Carmen Mandato/Getty Images
HOT RIGHT NOW

Το μεγάλο πάθος της Constance Nunes είναι τα αυτοκίνητα

Η 32χρονη breakthrough σταρ του Car Masters: Rust To Riches του Netflix ξέρει να κάνει business.
«Είμαι απλώς ένα glam κορίτσι που μαστορεύει μηχανές σε ένα κόσμο αγοριών». Έτσι, απλά, λιτά και εντελώς εύστοχα, μιλά για τον εαυτό της η πορτογαλικής καταγωγής Constance, που γεννήθηκε και μεγάλωσε στο Λος Άντζελες με μπαμπά μηχανικό αυτοκινήτων και drag racer.

Και όταν λέω breakthrough, το εννοώ, αφού σε κάθε διαδοχική σεζόν της σειράς (η τελευταία εκ των οποίων κυκλοφόρησε πριν από μερικές μέρες) η Nunes δεκαπλασιάζει τους followers της στο Instagram.

Ξεπερνώντας πλέον το 1 εκατομμύριο. Κάτι που έχρισε αυτονόητη την απόφασή της να ανοίξει πρόσφατα το δικό της συνεργείο μεταποιήσεων, το Cars by Constance, αποκλειστικά για τα αμερικάνικα muscle cars που τόσο λατρεύει.

Μια αγάπη που ξεκίνησε στα 16 της, όταν άρχισε να μεταμορφώνει τη σαραβαλιασμένη Ford Mustang του 1964 που της έδωσε ο πατέρας της στο δικό της batmobile, το Babystang. Εκείνο το όχημα με το οποίο πήγε, χρόνια αργότερα, να γνωρίσει από κοντά τον ιδιοκτήτη του συνεργείου Gotham, τα μέλη του οποίου πρωταγωνιστούν στο Car Masters: Rust To Riches.

Αυτοκίνητα, το μεγάλο πάθος της

«Με είδε σε ένα car show, που έκανα modelling, να βοηθάω ένα επισκέπτη να ξεκινήσει το αυτοκίνητο του. Αρχίσαμε να μιλάμε για αυτοκίνητα. Μου ζήτησε να αρχίσω να δουλεύω part time στο συνεργείο. Και, όταν του έγινε η πρόταση για τη σειρά, μου ζήτησε να είμαι και εγώ μέρος της».

Αυτό που διαφοροποιεί την  -172 εκατοστών- Constance, σε σχέση με τους 10.000 κλώνους της που μπορεί κάποιος δυνητικά να δει στους δρόμους του Λος Άντζελες, είναι ότι είχε ένα πραγματικό πάθος, τα αυτοκίνητα.

«Ξεκίνησα από πιτσιρίκι να βοηθάω τον πατέρα μου στο γκαράζ και αυτό κατέληξε να γίνει το μεγάλο μου πάθος».

Για αυτό και παρότι ξεκίνησε, όπως θα περίμενε κανείς, από μοντέλο για καταλόγους, car shows και περιοδικά (Wrangler, Jockey, Rockstar National Campaign, Kingston Technology, Feral Cosmetics, Javanan Magazine, Superstreet Magazine), δεν έμεινε στάσιμη.

Ούτε περιορίστηκε στο να παίζει για μια ζωή το σέξι background σε διαφημιστικά (Motorola, Kim Kardashian Hollywood Game, Kia) και βιντεοκλίπ (I’m a Freak- Enrique Iglesias ft. Pitbull, High off my Love-Paris Hilton ft. Birdman).

Ανεβαίνοντας τα σκαλιά της showbiz

Άλλωστε, είχε τα πρωινά και κανονική δουλειά ως aftermarket director σε γνωστές αντιπροσωπείες (Audi, BMW, Ford, Acura). Ενώ κατάφερε να βρει χώρο και στη μεγάλη οθόνη δουλεύοντας ως stuntwoman σε ταινίες όπως τα Bring it On 3, Bring it On 5 και DodgeBall.

Κατά τη διάρκεια αυτής της δεκαετίας (18-28) που προσπαθούσε να ανέβει ένα-ένα τα σκαλιά της σόουμπιζ, ταυτόχρονα συνέχιζε να φτιάχνει αυτοκίνητα. Το δικό της. Φίλων. Και, στην πορεία πελατών. Συνέχιζε να μαθαίνει, να δικτυώνεται με τοπικά συνεργεία και, τελικά, να αφιερώνει ένα όλο και μεγαλύτερο μέρος του χρόνου της δουλεύοντας ως μηχανικός αυτοκινήτων.

«Υπάρχουν πολλές γυναίκες στην αυτοκινητοβιομηχανία. Είμαι απλώς αρκετά τυχερή που το κάνω σε μια πραγματικά μεγάλη πλατφόρμα. Δεν αισθάνομαι ότι είμαι πρωτοπόρος, αλλά κάτι σαν εκπρόσωπος του φύλου μου. Και κάνω ό,τι μπορώ για να είμαι ο καλύτερος εκπρόσωπος που γίνεται».

Καταφέρνοντας τελικά να συνδυάσει και τα δυο αφού, λόγω του celebrity προφίλ της, της δόθηκε η ευκαιρία να είναι πρώτη μούρη σε auto shows (SEMA, Wekfest, Goodguys, Motorama), να είναι η πρώτη γυναίκα που συμμετείχε σε διαφημιστικό της Edelbrock (εταιρείας high end ανταλλακτικών) και, το πιο σημαντικό, να τρέξει ως οδηγός στα Targa Trophy και The Gumball 3000 Rally.

Κατά τα άλλα λατρεύει το σκύλο της, βαριέται τα social media, προστατεύει επιμελώς την προσωπική της ζωή (είναι παντρεμένη) και γενικώς αποδεικνύει -ειδικά αν την ακούσεις σε συνεντεύξεις- ότι η εξωτερική της εμφάνιση μάλλον την αδικεί αφού δύσκολα κάποιος μπαίνει στο κόπο να γνωρίσει την παθιασμένη γυναίκα που κρύβεται από πίσω.

Exit mobile version