Τα κορίτσια του Παπακαλιάτη δεν πήραν Όσκαρ ποτέ
- 22 ΦΕΒ 2013
Έχει περάσει ένας μήνας και λίγες ημέρες από τότε που είδαμε την σεξουαλική μεταμόρφωση της Μαρίνας Καλογήρου στο Αν. Από μία διακριτική, συνεσταλμένη ηθοποιός πλάστηκε στα χέρια του Χριστόφορου Παπακαλιάτη σε γυναίκα ικανή να προκαλέσει πάθη, έρωτες και σεξουαλικούς μαραθωνίους. Με τον Χριστόφορο.
Βλέπεις έχει αυτή την μαγική ικανότητα όλα αυτά τα χρόνια αυτός ο άνθρωπος να αναδεικνύει τα “κορίτσια” του σε κεντρικούς ήρωες της κάθε τηλεοπτικής του σειράς. Να τις βάζει σε έναν χρυσοποίκιλτο θρόνο και να τις αποθεώνει σε κάθε επεισόδιο, σε κάθε διάλογο, σε κάθε σκηνή.
Πάνω απ’ όλα τις έκανε ερωτεύσιμες. Ακόμα κι αν δεν ήταν πολύ ωραίες ή σεξουαλικές έκανε το μυαλό του Έλληνα να περιστρέφεται γύρω από τις καμπύλες των κορμιών τους. Ήταν οι δικές μας γκόμενες για όσους μήνες διαρκούσε η σειρά. Ή τουλάχιστον ήταν οι δικές μας ονειρικές γκόμενες μιας και η τηλεοπτική κάμερα κατέγραφε μόνο εκείνα τα στοιχεία που κάνουν μια γυναίκα ποθητή.
Το ONEMAN λοιπόν, μιας και βρισκόμαστε σε εβδομάδα Όσκαρ, αποφάσισε να ανασύρει από την λήθη τα ονόματα αυτών των γυναικών και να τους δώσει τα Όσκαρ που τους αξίζουν.
Όσκαρ πρωτοεμφανιζόμενου MILF στη Φιλαρέτη Κομνηνού
Την είδαμε στο: “Η ζωή μας μια βόλτα”
Το πρώτο MILF που αγαπήσαμε. Και αυτό το οφείλουμε στον Χριστόφορο. Γιατί για πρώτη φορά μας έβαλε σε σκέψη για την μεγαλύτερη γυναίκα και όλες τις παραμέτρους που πρέπει να συνάδουν για να είσαι μαζί της. Να είσαι, ωραίος, νέος κι αυτή διαθέσιμη δηλαδή. Αλλά αυτό ήταν απλά ένα όνειρο ή το πολύ-πολύ σενάριο σε αισθησιακή ταινία. Ο Χριστόφορος το έκανε απτό.
Όσκαρ καλύτερου κέρατου στη Βαλέρια Χριστοδουλίδου
Την είδαμε στο: “Να με προσέχεις”
Μια γυναίκα, δύο άντρες. Εντάξει. Δεν είναι και η πιο ωραία γυναίκα της ελληνικής τηλεόρασης. Δίκαια την έλεγε ο πατέρας μου “μακρυλαίμα”. Και οι άλλες σου επιλογές στην σειρά ήταν πολύ σεξουαλικότερες (Σάννυ Χατζυαργύρη, Άννα Μονογιού) αλλά τι να κάνουμε; Αυτή ήταν το κορίτσι του Χριστόφορου, αυτή αγαπήσαμε κι εμείς. Κι ο Μαρκουλάκης. Σε φάση όλοι.
Όσκαρ μεγαλύτερου έρωτα στην Ιωάννα Παππά
Την είδαμε στο: Κλείσε τα Μάτια
Η Πέμυ Ζούνη έκανε τα πάντα για εκείνον. Αλλά ΠΩΣ ΜΑ ΤΟΝ ΤΟΥΤΑΤΗ μπορείς να μπεις σε δίλημμα όταν στην μία πλευρά είναι η Ιωάννα; Στο σχολείο θα την έλεγαν απλά χαριτωμένη. Σε ένα πάρτι πιθανότατα να μην την χόρευε και κανένας. Αλλά στο Κλείσε τα Μάτια ήταν η αρχή και το τέλος, το καλό και το κακό, η Σκύλα και η Χάρυβδη, η Angelina και η Jolie. Ήταν όλα όσα αντιπροσώπευε η γυναίκα που θα ήθελες να κόβει βολτες στο μυαλό σου τα βράδια.
Όσκαρ γυναίκας σοκ στη Βίκυ Παπαδοπούλου
Την είδαμε στο: Δυο Μέρες Μόνο
Πάλι δύο άντρες, μία γυναίκα. Μόνο που αυτή παντρευόταν. Θες το απωθημένο; Θες ο έρωτας; Θες η ζήλεια για την γκόμενα του κολλητού; Η Βίκυ Παπαδοπούλου μπήκε στη ζωή του Έλληνα ξαφνικά. Το επόμενο πρωί καθε άνδρας που σεβόταν τον εαυτό του έμπαινε στο Google να ψάξει φωτογραφίες της γυναίκας που θα ήθελε να παντρεύεται ο δικός του κολλητός. Για να του την κλέψει από τα χέρια. Μακράν η πιο όμορφη από τα κορίτσια του Χριστόφορου. Σοκ στην πρώτη ματιά.
Όσκαρ girl next door στη Δανάη Σκιάδη
Την είδαμε στο: 4
Νόμιζε ότι ήταν η αδερφή. Το χρειαζόταν κάτι τέτοιο η σειρά. Γιατί για να λέμε και την αλήθεια η Δανάη ήταν μια κανονική γκόμενα. Με τα προβλήματα, τις ιδιοτροπίες και τους συναισθηματισμούς της. Αλλά ήταν μια ωραία γκόμενα. Ήταν η γκόμενα που θα ήθελες να λες καλημέρα κάθε πρωί την ώρα που φεύγετε μαζί για τη δουλειά. Μέχρι να βρεις το θάρρος κουραμπιέ να της πεις να βγείτε.
Όσκαρ εξαιρετικού sex στην Μαρίνα Καλογήρου
Την είδαμε στο: Αν
Το ότι στον διαγωνισμό Onewoman 2012 βρέθηκε 97 θέσεις μακριά από την κορυφή, μόνο τυχαίο δεν είναι. Κι όμως στο Αν την ήθελες όσο κι ο Χριστόφορος. Γιατί ήταν όμορφη με το κλαρωτό της φόρεμα στην βόλτα της στην Πλάκα. Γιατί ακόμα και στην τσιρίδα της ήταν γοητευτική. Γιατί όταν της έβγαλε ομ Χριστόφορος το εσώρουχο (Άξιος! Άξιος! Άξιος!) μάς χάρισαν μερικές στιγμές άβολου αλλά εξαιρετικού sex.
Ευχαριστούμε Χριστόφορε.
Ευχαριστούμε