σκουρόχρωμες επιδερμίδες, που μέχρι τότε δεν υπήρχαν. Σύμφωνα με τα όσα σχολίασαν τότε οι άνθρωποι της αγοράς “τα Fenty όχι μόνο πέτυχαν σημαντικές πωλήσεις, άλλαξαν και ολόκληρο το πεδίο της βιομηχανίας των καλλυντικών”.
Οι πωλήσεις των προϊόντων της Rihanna συνεχίζουν ακόμα και σήμερα με αμείωτο ρυθμό. Μάλιστα, ανάγκασαν την τραγουδίστρια και τον γαλλικό οίκο LVMH να ‘ανοίξουν’ κι άλλο την γκάμα των προϊόντων της, έτσι ώστε να μην περιοριστούν μόνο στα καλλυντικά. Πριν ένα χρόνο η Rihanna άρχισε να βάζει την υπογραφή της σε πωλήσεις ρούχων, παπουτσιών, εσωρούχων, αξεσουάρ και κοσμημάτων, τα οποία φυσικά και διαφημίζει μέσω του λογαριασμού της στο Instagram, πετυχαίνοντας απίστευτες πωλήσεις.
Δεν προκαλεί εντύπωση το γεγονός πως η τραγουδίστρια από τα Barbados έχει περίπου τέσσερα χρόνια να κυκλοφορήσει ολοκληρωμένο album. Ο τελευταίος της δίσκος ήταν το ‘Anti’ που κυκλοφόρησε τον Ιανουάριο του 2016 και έκτοτε η Rihanna έχει βυθιστεί στις υπόλοιπες επιχειρηματικές της δραστηριότητες που της αποφέρουν πολλά εκατομμύρια δολάρια. Πάντως, όπως έχει ανακοινώσει η ίδια μέσω αναρτήσεών της ετοιμάζει τη μεγάλη της μουσική επιστροφή. Ανυπομονούμε.